ADVERTISEMENT

Aapkisamasya.com — 8300/ deducted from sbi card

A FRAUD ONLINE TRANSACTION of 8300/ WAS MADE JN FAVOUR OF AIRTELPAYMENT BILLDESK MUMBAI throgh sbicard on 10/11/2017. we appealed in aapkisamasya.com to resolve the matter and aapkisamsya.com 64 noida assured me go get refund money within15 days for which we had to pay fees rs 750/ but it was limited to only mail process by company. company did nothing to me and should refund money rs 750 to me.
Was this information helpful?
No (0)
Yes (2)
Feb 16, 2018
Updated by [email protected]
NO RESPONSE COMES FROM AAPKISAMASYA.COM 64 NOIDA
Mar 11, 2018
Updated by [email protected]
No response came from aapkisamasya.com delhi
Apr 21, 2018
Updated by [email protected]
[Resolved] Aapkisamasya.com — 8300/ deducted from sbi card

1 Review
[protected]@123 on Jan 18, 2018

A FRAUD ONLINE TRANSACTION of 8300/ WAS MADE JN FAVOUR OF AIRTELPAYMENT BILLDESK MUMBAI throgh sbicard on 10/11/2017. we appealed in aapkisamasya.com to resolve the matter and aapkisamsya.com 64 noida assured me go get refund money within15 days for which we had to pay fees rs 750/ but it was limited to only mail process by company. company did nothing to me and should refund money rs 750 to me.


Complaint marked as Resolved
Feb 1, 2018
Updated by [protected]@123, Jan 18, 2018

company aapki samasya .com asked rs 750 as fees to rssolve the matter of rs 8300 but could do nothing except mail process.
May 12, 2018
Updated by [email protected]
No response came from aapkisamasya.com delhi.company aapki samasya .com asked rs 750 as fees to rssolve the matter of rs 8300 but could do nothing except mail process.

Complaint comments 
Share
Tweet

Comments

We escalate the matter to SBI and SBI BANK replied that,

"we would like to share that we have completed the investigation for
the said transaction. It has been observed that the transaction has
been performed in a secured manner as the same has been validated by
your card CVV and dynamic One Time Password (OTP) over the Internet/
IVR.

Further, we wish to confirm that as per our records, the dynamic One
Time Password (OTP) was successfully delivered at your registered
mobile number. Transaction alert SMS regarding the aforesaid
transaction was also delivered at your registered mobile number.
Considering all of the above, the liability of transaction in such
cases lies with the cardholder."

If you still want to proceed the case, We can prepare now we're
preparing the procedure to file the case with customer court.Our team
will send you the relevant documents soon."

This is a mail reply sent by us to you.
Dear Sir 5 months on case all escalations done with SBI are on record, still we mentioned clearly we're ready to prepare consumer Court or cyber cell draft for you without charging any extra fees.
5 months and all this work we charged you INR 750/- . Still you think we're wrong. Kindly rationalize who will provide this much support for one time fees that we charged you in India. And after this you plan to defame us.
FRAUDS & CHEATERS. They will take money and then will never come back to you.
Frauds & Cheaters. They will take money and then will never come back again.
ADVERTISEMENT
Their no response from tjeir. So i would request to not trust him
AapkiSamasya's reply, Jun 28, 2019
Dear Rahul,
Greetings!!!
We're sorry we canot locate you as our consumer, also we're sorry to hear your experience, kindly mail us on [email protected] with your Docket/Complaint no
We will try our best to provide you the remedial solution.
Regards
Team Aapki Samasya
Same happened to me also paid 750 to them to solve my case wthey promice to solve the case in 15 day bt already 12 days r gone nt nt recv any msg or cl aftr makhng payment ...means i m cheated again through their hands. A person named sidharth is nt picking up my cls nw n also nt replying
AapkiSamasya's reply, Jun 28, 2019
Dear Rahul,
Greetings!!!
We're sorry to hear your experience, kindly understand that we've already worked on your matter, but as you are demanding compensation above the solution. Kindly understand & delete the comment.
We humbly urge you to do so.
Regards
Team Aapki Samasya
Your Complaint no: is : AS[protected]...
Now more then 2 months no one reply from your side...
Who registered complain Mr. Jatin even not attanding call and reply what's up..
Sending mail.0 response..;)))) toatly in professional staff escape like they did frauds;)))
auds & Cheaters. They will take money and then will never come back again.
They are another fraud company, who assures you to resolve the case and asks for a fees of ₹750/- and then stops replying your mails and messages. I request every consumer to “Never believe their hoax website or company”. I was frauded by some people who claimed that they were from Paytm and i approached “Aapki Samasya” to help me, for which assured me to get me justice. And they indeed are a big fraud company. DO NOT TRUST THEM WITH YOUR HARD EARNED MONEY.
They are also helping fraud people and companies they are not interested in solving case plz don’t pay them
Consumer Chanakya's reply, Mar 6, 2019
Hi
We worked on your matter for 3 months, we charged only one time fees from you.

On 23 Jan 2019 we have given you the draft to file the matter along with the escalation matrix.

This is a fake comment, after availing services from us.

Regards
Team Aapki Samasya
[email protected]
Totally fraud and very poor service.after taking money they are totally neglecting us.and telling that problem will be solved after Diwali..this is there way of talking.the lady talking so unprofessionally and so rudely. her phone number is [protected].she is extremely rude and disconnects our every call.we paid her rs 1200/- for solving our problem.at the time of taking fees she was so polite with full of fake commitment.now she hardly picks up call.poor company not to be trusted at all.i[censored] people are unable to solve our problem kindly refund my money.
Totally fraud and very poor service.after taking money they are totally neglecting us.and telling that problem will be solved after Diwali..this is there way of talking.the lady talking so unprofessionally and so rudely. her phone number is [protected].she is extremely rude and disconnects our every call.we paid her rs 1200/- for solving our problem.at the time of taking fees she was so polite with full of fake commitment.now she hardly picks up call.poor company not to be trusted at all.i[censored] people are unable to solve our problem kindly refund my money.
aapki samsya is 1000 % cheater and frauding site
first talking with you and taking money for file the cash and giving only 21 days time period but after 100 days do not take result and when we are asking then say no refund policy

100 % fake and bogus site for wasting money and time also in this site waiting we are finished our machine warranty time also
jitucengres's reply, May 13, 2019
Now reopen the cash
AapkiSamasya's reply, Jun 28, 2019
Dear Jitu,

Greetings!!!

We've already discussed this matter with you, humbly request you to kindly delete the comment as agreed.
Kindly connect with us on [email protected] for any suppot, we will be more than happy to assist you.

Regards
Team Aapki Samasya
Fraud company
Consumer Chanakya's reply, Jun 28, 2019
Dear Rahul,
Greetings!!!
We're sorry we canot locate you as our consumer, also we're sorry to hear your experience, kindly mail us on [email protected] with your Docket/Complaint no
We will try our best to provide you the remedial solution.
Regards
Team Aapki Samasya
AapkiSamasya's reply, Jun 28, 2019
Dear Rahul,
Greetings!!!
We're sorry we canot locate you as our consumer, also we're sorry to hear your experience, kindly mail us on [email protected] with your Docket/Complaint no
We will try our best to provide you the remedial solution.
Regards
Team Aapki Samasya
My case is pending for 22 dec 2018 and charged fees is 2200 and amount is 49999
AapkiSamasya's reply, Jun 28, 2019
Dear Rahul,
Greetings!!!
We're sorry we canot locate you as our consumer, also we're sorry to hear your experience,
Kindly understand for INR 2200/- fees we cannot give services for 7 months.
Our complaint validity is for 15-21 days.

We've already given you the draft for filling matter & it's a 7 month old case, as you are telling, we cannot endlessly render our services.
Regards
Team Aapki Samasya
Froud company hi chor h sab
AapkiSamasya's reply, Jun 28, 2019
Dear Rahul,
Greetings!!!
We're sorry we canot locate you as our consumer, also we're sorry to hear your experience, kindly mail us on [email protected] with your Docket/Complaint no
We will try our best to provide you the remedial solution.
Regards
Team Aapki Samasya
These company aapki Samasya is totally fraud. I have trusted them But they are totally fake. Once you transferred your money then they will scold you why you are calling day by day. I have transferred RS 1500 to them but after that no reply from them. So beware of this company,but before that they are calling continuously the whole Team is involved in that. Now all the complainers we have to stand and COMPLAINT this company in jago Grahak jago official government. These company is playing with emotions of complainers and also helping the deceiver by telling that they will not sue if they transferred these money in their account. They are giving fake commitment
Sir I had complain at aapkisamasya.com before 3 month's against capital first idfc Bank. But not any action about this by aapkisamasya.com I'm asking about process, not satisfied answers.
And not responsible behavior.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit

    Contact Information

    Varanasi, Uttar Pradesh
    Uttar Pradesh
    India
    File a Complaint
    ADVERTISEMENT