ADVERTISEMENT

Paytm — Mobile not charged

Hi ,
I tried charging my mobile number : [protected] but it failed
Now the money has been debited from my credit card and not returned back
Pls confirm

Time of purchase :24-Sep-11 14:01:49
Order number :5346710

Thanks
Ankur
[protected]
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Complaint comments 
Share
Tweet

Comments

Dear Customer,

We are very sorry to read your issue here. Best way to resolve any concern is to send an email to [protected]@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues.

Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise!

There was a delay in receiving the response from the bank’s server, as a result we were unable to complete your mobile recharge.

We just completed the refund process of Rs. 200 from Paytm side.

Remember, if you do not see this balance in your bank account yet, it is because your bank does not reflect this refund instantly. You could check with them on time it takes for such refunds to show up.

Should you require any other assistance, please send us a mail at [protected]@paytm.com. You may also refer our online help videos at http://www.paytm.com/faq.htm for more details on our refund process.

Best Regards,
Paytm Customer Care
[protected]@paytm.com
I HAVE RECHARGED MY MOBILE NO [protected] BY Rs98 INTERNET PACK ORDER NO18412727 MONEY HAS BEEN DEDUCTED BUT MY MOBILE NOT RECHARGED
Dear Customer,

We are very sorry to read your issue here. Best way to resolve any concern is to send an email to [protected]@paytm.com. We are available 24 hours on all 7 days of the week to resolve your issues.

Remember at Paytm your trust is foremost. Your money is yours unless you have received your recharge. That’s our promise!

Amount of Rs.98 has been refunded to your Paytm Cash balance. The Paytm Cash can be used for your next recharge or any other order at Paytm.com.

You always have the option to transfer Paytm Cash to same credit card or bank account, just visit the "Order Status" page and click on Initiate Transfer.

You may also watch our videos for more information: http://vimeo.com/paytm/videos

Should you require any other assistance, please send us a mail at [protected]@paytm.com. You may also refer our online help videos at http://vimeo.com/33272839 for more details on our refund process.

Best Regards,
Paytm Customer Care
[protected]@paytm.com
ADVERTISEMENT
mobil no [protected] not recharged 12/07/12
mobil not recharged mobil no.[protected] amount, 120 date.12/072012
Hi Itried Charging my Mobile Numbar [protected] But It Failed Now The Money Has Been Debitted From My Debit Card And Not Retrurned Back Pls Confirm Time Of Purchase 12/07/2012 11:01 Am
my mobile no [protected] was rechage for RS 333/ . Amount from the acount had been deducted on 9.12.12 vide pos 51501252 but mobile was not recharged.please return my amount in my sbi account.

d2h recharge not successful

dear sir, i have recharge my d2h dth[protected] but recharge not successful till now so please revert my money 250 rs. thanks abhishek sharma cont no: [protected], [protected]

i m not receive my order

hello sir, i am buy a shoe on paytm.. but not reveive my order..

please refund my amount of rs. 1227

respected Sir/Madam, i have already paid the money of rs.1227 for idea bill from your site but they didn't receive the amount . So, please refund my amount as early as possible. thank you.

Refund not given

order num:[protected] the amount of 4131rs has not been refunded in my bank account

FULL CASH NOT RECEIVED

i have returned all the items but i have still not received the entire cash back

Oreder no 825638589 (Samsung Guru E1200 Phone (Black)) ()

My name is manish, i have order a cell phone(samsung guru). but i am not able to track and not able to contact to paytm team. Please look into the issue. Contact no [protected].

replecment

Broken computer multimedia speaker 4.1 to shiped.please accept my request and replescment to new speaker delivery. My mobile no. [protected]

I can't get my free recharge on mobile.

My free recharge of 900 ₹ on "SAMSUNG GALAXY CORE PRIME " is not comed so I request you for my recharge.

dth recharge unsuccessful

my dth recharg unsuccesseful but of 340rs but i dident get my money back to my acount... why. at the date 14/03/2015

refund not gotten still

My order no[protected] and amount is Rs165

no refund money

I bhagwan ballabh, i recharge a BSNL mobile dated 31/01/2014 amount Rs. 200 the paytm was not recharge my mobile and not refund my money, and not attend the any call my cont. no. [protected]

not recieving the product

AWB/Tracking ID:[protected] order no.-: Order#[protected] Wednesday, October 08, 2014 23:29:12

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    PayTM Mobile Solutions
    Customer Care Service
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    9%
    Complaints
    19528
    Pending
    0
    Resolved
    1688
    PayTM Mobile Solutions Phone
    +91 12 0477 0770 [Head Office]
    +91 12 0306 2244 [Support]
    PayTM Mobile Solutions Address
    B-121, Sector 5, Noida, Uttar Pradesh, India - 201301
    View Full Information
    ADVERTISEMENT