[Resolved] Naaptol Online Shopping — not proper response from your executive

 
1 Review
Ramniwas Ruwatia, shri ram ind. salasar road, didwana-341303, Didwana, Nagaur District, Rajasthan, India
 CA Mukesh Ruwatia on May 21, 2019
I have purchased a easy handy smart wash from you. But the same is not working since received, after that i call your executive then he told for copy of invoice and image of product to whatsup. I have sent both to your whatsup number but when your executive call to us they do not talk properly and told that we cant take back the product and not refund the amount.

They only replace the item but as per your advertisement your give us the return facility of the product.

I am attaching herewith the copy of invoice and hope you will be take action and refund us the amount at your earliest convenience.

not proper response from your executive
Complaint marked as Resolved Jun 27, 2019

Complaint Status


[May 22, 2019] Naaptol Online Shopping customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Naaptol Online Shopping Customer Care's response, May 23, 2019
Dear Customer,

We regret for the inconvenience caused to you.

With regards to your complaint for order no. 58039326 and as per conversation had today, we would like to inform you that hand to hand Refund/ Replacement is not possible.

Further we can assure you that refund/replacement shall be processed within 24 hours of product pick-up confirmation from your address.

If you are agree on above terms, we shall process further.

Your cooperation is highly appreciated.

@Team Naaptol
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    26%
    Complaints
    1518
    Pending
    183
    Resolved
    341
    phone
    +91 92 2353 7000
    +91 14 1402 4376
    location
    Number 11, Conopus, Kabra Galaxy Star-I CHS, Brahmand, Azad Nagar, Thane, Maharashtra, India - 400607
    Naaptol Online Shopping - not proper response from your executive