[Resolved] Naaptol Online Shopping — Damage and very bad quality products recived please refund my amount
J
Juli Jha
from Muzaffarpur, Bihar
Jun 1, 2022
Jun 2, 2022
This thread was updated on Jun 2, 2022
Address:
Andigola Road,MUZAFFARPUR,bihar
Dear sir
मैने नापतोल से 27मई को एक प्रोडक्ट ऑर्डर किया था ऑर्डर id[protected]हैं. जो कि मुझे 31मई को प्रोडक्ट मिला जब मैं प्रोडक्ट को खोल कर देखे तो प्रोडक्ट डैमेज और बहुत ही गंदा क्वालिटी का था .तो मेने नापतोल कस्टमर केयर में फोन किए और उनको पूरी बात बताएं. उसके बाद उन्होंने कंप्लेंट लिया .और ना कोई कॉल आया ना ही कोई मैसेज या ईमेल लेकिन फिर बिना कस्टमर से पूछे कंप्लेन क्लोज कर दिया गया ..और आज तक कोई भी नापतोल से respone लिया गया. आज मेने फिर नापतोल कस्टमर केयर में फोन किए तो उनके तरफ से बहुत ही गंदा भाषा था. तुमको जहां कंप्लेंट करना है कर दो. मेरा कोई बाल भी बांका नहीं कर सकता. सर हम बहुत गरीब आदमी है
कृपया कर सर मेरी मदद करें
गौरव कुमार झा
मुजफ्फरपुर बिहार
[protected]
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Jul 8, 2022
Complaint marked as Resolved
Naaptol Online Shopping customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jun 02, 2022
Naaptol Online Shopping Customer Care's response Hi,
Apologies from Naaptol!
Our customer care executive will get in touch with you within 24 hours and address your issue with the right resolution which would be up to the mark of your satisfaction.
[protected]@Naaptol
Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good
a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each
complaint and then ultimately combining them all for an overall score. Read more
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