[Resolved] Club Mahindra Holidays — no response from the customer care number +[protected]

 
2 Reviews
MAHINDRA HOLIDAYS & RESORTS INDIA LIMITED,47-10-1/6,3rd floor,Bhuvaneswari plaza,opposite fortune Inn Srikanya hotel, DONDAPARTHY, NEAR DIAMOND PARK, VISAKHAPATNAM 530016, Visakhapatnam, Visakhapatnam District, Andhra Pradesh, India
 Drvazrapu k on May 24, 2019
Regarding the followup of request for withdrawl of my application jan/2019/25yrs/249772
Hi i have sent mails within 3 hours and again within 1 day to clubmahindra, on customer care after nearly trying for 10 times, a voice answered and she had cut off my phone as soon as i started speaking, and again i called, but there was phone picked up, as asoon as i said hello the other side was cut off deliberately
Now i feel cheated and looted,. I am convinced that my decision to withdraw my application is 200 % justified.., this is the worst customer care, forget the headach for next 25 years..,! And the agent who enrolled me, promising all #, is refusing to provide me proper contact and mailing details alos, he took my credit card photo against my willingness and now refusing to even give me proper details for cancelling my application

Now if they keep on wailing away the time.., when will the customer gets justice??

Pease help me out
[email protected]

no response from the customer care number +91 (044) 3988- 1000
Complaint marked as Resolved Jun 27, 2019

Complaint Status


[May 24, 2019] Club Mahindra Holidays customer support has been notified about the posted complaint.
Updated by Drvazrapu k, May 25, 2019
Member id 2870934
I have sent mail and sent hard copies of the request for cancellation of membership id 2870934 and issue full refund UNDER THE CLAUSE PART C, 8.1., OF THE AGREEMENT and sent hard copies of the same to their respective, local branch(visakhapatnam), regional (hyderabad) zonal office (chennai) and also to corporate office ( mumbai) too..! I have not received any communication from the company regarding my concern, the only message i got is that my payment has been realized today ie 25th may 2019 and apart from that, not one mention of the mail concerning my request for cancellation of my member id 2870934
Verified Support
Club Mahindra Holidays Customer Care's response, May 25, 2019
Hi Dr. Lalitha, we regret the experience you had and are here for you. Please be assured that our team will connect with you to address this.
Complaint comments  1 Comment     Updated: Share0Tweet0

Comments

I paid asf for 2020 on 31/3/19 and was not told by CM that invoice and receipt will be issued in 2020. I am regular in tax part GST and IT. Since last 2 wks I am trying for the same but I am receiving nonsense mail and calls. Please GST INVOICE and receipt otherwise I will approach consumer courts

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    83%
    Complaints
    1767
    Pending
    18
    Resolved
    1460
    phone
    +91 44 3988 1000
    +91 44 6695 3435
    location
    Mahindra Towers, 2nd Floor, 17/18, Patullos Road, Mount Road, Chennai, Tamil Nadu, India - 600 002
    Club Mahindra Holidays - no response from the customer care number +91 (044) 3988- 1000