Karnataka State Road Transport Corporation [Ksrtc] — Complaint about conductor miss behave

Address:#158/9, Ward No:22 Vashweshvaraiah Stadium south H.S.Garden Chickballapur

At 6:10 am on the morning of February 11, I was traveling in the Anantapur bus (Anantapur to Bangalore bus No. KA 40. F1542), the conductor asked me to buy a ticket and I showed him my official pass. Then he suddenly told me, I don't give any stop at Hebbal because this bus is another depot, I asked him, this bus goes to Hebbal, why don't you stop at Hebbal? Then he got angry at me. And warned me, he said, 'I'll throw you out of the bus and try to hit me' and he said complained to any superior officer, 'I don't care,

Also, he used bad words in his own language

From two months I tried to complain on him at the Chikballapur bus stand that the TCs were not responding properly and they were trying to save him and miss guiding me, they told to me give complaint on him at the doddaballapur only and they told me We do not take your complaint here.

please take serious action on conductor or else please guide me how to give complaint on him.

And interstate bus conductors (Mantralaya, Anantapur, Kadiri buses) will never allow official pass

ಫೆಬ್ರವರಿ 11 ರ ಬೆಳಿಗ್ಗೆ 6 ರಿಂದ 6:10 ರವರೆಗೆ ನಾನು ಅನಂತಪುರ ಬಸ್‌ನಲ್ಲಿ ಪ್ರಯಾಣಿಸುತ್ತಿದ್ದೆ (ಅನಂತಪುರದಿಂದ ಬ್ಯಾಂಗ್ಲೋರ್ ಬಸ್ ನಂ ಕೆಎ 40. ಎಫ್ 1542), ಕಂಡಕ್ಟರ್ ನನ್ನನ್ನು ಟಿಕೆಟ್ ಖರೀದಿಸಲು ಕೇಳಿಕೊಂಡರು ನಾನು ಅವರಿಗೆ ನನ್ನ ಅಧಿಕೃತ ಪಾಸ್ ತೋರಿಸಿದೆ.ನಂತರ ಅವರು ಇದ್ದಕ್ಕಿದ್ದಂತೆ ನನಗೆ ಹೇಳಿದರು, ನಾನು ಹೆಬ್ಬಾಲ್ನಲ್ಲಿ ಯಾವುದೇ stop ನೀಡುವುದಿಲ್ಲ ಏಕೆಂದರೆ ಈ ಬಸ್ ಮತ್ತೊಂದು ಡಿಪೋ ಆಗಿದೆ, ನಾನು ಅವನನ್ನು ಕೇಳಿದೆ, ಈ ಬಸ್ ಹೆಬ್ಬಾಲ್ಗೆ ಹೋಗುತ್ತದೆ, ನೀವು ಹೆಬ್ಬಾಲ್ನಲ್ಲಿ ಏಕೆ ನಿಲ್ಲಬಾರದು?ಆಗ ಅವನಿಗೆ ನನ್ನ ಮೇಲೆ ಕೋಪ ಬಂತು. ಮತ್ತು ನನಗೆ ಎಚ್ಚರಿಕೆ ನೀಡಿದರು, ಅವರು ಹೇಳಿದರು 'ನಾನು ನಿಮ್ಮನ್ನು ಬಸ್ಸಿನಿಂದ ಹೊರಗೆ ಎಸೆಯುತ್ತೇನೆ ಮತ್ತು ನನ್ನನ್ನು ಹೊಡೆಯಲು ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿದೆ ' ಮತ್ತು ಯಾವುದೇ ಉನ್ನತ ಅಧಿಕಾರಿಗೆ ದೂರು ನೀಡಿದರು, 'ನಾನು ಹೆದರುವುದಿಲ್ಲ, ಎಂದು ಹೇಳಿದರು
ಅಲ್ಲದೆ, ಅವರು ತಮ್ಮದೇ ಭಾಷೆಯಲ್ಲಿ ಕೆಟ್ಟ ಪದಗಳನ್ನು ಬಳಸಿದನು.

ಎರಡು ತಿಂಗಳಿನಿಂದ ನಾನು ಅವನ ಮೇಲೆ ಚಿಕ್ಬಲ್ಲಾಪುರ ಬಸ್ ನಿಲ್ದಾಣದಲ್ಲಿ ದೂರು ನೀಡಲು ಪ್ರಯತ್ನಿಸಿದೆ, ಟಿಸಿಗಳು ಸರಿಯಾಗಿ ಸ್ಪಂದಿಸುತ್ತಿಲ್ಲ ಮತ್ತು ಅವರು ಅವನನ್ನು ಉಳಿಸಲು ಮತ್ತು ನನಗೆ ಮಾರ್ಗದರ್ಶನ ಮಾಡುವುದನ್ನು ತಪ್ಪಿಸಲು ಪ್ರಯತ್ನಿಸುತ್ತಿದ್ದಾರೆ, ಅವರು ನನಗೆ ದೋಡಬಲ್ಲಾಪುರದಲ್ಲಿ ಮಾತ್ರ ದೂರು ನೀಡಲು ಹೇಳಿದರು ಮತ್ತು ಅವರು ನನಗೆ ಹೇಳಿದರು ನಿಮ್ಮ ದೂರನ್ನು ನಾವು ಇಲ್ಲಿ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳುವುದಿಲ್ಲ.

ದಯವಿಟ್ಟು ಕಂಡಕ್ಟರ್ ಮೇಲೆ ಗಂಭೀರ ಕ್ರಮ ತೆಗೆದುಕೊಳ್ಳಿ, ಇಲ್ಲದಿದ್ದರೆ ದಯವಿಟ್ಟು ಅವನ ಮೇಲೆ ಹೇಗೆ ದೂರು ನೀಡಬೇಕೆಂದು ನನಗೆ ಮಾರ್ಗದರ್ಶನ ನೀಡಿ.

ಮತ್ತು ಅಂತರರಾಜ್ಯ ಬಸ್ ಕಂಡಕ್ಟರ್‌ಗಳು (ಮಂತ್ರಾಲಯ, ಅನಂತಪುರ, ಕದಿರಿ ಬಸ್ಸುಗಳು) ಅಧಿಕೃತ ಪಾಸ್ ಅನ್ನು ಎಂದಿಗೂ ಅನುಮತಿಸುವುದಿಲ್ಲ
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Karnataka State Road Transport Corporation [KSRTC]
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    21%
    Complaints
    3239
    Pending
    0
    Resolved
    687
    Karnataka State Road Transport Corporation [KSRTC] Phone
    +91 80 4455 4422
    +91 44 2479 4442
    +91 77 6099 0035
    Karnataka State Road Transport Corporation [KSRTC] Address
    Koyambedu Bus Terminus Platform No 1, 100 Feet Road Jawaharlal Nehru Salai, Koyambedu, Chennai, Dharwad, Karnataka, India - 600107
    View all Karnataka State Road Transport Corporation [KSRTC] contact information