ADVERTISEMENT

[Resolved]  Kent RO — KENT GRAND + 4 years warranty - machine not working & too many problems from the day 1.

Kent RO — Kent RO KENT CHARGED RS 1000 During WARRANTY PERIOD [not even 1 year] - Now again it is not working properly - Again charging... : Without any resolution the complaint as been marked as resolved...
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Apr 26, 2022
Complaint marked as Resolved 
Kent RO customer support has been notified about the posted complaint.
Mar 14, 2022
Updated by Rajesh Annamalai
I Have filed 2 complaint, both are resolved, without any resolution, the ticket has been closed. Now the machine is not working, they are asking for Rs 4000 for the parts, which is approximately 1/4 of the cost of the machine. Just now Rs 1000 has been charged. Please provide 50 % refund or increase the full warranty to 4 years or take back the machine, which is useless for me now...
Verified Support
Mar 16, 2022
Kent RO Customer Care's response
Dear Customer, we sincerely regret for the inconvenience you have faced. Our service team will get in touch with you shortly with an update on this concern. Regards, Team Kent
Mar 16, 2022
Updated by Rajesh Annamalai
How long should I wait. Please type the resolution in this ticket itself... Do or Die … What step you are going to take, If nothing mention it in this ticket itself, … Please mention the resolution date...
Mar 16, 2022
Updated by Rajesh Annamalai
I have given all the inputs in mail & tickets itself... waiting for resolution...
Verified Support
Mar 17, 2022
Kent RO Customer Care's response
Dear Customer, we are sorry for the unpleasant experience you had. We have shared the same with our concerned team. We will contact you soon. Regards, Team Kent
Verified Support
Mar 19, 2022
Kent RO Customer Care's response
Dear Customer, we've been updated by our team that your concerns have been addressed. Thank you for your support. Regards, Team Kent
Mar 19, 2022
Updated by Rajesh Annamalai
With respect my complaint, You didn't do nothing from your Side. Great Job... The Technician told we don't do anything, with respect to the compliant..
Verified Support
Mar 21, 2022
Kent RO Customer Care's response
Dear Customer, as we have tried to connect with you but didn't get any response. Please share your alternate contact number at [protected]@kent.co.in so that we can connect with you soon. Regards, Team Kent
Mar 21, 2022
Updated by Rajesh Annamalai
Machine cost is around Rs 16, 000, not even crossed 2 years / why you are asking for Rs 4000 just for 3 parts. Please answer this & close the request.
Verified Support
Mar 21, 2022
Kent RO Customer Care's response
Dear Customer, we've been updated by our team that your ticket has been closed. Thank you for your support. Regards, Team Kent
Complaint comments 
Share
Tweet

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Kent RO
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    68%
    Complaints
    2859
    Pending
    467
    Resolved
    1788
    Kent RO Phone
    +91 92 7891 2345
    +91 12 0307 5075
    Kent RO Address
    A-2, Sector-59, Noida, Uttar Pradesh, India - 201309
    View all Kent RO contact information
    ADVERTISEMENT