[Resolved] Gofordeals.in — I had ordered a mobile phone from the above mentioned website, Still i did not Receive My Order

 
6 Reviews
Kolkata, Kolkata District, West Bengal, India
 ilaya raja
I had Ordered my phone on 19 June 2014, above Site.still i awaiting my order, Hardly it will take 2 days to jamshedpur from Kolkata. I called so many times for the given number in the website. Land Line was not working . And for the mobile number calls in that they lifted my call on 2 times, and they given answers are not true 1 ans: Ur tracking number is No:[protected] and Agency is FEDEX, ( i checked this in fedex courier its purely wrong) the representative name is : "some" Agarwal 2 ans: server is down will update later, Rep Name is "Suraj Sharma" On 27 of i got mail from gofairdeals like Dear Mr ilayaraja, Your product has reached Fedex Location in Jamshedpur. We just coordinated with them. The product is schedule to be delivered by tomorrow. There is some problem in the customer service phone line hence you cannot reach the customer service help desk. Kindly email in case you face any problem. Thanks Customer Care. After this mail also i did not my order, and i called so many time and mailed to the team, but they are not responding . I need the quick response of my order Regards Ilayaraja

I had ordered a mobile phone from the above mentioned website, Still i did not Receive My Order
I had ordered a mobile phone from the above mentioned website, Still i did not Receive My Order
I had ordered a mobile phone from the above mentioned website, Still i did not Receive My Order
Complaint marked as Resolved 
Verified Support
GoForDeals.in Customer Care's response, Aug 20, 2014
Refund of Rs11790 done to the customer (ILAYARAJA BANDANA) to the customer bank account. Case is RESOLVED.
Verified Support
GoForDeals.in Customer Care's response, Aug 22, 2014
Email to gofordeals as sent by Mr. Ilayaraja Bandana (Subject: Re: Order - URCDT71435 Refund Done : ISSUE RESOLVED From: "ilaya raja" Date: Fri, August 22, 2014 10:42 am To: "gofordeals.in Team" Priority: Normal Thanks for Refund My amount.. i closed the issue in consumer conplaint)
Verified Support
GoForDeals.in Customer Care's response, Aug 24, 2014
Resolved
Verified Support
GoForDeals.in Customer Care's response, Sep 02, 2014
Resolved way back
Complaint comments  5 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

I had Ordered a Mobile on 19 June 2014, above Site.still i awaiting my order, Hardly it will take 2 days to jamshedpur from Kolkata.


I called so many times for the given number in the website. Land Line was not working . And for the mobile number calls in that they lifted my call on 2 times, and they given answers are not true


1 ans: Ur tracking number is No:[protected] and Agency is FEDEX, ( i checked this in fedex courier its purely wrong)
the representative name is : "some" Agarwal

2 ans: server is down will update later, Rep Name is "Suraj Sharma"


On 27 of i got mail from gofairdeals like

Dear Mr ilayaraja,

Your product has reached Fedex Location in Jamshedpur.

We just coordinated with them.

The product is schedule to be delivered by tomorrow.

There is some problem in the customer service phone line hence you cannot reach the customer service help desk.

Kindly email in case you face any problem.

Thanks

Customer Care.

After this mail also i did not my order, and i called so many time and mailed to the team, but they are not responding .

I need the quick response of my order


Regards

Ilayaraja
gofordeals and wowbunches both located in same address and they both are involved in online fraud.I have seen atleast 40 complaints related to online fraud about these companies.
do not engage in any deals with gofordeals and wowbunches
Dear Mr ilayaraja,

Refund has been done of Rs11790 to the bank account provided by you.

Please find the scanned deposit slip for the same.

Case : RESOLVED

Thanks
Customer Team

Dear [email protected],

Please provide us with your order number so that we can help you better.

As per our records, we do not have any customer by the name "Udhayasankar"

Thanks
Customer Team
Dear [email protected],

We requested you to provide your order details so that we can help you.

As you have not replied for the past two days, seems more like an invalid complaint.

Marking it as SPAM

Thanks
Customer Team

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    2%
    Complaints
    1187
    Pending
    0
    Resolved
    20
    phone
    +91 44 2455 1500 (Corp. Office South)
    +91 22 6702 4300 (Corp. Office West)
    +91 12 4387 3001 (Corp. Office North)
    location
    S.P. Koil Post, Chengalpattu, Tamil Nadu, India - 603204
    Gofordeals.in - I had ordered a mobile phone from the above mentioned website, Still i did not Receive My Order