ADVERTISEMENT

[Resolved]  Hathway / Gujarat Telelink [GTPL] — Net Not Proper working

I Complaint Many Time To Gtpl Net Working Office But They close the compliant without giving any information. And i sid where is the my compliant proses so he sid your compliant is close.

So you register to new complaint. then time is net is off.
Was this information helpful?
No (0)
Yes (1)
Sep 30, 2021
Complaint marked as Resolved 
Hathway customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Aug 30, 2021
Hathway Customer Care's response
Hi, Thanks for reaching out! We are sorry to know about the unpleasant experience you have had with Hathway Broadband. To be able to help you, we would need your location, Hathway Ac. No. and the registered phone no. Please inbox us. Our team will get in touch with you. Thank you! Hathway Customer Support Team.
Complaint comments 
Share
Tweet

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Hathway
    Customer Care Service
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    32%
    Complaints
    6246
    Pending
    0
    Resolved
    1937
    Hathway Phone
    +91 25 3252 0310
    +91 11 6165 6655
    +91 25 3252 0330
    Hathway Address
    "Rahejas", 4th Floor, Main Avenue, Santacruz (W), Mumbai, Maharashtra, India - 400054
    View Full Information
    ADVERTISEMENT