Comments
I, Sukanta Das, am writing on behave of my sister Asha Das, Consumer ID :[protected] Consumer No. 27132. We want to transfer the connection in the name of my mother, Sandhya Das. So I went to my Dealer Sonarpur Gas Service but their services are workless and hopeless. The employees behaved very very bad. They refused to receive my documents and returned me back day after day. I have also complained against this matter on 19.3.15 and 25.3.15 in your toll free number and my complain no. is 1999545. But I could not get any positive response from them.
I hope you will take an action immediately as soon as possible.
I hope you will take an action immediately as soon as possible.
मेरा नाम सुमन गोयल है।मेरी उम्र 60 है।निवासी wz- 241 b ff inderpuri new delhi. मेरा गैस कनेक्शन है जिसका नंबर 9677 है जोकि मेरे सुवर्गीय पति नाम पर है। उनकी मिर्त्यु हो गई है। अब मैं यह कनेक्शन मेरे नाम पर हो।लेकिन जोगिन्दर गैस एजेंसी, नारायणा नई दिल्ली। मुझे पिछले दो महीने से चक्कर लगवा रहे है। कभी कहते है पेपेर पुरे नहीं है कभी कहते है एफिडेविट लेकर आओ जबकि मैं अपना आधार कार्ड, पहचान पत्र और मेरे पति का मिर्त्यु प्रमाण पत्र जमा करवा दिया है।फिर भी मुझे गैस उपलब्ध नहीं हो पा रहा है मुझे बहुत परेशानी हो रही है।
कृपया मेरी सहायता करें।फोन [protected]
कृपया मेरी सहायता करें।फोन [protected]
39%
Complaints
13273
Pending
0
Resolved
5155
+91 99 1155 4411
+91 98 4882 4365
+91 81 2402 4365
SCOPE Complex, Core-2 7, Institutional Area, Lodhi Road, New Delhi, Delhi, India - 110003
my brother after died gas connection transfer to my mother, one month before . know my mother can transfer to my name ? please reply [protected]@gmail.com