[Resolved] Mahindra First Choice [MFCWL] — regarding staff complaint mahindra first choice bhagalpur bihar
R
Raj Aryan Choudhary
from Darbhanga, Bihar
Address:
Bhagalpur, Bihar, 812002
मैंने महिंद्रा फ़र्स्ट चॉस भागलपुर (बिहार)में कैश ऐक्सिडेंटल कार बनवाया।पहले तो उन्होंने twenty days में कार बना दूँगा ऐसा बोल के कार अपने गरॉज़ में ले आये।उसके बाद दौड़ाना स्टार्ट किया।हर रोज़ मैं जाता था।उसके बाद वहाँ का स्टाफ़ कोलकाता से सेकंड हैंड पार्ट्स लाके उसको पैंट करके लगाने की तैयारी में थे उसी बीच मैं पहुँच गया जब मैंने देखा तो वहाँ के ओनर से कम्प्लेन की तब जाके दुबारा पार्ट्स का ऑर्डर दिया गया।पूरे थ्री मन्थ्स बाद मेरी कार आधा अधूरा बनाया गया।ना ही आज तक हॉर्न बजा ना ही वाइपर आन हुआ हेड्लायट भी डिफ़्रेंट ब्राण्ड लगाया गया।जब भी मैं वहाँ जाता हु बार बार यही बोला जाता है की नहीं मिल रहा है।आज 19/03/19 को मेरी कार सर्विस सेंटर से 27 किलोमेटर की दूरी पे ख़राब हो गयी है मैंने 11 बजे दिन में कॉल किया था तो उनलोगो ने कहा की मैं मकैनिक भेज रहा हूँ मैं वेट करता रहा लेकिन कोई नहीं आया।जब मैंने दुबारा कॉल किया तो उन्होंने कहा की मकैनिक नहीं है मैं रोड के किनारे अपनी कार लेके खड़ा हूँ अब आप बताइए मैं क्या करूँ
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
May 1, 2019
Complaint marked as Resolved
Mahindra First Choice [MFCWL] customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Mar 19, 2019
Mahindra First Choice [MFCWL] Customer Care's response Dear Mr. Raj Aryan Choudhary,
We have received your concern and we apologize for the inconvenience caused to you.
We request you to please share your contact details on below mentioned Email ID so that we can address your query.
[protected]@mahindrafcs.com
If you have any questions or comments regarding this matter, please feel free to contact us:
Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good
a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each
complaint and then ultimately combining them all for an overall score. Read more
Post your Comment