Claimed

CEAT Tyres Complaints & Reviews

1
Last updated Jan 17, 2023
Complaints 238
Resolved
40
Unresolved
198
Quick Links
Statistics
Share
Contacts

File a complaint to CEAT Tyres

Having problems with CEAT Tyres?

File a complaint and get it resolved by CEAT Tyres customer care. It’s quick effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT
CEAT Tyres
Customer Service Contacts

CEAT Tyres Website

CEAT Tyres Head Office Address

RPG House, 463, Dr Annie Besant Road, Worli
Mumbai
Mumbai City District
Maharashtra
India
400030

CEAT Tyres Phone Numbers

Phone
+91 22 2493 0621
162
50
Fax
+91 22 2497 5798

CEAT Tyres reviews & complaints(238)

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
I bought 4 Ceat Tyre for my grand I10 on august 2021, with reference number ------warranty registration number W[protected] for Tyre size 165/70R14. manufacturing defect warranty valid to 17/02/2027. unconditional warrant valid to 17/08/2024. I brought there tyres from branch Ceat Shope named M/S J S Tyre and Services, Dinanagar, Distt Gurdaspur, pin code 143531.

My car was wobbling while driving so i went to hyndai showroom...
+2 photos
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Our Honda active rear tyre is bubbling on running on the vehicle.
CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
    Report
    Copy
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

    MY tyre is under warranty, but when i was claim for warranty it is rejected, Claim No- C[protected], and massage received "our representative have examined your claim C[protected] and unfortunately it has not beenapproved due to TIME BARRED/ OLD PRODUCT" but my tyre warranty shown till[protected]Warranty Registration No W[protected]

    Please see the above issue and resolve ASAP.

    Regards,

    Anjani Kumar Tiwari
    +2 photos
    Nov 7, 2022
    Complaint marked as Resolved 
    i was received a whatsapp massage, the i was Called Customer care no.1800221213, and describe my issue but till date not received any resolution, customer care provided no to his area Manager Mr Ravikant-9264436790, But i not received any positive response.
    CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      In less than 20000 KM of running of my I10 vehicle one of my front CEAT tyres had bursted,...
      +1 photos
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Ceat tyre burst seen very common issue recently in tata punch vehicle. Tyres are getting bursted within very less kms driven.
      CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit

        I had Purchased the Ceat Bike Rear Tyre on 16th July'2022 from Tyre Empire HSR Layout, Bengaluru. but after Running only 300 Kms the tyre has torn out (Damage, Attached Pic) Last week.. I had visited tyre empire on Saturday and returned the Damaged Tyre to provide the replacement, but till now i havent received the Replacement tyre.. Daily i am using Auto to go office which is costing more than the 2 tyres.. I need the refund amount including Auto fare (Rs.1600/-) with New replacement tyre.. But the vendor is not taking too much time and not provinding the Replacment tyre
        +2 photos
        CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit

          CEAT company Provide Wrong Information to the Customer. CEAT TYRE Whatsapp provide Authorized Dealer List Contact Number & I Call the Dealer Name is MALWA TYRE SERVICE
          SCO - 3001 SECTOR - 22D, 409 - Chandigarh, 9L0 - Chandigarh, Chandigarh, 160023, CHANDIGARH, India Phone no. - *[protected]*
          The Dealer Talking soo Rudely Behavior and Say its Wrong Number. CEAT Company dealer talk like this.
          It Decided never buy CEAT Company tyre Because service's is too bad and I recommend to my near friend or family Members never buy this company tyre because your provide wrong information to the customer.
          CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Be the first one to find this review helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit

            I will come straight to the point by saying that, as per the officials of CAPITAL HYUNDAI, SEC 58, NOIDA, i am eligible for FREE Replacement of two CEAT TYRES (Rear ) of my car -HYUNDAI N LINE i20 ( UP 16DB 1083 ) as these two rear tyres have been wobbling for quite sometime.

            The complaint no is 00443429 and it is requested that the replacement of two rear tyres is done at the earliest i have to leave for DEHRADUN, on official tour on 02.09.2022 ( FRIDAY).

            PLEASE COOPERATE AND HELP
            CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit

              Hi Team,

              I purchased 4 new tyres from PK Tyre kaithal for my Swift car and the warranty registered vide no. W[protected] for product 185/65R15 secure drive TL 88H. I went to the dealer 3-4 times and every time it assured me that a CEAT team member would visit and check the condition, but I didn't get any response from their side . It was a bad experience with the dealer. When I was forced to change my warranty tyre, they said the tyre condition was 50%, 35%, or 25%. They lacked an exact measurement. But they've been playing me for a fool for the last six months, and at the end, they told me I needed new tyres and they might not be replaced. If you buy new tyres, we will take care of them if possible. So finally, they told me to go to another dealer. Don't buy from CEAT and said do what you can do.
              CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                सेवा में
                श्रीमान शिकायत अधिकारी
                CEAT टायर्स कंपनी मुम्बई
                महोदय,
                निवेदन इस प्रकार है कि मैंने अपनी मोटरसाइकिल सँ० UP25 BH7858 में पिछला Ceat का टायर 18 नंबर का श्री भगवान दास...
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                This is Sivakumar from Pondicherry. I am a CEAT customer since 2011. I bought CEAT TYRE(140/70-17 ZOOM XL TL 66H) on 11th October 2020. I started facing problems from December 2021 and often used to get puncture once in two weeks. Mechanic has advised that puncture is often happening due to the Cuts present in the tyre. When I approached CEAT executive in our place, he said this can't be claimed. But when i enquired with customer care, i got information like cuts in the true can be claimed.

                I have trust and faith in CEAT company that they can do the needful and resolve my problem.

                Thanks in Advance.
                CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                Write a comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit

                  I purchased i10 in march 2022 fitted with CEAT fuel smart tyres..in first week of july 2022 one of its tyre damaged.I approached the agency with complaint but they refused to entertain.I purchased it from samta motors ambala city..front tyre is deflated due to minor cut on the side of tyre..it may be manufacturing defect or road tear..plz look and compensate for the replacement of tyre
                  sanjeev mehta
                  [protected]
                  [protected]@yahoo.com
                  CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Be the first one to find this review helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit

                    Tyre Wrantty claim issue
                    CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      Hgfg
                      CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                      Helpful
                      Be the first one to find this review helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                        Report
                        Copy
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                        Ceat Tyres — Tyre me side cut lgh ghata h

                        Sir m ne New car li thiiii Hyundai ki Us ka tyre side se cutt lgh ghyaà h Vo replace nhi ho rhaaaa h m Customer care me bhi call kr chukaaa hu boltee h ki process me h plz urgent reply...
                        Helpful
                        1 other people found this review helpful
                        1 found this helpful
                        Write a comment
                        Report
                        Copy
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                        Report
                        Copy
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                        Ceat Tyres — Delay in service

                        I have had placed the order on 8th of Jun and it was supposed to deliver on Monday, 14Jun.
                        I have raised the concern through email, whatsapp, chat and phone call but I haven't heard anything from them.

                        Worst customer service experience.

                        Regards
                        Hemant...
                        Helpful
                        Be the first one to find this review helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Meri Pass Hero ki Bike He usme Ceat kaa Tyre he, Jo pislaa Tyre he Wo Ak Side Se Puraa ghis Gayaa He. Muje Showroom Or Dilar Se Bhi Kus Response Nahi Milaa Meri Ye Dusri Complan He, Aap Kyaa Aesehi Service Dete Ho Apne Customer Ko. Pehli Complan Punja Barad K Nam Ki Thi Or Ye Dusri Complan kar Rahaa Hu So Plz Kush Action Lijiye, or Meri Complain Close Mat Karna Muje Bataye Bina. Dhanyvad.
                        CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Be the first one to find this review helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit

                          Dear sir, I sold mahindra neo n10 with ceat czar hp 215/75/r15 100 H on March 2022, on June 13/6/2022 when I was driving this car on road front car tyre brust with high sound, car was normal speed so i stoped it and chechk, it's brust, so i took it to mechanic he said it not be repaired because of big hole, so my question is that is it lowest quality tyre ? Will i recommend next? It's new so about coustemer 's what policy of company, will it replace?
                          CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Be the first one to find this review helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            Company Name - Jhondear

                            Franchisee name - mandsour

                            No. Of hours run - 350

                            Tayer size and pattern name - 14-9- 28 cat

                            Tyer serial number - 134 A6 130A8

                            Coustomer name - shantilal patidar

                            Contect - [protected]

                            State - mandsaur

                            District - suwasra

                            Towen - Dhalpat
                            +5 photos
                            CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                            May 29, 2022
                            Updated by Shantilal Patidar
                            Not responses a company 😔
                            Jun 02, 2022
                            Updated by Shantilal Patidar
                            Not solved my complain ☹️
                            Helpful
                            1 other people found this review helpful
                            1 found this helpful
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit

                              Sir i purchase your product two year ago and my bike is also running not in rest position i notice some day ago there is multiple cracks in the corner of the tyre this is completely abnormal i also check that is not cut marks that is cracks kindly resolved my issue I am not happy with your product
                              +1 photos
                              CEAT Tyres customer support has been notified about the posted complaint.
                              Helpful
                              Be the first one to find this review helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit