Follow us
Log in        Register
     
 

PayTM Customer Care‘s Profile

Send Message PayTM Customer Care
Member since Mar 7, 2011
Location
Posting History
Paytm - payment failure [Comment in Complaint]
Hi Jebalin, We regret for your inconvenience. We assure your money is yours unless you have received the benefits you are charged for. Our records reflect that the transaction against Order Id 504069840 was unsuccessful and Rs. 79 has been now added to your Paytm wallet. This amount is still available in your Paytm wallet which can be used in further orders on Paytm. In case you seek a...
Paytm - Recharge [Comment in Complaint]
Hi Kapil, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to us at care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That's our promise! We are sorry you recharged an incorrect number. We unde...
Paytm - Showing wrong plans [Comment in Complaint]
Dear Customer, We apologize for your inconvenience. In order to check and resolve this issue for you, we require more details of the transaction in question. Please share the following details via an email to us at care@paytm.com: 1. Paytm Order Id: 2. Recharge no.: 3. Recharge amt. and date: 4. Registered email id and mobile no.: Once we receive your email, we will check and res...
Paytm - refund was promised but yet not received [Comment in Complaint]
Hi Ranjitha, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to us at care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. Please provide us with the mobile number, the recharge amount and the date of...
Paytm - Amount deducted in my account [Comment in Complaint]
Hi Vijayarajan, We regret for this inconvenience. However, Paytm has never authorized any individual for conducting any of such calling activities asking for your confidential bank details. Moreover, we posted an alert for the same in our blog dated September 20, 2013 and urged all our users not to disclose their confidential bank information. Please find it here: http://www.paytm.com/blog...
Paytm - recharge pending [Comment in Complaint]
Hi Nidhi, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to us at care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That's our promise! We have checked and got to know that it was a successfu...
Paytm - mobile not recharged but amount debited from SBI account. [Comment in Complaint]
Hi Aishwarya, We apologize for your inconvenience. We assure all our users that your money is yours unless you have received the benefits. We've checked the details of your account. It reflects that Rs. 500 was refunded to your Paytm wallet against Order Id 209253712. Later, you used this balance for a further transaction from your account. The details of the transaction is as follows...
www.Paytm.com - Looting openly on name of recharge [Comment in Complaint]
Hi Kirtan We regret for your inconvenience. We assure all our users that your money is yours unless you have received the benefits. The details provided by you are insufficient for us to check and resolve this issue. Hence, we request you share some more details of the transaction you performed on Paytm. Please share the following details through an email to us at care@paytm.com: 1....
Paytm - balance refund [Comment in Complaint]
Hi Mahesh, We regret for this inconvenience. It indicates that you recharged an incorrect mobile no. 8966038884 instead of 8966038842. We understand this could have been an accident. Being a third party recharge website, we do not have the authority to reverse a transaction, once processed successfully at the operator's end. As soon as the recharge gets successful, we no longer hold y...
Paytm - recharge amount debited from account but doesn't recharge on my mobile [Comment in Complaint]
Hi Mohanraj, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 68 was refunded ...
Paytm.com - amount not credited [Comment in Complaint]
Dear Customer, Thanks for bringing this to our attention. For your information, Paytm is not involved in any of such activities to store bank account specific details of a user. In fact, the security of a user's confidential information is listed on our top priorities. In case, you have received any such calls in the name of Paytm, we request you please share the details of the ca...
Paytm.com - amount not credited [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! We are sorry you recharged an incorrect number 78488614...
Paytm - recharge amount debited from account but doesn't recharge on my mobile [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! It indicate the transactions against Order Ids 17453918...
Paytm.com - Unsuccessful recharge, amount not refunded [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 139 was refund...
Paytm - REFUND OF CASH!! [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! We have checked and got to know that it was a successfu...
Paytm - amount didn't get refunded to paytm cash as mentioned in site [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 230 was refund...
www.Paytm.com - wrong deduction [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! It indicate the transaction against Order Id 160325127 ...
Paytm - Orders are in Pending from long time [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 301 was refund...
Paytm - money was cut from my a/c but recharge is unsuccessful [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 550 was refund...
Paytm - Non Refund of Balance in Paytm Cash of Rs 2,640 [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 2640 was refun...
Paytm - Non Refund of Balance in Paytm Cash of Rs 2,640 [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 2640 was refun...
Paytm - Paytm - A Fraud Website, Never Recommend [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 385 was refund...
Paytm.com - Recharge not done after payment [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 222 was refund...
Paytm - Payment of 1399 towards the Right Choice Magazine Subscription [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! In order to resolve the issue, please write to us at ca...
Paytm - This website is just a fraud [Comment in Complaint]
Dear Customer, We are very sorry to read your issue here. The best way to resolve any concern is to send an email to care@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues. Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise! This is to inform you that amount of Rs. 600 was refund...

Share with Others

     
  

Recently Discussed
(0 minutes ago)
Airtel
registration on www.airtel.in
(6 minutes ago)
Aircel
PUK code Unlocking
(8 minutes ago)
Godrej
no one is providing any response from company after several complaints.
(8 minutes ago)
HDFC Bank
Rejected Loan
(9 minutes ago)
HDFC Bank
TPT cash txn charges