Kenstar — faulty water heater

 
2 Reviews
 kreddymsc on Feb 20, 2018
Dear sir/madam,

I have purchased kenstar water heater on 05-jun-2017. It has problem with tank, as a result water is leaking. We have informed the customer service & they have changed 4 times the tank but still the problem remains.

I have been assured that the heater would be replaced shortly, but it’s been 6 months, but there is no response. We need a permanent solution either by replacement or refund of money at the earliest. For your reference, the billing details are below...

Date of purchase : 05-jun-2017

Invoice number : 42397/2017-18/642

Product : kenstar 25l storage geyser kgs25w5m

Last customer service id : ban[protected] (Active, not closed)

Thanks & regards

Venkateswara reddy k

Complaint Status


[Feb 20, 2018] Kenstar customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments  1 Comment     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

I was purchased at home mart, shadnagar last year march. 2017. pump not working and heavy sound. PL resolve my problem.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    1%
    Complaints
    538
    Pending
    0
    Resolved
    6
    phone
    +91 17 2394 0404
    location
    Auto Cars Compound, Adalat Road, Aurangabad, Uttar Pradesh, India - 431005
    Kenstar - faulty water heater