Axis Bank — Credit card false promise

 
13 Reviews
 keyurmehta on Apr 17, 2017
I had applied for credit card from axis bank vistara card while taking this card i was promised that i will be given free tickes on air vistara it is almost more then 6 months i have nor been given free ticket they fool and cheat clients and give false promises i have complained them bur not responnse and every time we will send you link on registered email Till today not received

keyur mehta
4308340000001496 card no

Complaint Status


[Apr 17, 2017] Axis Bank customer support has been notified about the posted complaint.
Axis Bank Customer Care's response, Apr 27, 2017
Hi Keyur,

We're sorry you had this experience and we want to make this right. Please share your contact details for us to connect with you.

Regards,
Axis Bank
Complaint comments  12 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

Hi my name subramanian from chennai, my account number:915010011081078, this is salary account, every month they are debit consolidated charge from my account .why they are debit consolidated charge every month.kindly reply my quary and refund amount to my account.

Axis Bank Customer Care's response, 23 hours 13 minutes ago
Hi Subramanian,

Sorry for the trouble. Please write to us at http://bit.ly/2pvMUN5 for us to assist you.

Regards,
Axis Bank
I got a call from sales executive from axis bank in oct 16 . She asked me to deposit 20 k and promised me to deliver benetton bag in 90 days. When i made deposit, they refused to offer and after 6 months denied about such offer. They gave me a complaint no 30098596 for which no action is taken yet and when i call they talk to me rudely.
Axis Bank Customer Care's response, 21 hours 40 minutes ago
Hi,

Please call on our phone banking numbers: 1800 209 5577 / 1800 103 5577 to know the status of the service request no: 30098596.

Regards,
Axis Bank
HII this is sachin i got my salary account but i cant take out money and its not swiping also anywhere its coming nss help call so pls activate my atm and my A/c no is 917010024212128 thank you.
Axis Bank Customer Care's response, 2 hours 20 minutes ago
Hi Sachin,

We're sorry you had this experience and we want to make this right. Please share your concerns with us at http://bit.ly/2mS7pWA for us to assist you.

Regards,
Axis Bank
I have lost My credit card 1 day ago please block my credit card & issue new credit card.
MY ACCOUNT NO-915010035085249
(PEENYA BRANCH)
BANGALORE
Axis Bank Customer Care's response, 2 hours 21 minutes ago
Hi Pralhad,

For information on you can block or replace your Credit Card visit: http://bit.ly/2nyiFTi .

Regards,
Axis Bank
Sir, Iam Raja Maitra My axis ac no 912010047831763.this account against no credit card, no lone, no emi but my account balance (-126000) why? Plz solve my problem .
I have done deducted 1000/- My Axis Bank A/C but i not done and the money has been deducted from my Axis bank account .The payment mode is card swapping . Please Back my Money in my Axis Bank Account.
Axis Bank Customer Care's response, 23 hours 59 minutes ago
Hi Santoshi,

We're sorry you had this experience and we want to make this right. Please share your concerns with us at http://bit.ly/2odp3nV for us to assist you.

Regards,
Axis Bank
Sir, Iam Raja Maitra My axis ac no 912010047831763.this account against no credit card, no lone, no emi but my account balance (-126000) why? Plz solve my problem .
Axis Bank Customer Care's response, 21 hours 34 minutes ago
Hi Raja,

Sorry for the trouble. Please share your concerns with us at http://bit.ly/2odp3nV for us to assist you.

Regards,
Axis Bank
I paid my full payment after asking ur staff on feb month .Before payment, My card was blocked .. Till now card is not unblocked .. But next month I got credit card statement as due. ... how it s possible ...
Axis Bank Customer Care's response, 2 hours 24 minutes ago
Hi Gouthanjali,

We're sorry you had this experience and we want to make this right. Please share your concerns with us at http://bit.ly/2oy1P87 for us to assist you.

Regards,
Axis Bank
I understand you have a concern regarding refund against order 2872047909.

As per our concerned team, I would like to inform you that your amount of INR 664 has been refunded with ARN number 75134837076617054183252. So, I request you to kindly submitted to my refundable amount to my axis bank account. with provided ARN. .
Axis Bank Customer Care's response, Apr 26, 2017
Hi Dnyanesh,

Sorry for the trouble. Please write to us at http://bit.ly/2odp3nV along with the transaction details from your registered email ID for us to assist you.

Regards,
Axis Bank
I shopped at Eden stores at 4.28pm today . My bill amount was 833INR. There has been a double transaction from your side. The store has only one receipt of 833. I want reversal of the double transaction. Kindly assist. Can't get through your helpline even after umpteen attempts.
Dr. Nivedita
Axis Bank Customer Care's response, 2 hours 27 minutes ago
Hi Nivvedita,

Sorry for the trouble. Please write to us at http://bit.ly/2odp3nV along with the transaction details from your registered email ID for us to assist you.

Regards,
Axis Bank
I want my accounts statement for a/c no: 914010020264832 for the period from 01.05.16 TO 31.12.16
I had sessioned home loan from axis bank with pune chaturshungi branch,
but after senssion i had not taken the loan amount because i managed from other source.
Now my sales executive is not refunding fee to mee.
please refund my fee back and punish to sales executive.

regards
lahu sakhare
9011414083

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    18%
    Complaints
    3711
    Pending
    959
    Resolved
    573
    phone
    +91 22 2764 XXXX
    location
    Axis Bank Limited Corporate Office, Bombay Dyeing Mills Compound, Pandurang, Budhkar Marg, Worli, Mumbai, Maharashtra, India - 400025
    Axis Bank - Credit card false promise
    www.bdomains.com