[Resolved]  Flipkart — about fake product and used product delivering and false easy return policy

Address:491441
Website:[email protected]

मैंने फ्लिप्कार्ट से दो houge stack शूज ऑर्डर किये थे जो की 5-6 जुलाई कोम डेलेवर हुए उनमे दोनों प्रोडक्ट के साथ में मुझे कोई भी एमआरपी टैग और ब्रांड टैग नहीं मिला, दोनों ही प्रोडक्ट डुप्लीकेट थे था ख़राब क्वालिटी के थे इसलिए मैंने रिटर्न रिक्वेस्ट डाली फ्लिप्कार्ट के एप और coustmor care दोनों जगहों से पर जब उनका ekart executive आया तो उसने प्रोडक्ट रेतुर्न नहीं लिया ये कहकर क अपके पास एमआरपी टैग और ब्रांड टैग नहीं है मैंने उनको बताया क मुझे पार्सल बॉक्स में ऐसा कुछ मिला ही नहीं है तो आपको कैसे रिटर्न करू तो उसने कहा के आप दुबारा काम्प्लेन करिए, ऐसा मई 6 बार कर चूका हु हर बार मुझे फ्लिप्कार्ट के executive सोरी कहकर अगले तिन दिनों में प्रोडक्ट रिटर्न की surety देते थे पर अब तक मेरा प्रोडक्ट रिटर्न नहीं हुआ है और अब वो अज रेतुर्न लेने से मना कर रहे है क बिना एमआरपी टैग और ब्रांड टैग क रिटर्न नहीं होगा मैंने 4 बार ऑफिस से छुट्टी लेकर उनक excutive का इंतजार किया पर अब वो रिटर्न लेने से मना कर रहा है pls हेल्प me
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Jul 29, 2017
Complaint marked as Resolved 
AFTER 21 DAYS AND SO MANY PROBLEM WITHOUT ANY HELP FROM FLIPCART MY MONEY IS BACK TO MY VALLET THANKS CONSUMER FORM
Flipkart customer support has been notified about the posted complaint.
Jul 24, 2017
Updated by Sunil kumar bhattacharya
I RECEIVE A MESSEGE THAT MY PROBLEM IS SOLVED BUT IN REAL I DONT HAVE ANY HELP FROM YOU AND FLIPCART ALSO
Jul 26, 2017
Updated by Sunil kumar bhattacharya
TODAY THE DEVILRY EXECUTIVE CAME TO MY ADDRESS AND REPEAT THE SAME ANS AS HE CANT RETURN THE PRODUCT AND MOVE BACK THIS IS THE 7TH TIME WHEN MY PRODUCT REFUSE BY FLIPKART, HOW MANY TIME ARE TAKEN BY U FOR SOLVING MY PROBLEM PLEASE TAKE ACTION AGAINST FLIPKART
Verified Support
Jul 28, 2017
Flipkart Customer Care's response
We will revert on customer complaint.
Jul 28, 2017
Updated by Sunil kumar bhattacharya
FLIPCART PICKUP MY PRODUCT BUT THEY REFUSED FOR REFUND I GOT A MASSAGE THAT MY REFUND IS NOT SUCCESSFUL .WHY ARE U CHEATING WITH CUSTOMER .THIS IS YOUR EASY RETURN POLICY .YOU WILL REFUND MY MONEY OR NOT OR JUST CHEATED WITH ME
Jul 29, 2017
Updated by Sunil kumar bhattacharya
FINALLY I HAVE RECIVED BACK MY MONEY .AFTER 21 DAY LATER, AFTER SO MANY HEADECH THANKS TO CONSUMER FORUM
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Flipkart
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    55%
    Complaints
    46545
    Pending
    0
    Resolved
    25436
    Flipkart Phone
    +91 80 4274 9527 [Grievance Officer]
    +91 80 4908 3910 [Grievance Officer]
    +91 12 4615 0000 [Corp Office]
    Flipkart Address
    Vaishnavi Summit, Ground Floor, 7th Main, 80 Feet Road, 3rd Block, Koramangala Industrial Layout, Bangalore, Karnataka, India - 560034
    View all Flipkart contact information