[Resolved] Ask Me Bazaar — Amount refund rs.500/-

 
65 Reviews
Vadodara, Vadodara District, Gujarat, India
 Ashwin Ravjibhai Patel
I have received the wrong product from ask me bazaar. Product no. Ab11157882i requested them to refund my amount. They have pickup the product and i have given my account details to refund the amount.

I have regenerate tickets no.98558 dtd. 06/05/2016 & second time tickets generate on 16/05/2016 tikckets no. 101408. I am submitted my bank details pdf file.

But i have no refund in my account no.

Complaint marked as Resolved Jun 25, 2016

Complaint Status


[May 16, 2016] Ask Me Bazaar customer support has been notified about the posted complaint.
rathodranjit's response, Nov 02, 2015
Please riplace the parcel and New car charger order Id AB6679892
Pliz my complain recive and solve problem

yogesh06's response, Dec 02, 2015
I Have ordered apple i phone 5s 64 GB on date 24.11.2015 through ask me bazar.com, but on date 2. 12.2015 i have recieved the apple i phone 5 S 16 GB. the price i was paid was 64 GB not for 16 GB. But coustumer care side no response.
even i had complaint for the same many times.
every time they start to ask history and irritating question.
Bad experince..FAKE Site ..FAKE Products
shahwez ali's response, Dec 15, 2015
5 days
Verified Support
Ask Me Bazaar Customer Care's response, May 25, 2016
Dear Ashwin, Sorry for the inconvenience. If you have not received the refund till now, you can either re-open the ticket or also you can raise a fresh ticket. Regards, Yogesh Team AskmeBazaar
Complaint comments  64 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Return the product & refund the amount

pls call [protected]
please return dolphin bean bag cover and refund my amount.order id is AB7116993
Apart from phone calls four e mails have sent as on date to settle the issue. They contacted me through mobile but ensured that the call ends within 2 to 3 seconds. (just for creating some record)

25/05/2015 - BIL/[protected]/led/GETITSTORE01413 275.00
I have order for bed sheet yellow based, material poly cotton but after receiving i see that different colour and material polyster
worst product as received. Customer support is very much disappointed.
I was ordered combo of 3 Aligator party wear shirt but i got only two simple shirts in packect as i was received, i was paid 1029 Rs for this. I want to real shirts as i ordered otherwise i will complaind in consumer coart.
my order no -AB12008641

thanks
Ajay Yadav
mob-[protected]
d456 Mittal chock pul pahlaad pur new delhi.

Ask Me Bazaar — Product status reg

Hi i have booked iphone 5s on 16/12/15 order no ABF2616165 i want to know the status of the product

Ask Me Bazaar.com — Product Quality Issue

The product doesn't look as showed in picture.

Ask Me Bazaar — I have ordered foldable shoerack 2 times but still not get.

Worst service. Didnt get any msg about delivery.did two times order.but still not get

Ask Me Bazaar.com — Jakeet return

Dear sir, my order no AB8224339 return my order. it is wrong product so i am retun this product.

Ask Me Bazaar — Duplicate product received, Raincoat

My order ID is AB8038696, Received item is the worst quality and also as not mentioned in the description.

Ask Me Bazaar — Default product reciived

I have received default item, so i want to return this item. i hope that u you take return this product. thanking you

Askmebazaar — Jeans set

Hi sirr, i am nani My order noAB2577138 From O.P traders strechin jeans set 2 and blue amp black. Sirr, jrans is very small size. So l please requvast return the jeans and refund my money.

Ask Me Bazaar.com — Product different

My self nitin singh from agra my oder number is(AB8045878) is 3combo jens this jens not my size and feeling uncomfortable to perches this product so kindly collected this product on same address so refund my amount my number is[protected]

Ask Me Bazaar.com — JVS kitchen spioe rack set SIXTEEN PIECES AMP45 PYJV0014 1882349

Order no. 60798912 hme ye product delievery me toota hua mila h thts y u give my payment back .

Ask Me Bazaar — No response of my Oder DGA 8031168

I have place Oder on 1/12/15. But there is no response after place the Oder till now pls give the response.

Ask Me Bazaar — Product

I had given order of double bed-sheet, they are showing one color & provide another color... n this happen 2nd time... very bad relationship with customers I dont want the provided product... pls collect from same address.

Ask Me Bazaar.com — Receined product has not working properly

Receined product has not working properly, so I want urgent return the product. Please revert me quickly. Order No: AB7974238 Product Name: Hair Dryer and hair straighter Product brand: Novo

Ask Me Bazar.com — Led bulb 7w not deliver all led bulb

I have receive only 4 led bulbs order id. Ab7876744,

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    68%
    Complaints
    3767
    Pending
    15
    Resolved
    2566
    phone
    +91 44 4444 4444
    location
    1205, 12th Floor, New Delhi House, Barakhambha Road, New Delhi, Delhi, India - 110001
    Ask Me Bazaar - Amount refund rs.500/-