Claimed

Fashion And You Complaints & Reviews

1.9
Last updated Jan 22, 2023
Complaints 580
Resolved
193
Unresolved
387
Quick Links
Statistics
Share
Contacts

File a complaint to Fashion And You

Having problems with Fashion And You?

File a complaint and get it resolved by Fashion And You customer care. It’s quick effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT
Fashion And You
Customer Service Contacts

Fashion And You Website

Fashion And You Head Office Address

Smile Campus, Plot Number 241, Udyog Vihar Phase 1
Gurgaon
Gurgaon District
Haryana
India
122016

Fashion And You Phone Numbers

Phone
+91 124 490 9400
81
86

View more phone numbers

Fashion And You reviews & complaints page 9

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest

Very bad experience.

Return - size doesn't fit - order no[protected]

Have purchased 3 shirts. Returned due to size not fitting. Have been writing mails for refund. The only thing i get is a standard mail saying we sincerely apologize for delay in refund, we would like to inform you that we have forwarded your refund details to our concerned department, the same would be done at the earliest.

The 1st email was sent of 27th april and i am still awaiting my refund. It been month and more than 15 emails have been exchanged but no refund

Really disappointed with the treatment, that i have to send so many mails for my own money.

I expect the reply and refund in my account immediately.

Would request if anybody can suggest with whom should i communicate to get my money back.
Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit

    I had an cancelled order pending since April 19th when i was confirmed by fashion and you about a refund of 1700/- approx. And till date I've made 10-15 calls and several emails to which they have stopped replying. Their customer service supervisors are rude and say they can't do anything for which I've call recordings too.

    I don't think they intend to give my money back and I don't even have the order as I returned it the same day without accepting .

    The mail from them is as below:-

    Dear Priyam, Greetings from Fashion and you ! Thank you for writing in! My name is Pallavi and I will be glad to assist you today. This is with reference to the Order #[protected] We would like to inform you that we have forwarded your request to cancel the order and you will receive the confirmation regarding the same very shortly. Please let me know if there is anything else I may assist you with? Warm Regards, Pallavi Fashion and you Customer Loyalty Team[protected] Original Message[protected]
    From: Priyam
    Received: 4/19/2016 12:24 AM
    To: ; Fashionandyou.com; FNY
    Subject: Order cancellation
    Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
    Giving them even a single star is an insult to inline and customer service industry.
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    1 Comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit

      Fashion and you has shipped me a wrong product with ref to my order no[protected]. I order for a cream & peach saree but i received some other saree. Order was placed on 4 th april 2016. When the matter was referred to customer service executive they arranged for reverse pick up on 25th april and since than till today i am waiting for refund of my amount.. Every time i call or mail the customer support team they ask for more time & than forget about it... I feel cheated and i am anxious for my refund amount..
      Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.

      Fashion And You — Tshirt

      They have given the wrong size tshirts we want 9-10 years but they have given 4-5
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      1 Comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit

        I had ordered a pair of gym shorts orderid[protected] on april 18th 2016 and its one month there is no progress in the status and on calling the customer support team, they are asking me to cancel the order where as there is no option to do so.
        I had called the support on last friday and the agent was not helping so on demanding to speak to manager he handed over to his tl, who had promised a call back on monday and its wednesday today i am fed up of calling these guys and spending my money on phone call as well.
        Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit

          I have ordered two jeans maount 2098 rupess from fashion and you on 23/11/2015 and because of wrong size I returned that product, so the customer care told me that they will give me the 2098 store credit. So with this much credit i purchase a saree and a girls trouser on 5th feb 2016 amounting rupees 1297, which they delivered on time . But when i order a pink patila with dupatta on march 18th 2016 of 773 rupees (order number[protected] they told that this is not available and they will return my 800 store credit to my bank account.But it almost two month they neither respond my mail nor receiving my call(whenever i call them the automatic caller system tell me welcome to godrej, makemy trip and bla bla). Its seriously ridiculous, How they can do like this.
          Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
          These are fraud people who is running online business and selling duplicate product and poor customer service ..if you return product they are not giving money back..

          Fashion And You — Order cancelled without notice to me

          Product =Puma Atom DP Sports Shoes Price = Rs.1199.25 The order was placed on August, 10th 2015 but the order wasnt ordered.Without my knowledge order has been cancelled and I have received only Rs.166 in fashion and you account credit.

          Fashion And You — Item not satisfactory

          Sir i had ordered shirts but the shirts size and quality not satisfactory. So that i want to return these items. Please do needful
          Helpful
          Be the first one to find this review helpful
          Found this helpful?
          3 Comments
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
            Report
            Copy
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

            Fashion and you —[protected] refund is not received even after 2 months

            2 reviews
            An [protected]@yahoo.Co.In on may 3, 2016
            Add a comment
            Mark as resolved
            Have had the worst experience with fashion and you. Firstly, the delivery of this site is very slow compared to other online websites for shopping. Secondly, the quality of its products is ever deteriorating. I have ordered a kurta in starting week of march 2016. I was very disappointed with the quality of the material and thus decided to return it. The return process itself is lengthy. After returning the order, there is no acknowledgement on the return status on my online account. The support team also is not paying much attention.
            Its has been around 2 month i am chasing support team for my refund that has not been credited to my account yet. Every time i call they ask me to wait till weekend but nothing happens. It really rediculous. I am going to raise complaint in consumer court now.
            May 4, 2016
            Complaint marked as Resolved 
            Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
            May 03, 2016
            Updated by Anjal23
            Have had the worst experience with fashion and you. Firstly, the delivery of this site is very slow compared to other online websites for shopping. Secondly, the quality of its products is ever deteriorating. I have ordered a kurta in starting week of march 2016. I was very disappointed with the quality of the material and thus decided to return it. The return process itself is lengthy. After returning the order, there is no acknowledgement on the return status on my online account. The support team also is not paying much attention.
            Its has been around 2 month I am chasing support team for my refund that has not been credited to my account yet. Every time I call they ask me to wait till weekend but nothing happens. It really rediculous. I am going to raise complaint in consumer court now.

            Fashion And You — not deliver the product till now

            order Number[protected] date 26 June 2015 mob number [protected]

            Fashion And You — ORDER NOT YET DISPATCHED

            My order No. is[protected], placed on 03/06/205, has not yet been delivered, kindly check and update me the status. FAREEDA BEGUM

            Helpful
            Be the first one to find this review helpful
            Found this helpful?
            2 Comments
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit

              I have had the worst experience with fashion and you. Firstly, the delivery of this site is very slow compared to other online websites for shopping. Secondly, the quality of its products is ever deteriorating. I have ordered a pair of kurtas which took a longer time to get delivered. I was very disappointed with the quality of the material and thus decided to return both of them. The return process itself is lengthy. After returning the order, there is no acknowledgement on the return status on my online account. The support team also is not paying much attention.
              Its has been more than 2 weeks since i returned the not-so-good dresses, forget the money, the online status also says that the product has been delivered. Below are the details:
              Order no.:[protected]
              2 kutas
              Returned on 18-apr-2016
              Return no.: 24740
              Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.

              Fashion And You — Product Cancellation

              I would like to cancel my order no.[protected]

              Fashion And You — Not as displayed , quality of fabric is very cheap

              i want my payment to be refund as i have not received the stuff which exactly shown on website its altogether different. Details are following fashion & you TRK NO :[protected]
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              2 Comments
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit

                We cannot expect such issues from big brands.
                I hope you people know the meaning of customer satisfaction. I am also in same industry since 6 years and serving the customers with best efforts.
                We have called your call center several times but every time they have multiple reasons.

                Order no.2003792
                Order date:24-feb 2016
                Product cancelled:1376061
                Order cancellation date:5th march 2016
                Cancellation reason:item not shipped.
                Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                Still not hear from you

                And today we called to you customer service but they put my call on hold for 18 mins and thereafter call has been disconnected.
                No one still responded to us .

                That kind of service never expected from you people.

                Fashion And You — wrost experince

                I have placed one order almost 1 week back till now the product even not dispatched. I m pissed off this company nd will never place any order. Guys please do not buy from this rubbishes online site.

                Order No 120303967

                Ordered Net suit with dupatta, the dupatta is missing and want to return the product
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                4 Comments
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit

                  I also had a worse experience with Fashion and you. My order no s[protected] & the product quality was worse of which images were too attached & fashion & you suppose to refund my money, in January 2016 .i had returned that product & today is 11 April 2016, still the only response i am getting from the support people of FNY that i have to wait for 48 hours & they are so inefficient & unprofessional after every 48 hours they are again making me wait for another 48 hours.
                  Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.

                  Fashion And You — Product not return

                  I have return request on 19 Nov 2015 and when I call on 21 Nov 2015 they said that you request is cancel . This i s mail i have receive on 19 Nov "Hi singh, We have received a Return Request for your order[protected] "

                  Fashion And You — Not refunded money

                  I have ordered one gown from fashion and you apps on 28 September 2015 which was rejected by apps but my money is deducted from my bank account and still not returned. Details: 20150928 VIN/FASHIONANDY/[protected] 7/0 1529.15
                  Helpful
                  Be the first one to find this review helpful
                  Found this helpful?
                  2 Comments
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit

                    I have ordered a dress from Fashion and you on 23-march-2016, with Order no :[protected], and online payment already has done for the order.
                    It still not delivered by Fashion and you. I have called customer care many times, some times executives denied any order for above order id, and other times they acknowledge the order but not able to provide any details about the delivery.
                    Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      Report
                      Copy

                      I had ordered 5 salwar materials (Order No[protected]. In that I wanted to return 3 items as I did not like them. I called up the customer care, and after repeated follow ups, 2 items were picked up by the courier agent and has been delivered to the company, but I am yet to receive the refund for these 2 items. For the 3rd item, I have been calling the customer care for last 2 weeks to arrange a pickup, but every time, the customer care executive will say that it will be picked up in 2 days, but the pick up never happened. The customer care response is very poor. I am just worried if the item will ever be picked up and if I will even get a refund for the items. Kindly take appropriate action.
                      Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                      Apr 05, 2016
                      Updated by imman2008
                      I had sent a complaint to the customer support of Fashion and You. They have not responded yet. After I raised a complaint here, a lady called from Fashion and You's quality team. She was not even ready to hear what I had to say. She cut the call while I was still speaking. The customer care representative also cut my call while I was still speaking on 4th April. They don't even know to respect the customer and listen to what the customer has to say. I am sorry to say that this is the way they address their customer's grievance, which is very disappointing.
                      Helpful
                      Be the first one to find this review helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit

                        It has been close to 2 months now that I have returned 2 products that I ordered and I got the response saying that I will receive the refund within 7 days and till date I have not received it despite of following up twice a week.
                        Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Be the first one to find this review helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit

                          W.r.t my account registered with Jashpinder Singh gill, i had my fashion and you credits used some 2 months back and i ordered a bedsheet on[protected] which has not been delivered yet .
                          I contacted the team 1 month back and they told me the shipment would be done within a day but the whole next month has passed.
                          Its such a shame and a fraudulent method of getting the credits wasted, earlier the refund of a order of mine was not initiated .
                          before that neither a same product was delivered which had lead me to get into this credit sort of system for getting the refund..
                          Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                          Helpful
                          Be the first one to find this review helpful
                          Found this helpful?
                          Write a comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit

                            I ordered a pair of shoeswhich was marked 8 but actually written on it was 7 so i asked them to return, few days later their message came that their man is coming to collect but no one cane this happened so many times so I enquired then they said the return will be taken next day but no one came this happened so many times so i asked them to take my call to a senior but the same happened now also(after 2-3 weeks of return complaint) no one came yo take the return, THEN WHY MENTIONED THAT THE COMPANY HAS A RETURN POLICY WHEN THEY CANT PROVIDE IT.
                            Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                            Helpful
                            Be the first one to find this review helpful
                            Found this helpful?
                            Write a comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              Report
                              Copy

                              Hi team,

                              My order number is-[protected] and product code-1362622 spawn shirt, order date 12jan2016. Yet not recevied.
                              i m doing followup on this from long time. but no luck. please cancel my order and send my money back as soon as possible.
                              please find attached order history page.

                              Thanks,
                              jyoti
                              +1 photos
                              Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                              http://www.fashionandyou.com/
                              Pls do needful. still i m not getting my refund. every time fashionandyou.com customer care told me that we are looking into your issue, but nothing happened yet.

                              thanks,
                              jyoti
                              Pls do needful. still i m not getting my refund. every time fashionandyou.com customer care told me that we are looking into your issue, but nothing happened yet.

                              thanks,
                              jyoti
                              Helpful
                              Be the first one to find this review helpful
                              Found this helpful?
                              3 Comments
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit

                                I ordered two shirts on 13 jan 2016, they told 5 to 10 days for delivery. After twenty day i did receive my shirts. Then i called paid customer support of fashion and you. they we telling one new reason every time when i call. i asked them to cancel my order they told it was cancelled on end of JAN 2016. but still i didn't receive my money back.
                                Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                                Helpful
                                Be the first one to find this review helpful
                                Found this helpful?
                                Write a comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit

                                  I am Varsha. I have order Rs.2698 -/- two product. I am not satisfied with product and i return it. but Still i have not received my refundable amount.

                                  No answer from support team.

                                  Please take strict action against it.

                                  Acknowledge Receipt :371908
                                  Request ID:16180616
                                  Date:[protected]
                                  +2 photos
                                  Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Be the first one to find this review helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    Report
                                    Copy

                                    My order no.[protected]
                                    Ordered date 26/01/2016
                                    Item:Chanderi cotton suit
                                    I haven't received either my item or payment .
                                    Called customer care many items no response
                                    Cheated by Fashion and you
                                    Pls take action against them
                                    Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Be the first one to find this review helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit

                                      I have placed order with id[protected]. I have placed order on 1st Jan 2016.
                                      Event after more than 45+ days, I havn't received my money back.

                                      Regards,
                                      S Shah
                                      Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Be the first one to find this review helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit

                                        I purchased a particular product from Fashion and You on 26/12/2015 but due to size issues I wanted to exchange i with another size. When I contacted them, they told me that the product cannot be exchanged but I will get a refund. I had to ship back the product myself as they did not provide any reverse pickup facility. Even though they received the product (which I found out by tracking courier details) there was no sign of a refund or any store credits. After countless mails and warning of complaining about them to legal authorities, they finally gave me credits to buy other products from their website. I found out about the credits by searching my profile in their website as they did not notify me about the credits. I purchased another product with the credits on 27/01/2016 but they did not even ship the product yet. Their service had always been slower than other online shopping companies but this time there are showing signs of fraudulent activity.
                                        Fashion And You customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Helpful
                                        Be the first one to find this review helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit