ADVERTISEMENT

[Resolved]  Dish TV — Recharge not successful but amount debited

Hi Team,
I have done the recharge of 1350/- 2 times one is on 19th Feb 2021 and another one is on 21st Feb 2021 for my dish TV account(VC Number - [protected](P)) from dishtv.in and got the session expired error message and amount got debited from my account. I have raised a complaint to HDFC and they said the transaction was successful from the bank side please check with DishTV but dish tv not responding to my complaint.
Please help to resolve this issue.
Recharge not successful but amount debited
Was this information helpful?
No (1)
Yes (0)
Mar 1, 2021
Complaint marked as Resolved 
Received the Refund
Feb 22, 2021

Complaint Status

DishTV customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Feb 23, 2021
DishTV Customer Care's response
Dear Ramanuja,

Hope you are doing good.

We regret the inconvenience caused to you. Please write to us about your concern with your registered mobile number at [protected]@dishtv.in and we will put all our efforts in trying to help you out.

Regards,
Online Team
DishTV
Feb 23, 2021
Updated by Ramanuja1
Hi Team,
I have sent you a couple of emails but none of them got a reply. Please take the issue as seriously as it happens 2 times and how can we trust the website to recharge. Hope you have understood my concern, please resolve the issue ASAP.

Thanks,
Ramanuja
Feb 23, 2021
Updated by Ramanuja1
Also we have called customer care multiple times and explained the issue but still not resolved the issue. Please refund the amount 1350+1350 ASAP.
Verified Support
Feb 23, 2021
DishTV Customer Care's response
Dear Ramanuja,

Please be assured that my team will surely connect with you and help you out with this matter soon.

Regards,
Online Team
DishTV
Feb 25, 2021
Updated by Ramanuja1
Hi Team,
Received refund for the first failed transaction amount 1350/- did on 19th Feb 2021. Pending with 2nd failed transaction amount 1350/- done on 21st Feb 2021.
Please help to resolve that also ASAP.
Thanks,
Ramanuja
Feb 25, 2021
Updated by Ramanuja1
Received both amounts, Thank you for support
Complaint comments  1 CommentShareTweet

Comments

Dear Ramanuja,

Thanks for acknowledging us. For further assistance please get back to us at [protected]@dishtv.in.

Regards,
Online Team
DishTV
Post your Comment
    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    DishTV
    Customer Care Service
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    73%
    Complaints
    5101
    Pending
    0
    Resolved
    3596
    DishTV Phone
    +91 12 0255 0000 [All Lines]
    +91 11 6001 3474 [Northern India]
    +91 44 6001 3474 [Southern India]
    DishTV Address
    FC-19, Sector-16A, Filmcity, Noida, Uttar Pradesh, India - 201301
    View Full Information
    ADVERTISEMENT