Complaints in Gwalior, Madhya Pradesh, India

AskMeBazaar - Product received in damaged condition

User
 Honeytomar on Mar 4, 2015
I ordered a powerbank of 2600 mah capacity of samsung but it was dilivered in 12 days then the product was received broken but no further solution and any call regarding this didnt come from company members my complaint no. was QRC131235 and then again complainted that QRC152268 but no response...
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Electronics & Appliances

Mulyashop.com - Money Refund-BIOECLXVV

User
 NKT1979 on Mar 4, 2015
We have not yet received refund for order ID BIOECLXVV. As per your email you have processed for refund on 31 January, 2015. Kindly do the needful for refund of my money. Below is mulyashop.com email text. We wish to inform you that your refund request for the order ID: BIOECLXVV has been...
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Mobile Handsets

Recall Techno Estate - Deposite money not refund 13100/-

User
 parashar madhuri on Mar 3, 2015
Dear sir,


Mera nam Madhuri hai mere pass 30november ke as pass eshikshalaya (recall techno state pvt. ltd. ) se mr. vajid ka phon aaya tha unhone muje eshikshalaya job portal bolkar
samsung company main job dene ka bola aur bola ki aap hamari company main reg....
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Job & Career

DTDC Courier - Parcel not delivered

User
 rajat12gat on Mar 2, 2015
Hi,

i have purchaged new V guard starblizier by online shopping amozon.com, seller send a parcel by DTDC courier with track ID, but DTDC courier member not delivered product, update the status delivered, kindly resolve these issue .

Track ID H40354179
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Other

Shree vinayak gas service Morar Gwalior - Don't pick customers phone

User
 hotel0751 on Mar 2, 2015
Sir, Ye gas ajency office mai fone nahi uthate hai, ap kitna bhi call karte raho, ye apka fone nahi uthayenge, kabhi naptol kar nahi dete hai cylinder, kisko complaint kari, mere tau ji akele rahte hai, kafi bujurge bhi hai, ye log unka fone recieve nahi karte hai, maine kai bar inka no....
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Other

Flipkart - Non delivery for Order ID : OD202070747984522500. (Puma Shoes)

User
 durgesh_durgi on Mar 1, 2015
Dear Concern, I have ordered a Puma Shoes on Flipcart.com @ 1099, but they didn't deliver the product so far. When i called the customer care of flipcart.com, they told that we have cancelled your order due to we could not reach you and if you order the same shoes now, then you have to pay...
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Online Shopping

Reliance Life Insurance - cancellation of wrong reliance life policy

User
 priyambada tomar on Feb 27, 2015
i have taken a reliance life insurance policy by fake call & wrong insured by dated 31.10.13 but till dated i don't have received any policy bond or any receipt by company. i am so frustrated that nobody listen to my thing in reliance company. that's why we want to refund or cancelled...
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Insurance

Idea Cellular - Deduction of VAS

User
 gauravjoshi_84@rediffmail.com on Feb 26, 2015
I'm a regular idea customer with no. 9575039433 today i noticed that an amount of Rs 45 is deducted from my idea account for games hub VAS services. When i called up to 198 I came to know that some more small amounts of Rs 9, 21, 26 & 45 has been deducted in different months for same service....
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Telecommunications

GSmart Mobile - Money refund request

User
 pankaj.levis@gmail.com on Feb 26, 2015
Dear Sir,
i have purchase a slim tea 180 pcs bags from g.s. mart new delhi

sir when i open
this packet i am not satisfy from this product then i call to g.s. mart employee to refund this product but he say we will not refund your money. so sir how it can possibl...
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Weight Loss Products

Country Vacations - Regarding Club Card

User
 agyatkhush on Feb 26, 2015
Dear sir, Why you people are constantly trying to fool people. Your false commitment has make me frustrating. Why the hell you are not providing card or giving information about card. Whenever we call at concerned person they always give false information about the card. According to the...
Complaint comments Read comments Complaint country Gwalior, Madhya Pradesh, India Complaint category Other

Share this page with others

     
  

Recently Discussed

(0 minutes ago)
CraftsVilla.com
Refund money not received
(6 minutes ago)
Srinivasa PG
Forcing me to vacate the residence when found a metal scrap in the food provided by him for which I pay every month.
(10 minutes ago)
KSRTC
Travel from Bangalore to Gokarna in Airavat A/C Bus on 17/04/2015 Bus No.KA-F8466
(18 minutes ago)
Maruti Suzuki
regarding service
(23 minutes ago)
IRCTC
TDR not processed since 3 months, also TDR history data missing