Airtel — Airtel 4g wifi hotspot, cheating the customers

Address:Chennai, Tamil Nadu, 600125
Website:Www.Airtel.in

I applied for 4g WiFihotspot online last week & got the device on 25th Jan 2016
I have 2 Complaints on airtel
1. They are giving fake bills. After fighting for bill finally given but I surprised to see the which is done by delivery boy no stamp.
2.Till now my postpaid sim is not activated. I am calling to the person who sold the device but they are not even picking the phone
Its really disgusting I never expected company like airtel treats people like this.
I wanted to cancel this data card and postpaid by airtel cc team saying ur number is not yet reflecting in their records.

If you people can help me plz do.

I suggested to people to be careful before being airtel.

My airtel number [protected].I applied for 4g WiFihotspot online & got on 250116
Complaint
1.i got the bill signed by delivery boy after fighting for it.not acceptable
2.Till now my sim is not activated. I am calling to the person who sold the device but no response. Its disgusting.
I dont want ur connection plz return money.
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Airtel customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments 

Comments

Dear Customer,

This is with reference to your post dated 30 January 2016.

We would like to confirm that we have shared the resolution details with you.
Should you require further information, please feel free to write to us at airtel.[protected]@airtel.com
Regards,
Anil Sachdeva
airtel presence (airtel customer service team)
bharti airtel ltd
airtel.[protected]@airtel.com
Connect with us 24X7. We will be happy to assist you with a swift resolution to your queries on all our products and services

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तक़रीबन साल भर पहले एयरटेल के ब्रॉडबैण्ड के 2 कनेक्शन मेरे द्वारा लिए गए। जिसमे बोला गया आपको बेहतरीन क्वालिटी की सेवा दी जाएगी ।लगातार कई महीने की लगातार कम्प्लेंट करने और टालते रहने के बाद अभी एयरटेल कस्टमर केयर एक्जीक्यूटिव का कहना है के जो स्पीड आपको दी जा रही है उसके हिसाब से मॉडम बदलना पड़ेगा जिसके 500/- आपको चार्ज लगेगा। इस सवाल जे जवाब पर के इतने महीनों से आपने मुझे स्पीड के हिसाब से सही मॉडम क्यों नही लगाया? उनका राहुल नाम का एक्जीक्यूटिव अपना माइक्रोफोन किनारे रख के जबरन साइलेंट हो के बैठा रहा।बैकग्राउंड से अन्य लोगों की लगातार बातों की आवाज़ आती रही। कई बार बात करने की कोशिश के बाद उसने दोबारा बात शुरू की और एडमिट किया के आपके दोनों ब्रॉडबैण्ड कनेक्शन को लगवाते समय हमारे पास उस कैपेसिटी के मॉडम नही थे।अब आपको 500/- देना ही पड़ेगा।
आज से कुछ साल पहले भी ऐसी ही चीटिंग एयरटेल के द्वारा की गई थी।और फिर कनेक्शन हटने के सालों तक कॉल आती रही प्लीज़ कनेक्शन फिर से लगवा लीजिये। मेरी जिओ सिम से भी कम स्पीड में एयरटेल wifi लगा हुआ है। इस चीटिंग के लिए मुझे क्यों ना कन्ज़्यूमर फोरम चले जाना चाहिए। ना कभी सही बिलिंग, ना सही सर्विस।
A big cheater company ... No ethics, no customer friendly.

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    +91 11 4266 6500 [Head Office]
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