National Payments Corporation Of India [Npci] — my amount debited but not credited to beneficiary account

 
3 Reviews
Mumbai, Mumbai City District, Maharashtra, India
 Jepy on Feb 12, 2019
Sir/madam

मेरा नाम जयपाल सिंह है  मेरा खाता भारतीय स्टेट बैंक में है जिसका खाता संख्या[protected] 

सर मैंने 14 तारीख को 3:16 am पर rs.5000. ट्रांसफर किया था भीम एप के थ्रू  
अमित तोमर को किया जिनका मोबाइल नंबर[protected] पे ट्रांसफर किया था
जिसकी transaction id[protected]

उसके खाते में अभी तक पैसा आया नहीं है और मेरे खाते से भी पैसा कर चुका है

उनका खाता भी भारतीय स्टेट बैंक में ही है जिसका खाता संख्या[protected]

सर मैंने एनपीसीआई को कई बार मेल चुका है वहां पर कोई सुनवाई नहीं हुई है

       सर  मेरी समस्या का समाधान जल्दी से जल्दी करवाएं प्लीज

Complaint Status


[Feb 12, 2019] National Payments Corporation of India [NPCI] customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments  2 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Dear sir,
my account was not linked with NPCI it shows 'inactive aadhaar' Linking status is inactive cen you plz help and give me solution for my problem

On 3rd Feb at 12:08 and 12:11pm RS 610 was deducted two times while filling electricity bill dgvcl Surat through bhim application.pls refund 1220Rs to my account.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    8%
    Complaints
    2872
    Pending
    0
    Resolved
    233
    phone
    +91 22 2657 3150
    +91 44 2816 0700
    +91 22 4050 8500
    location
    C-9, 8th Floor, RBI Premises, Bandra-Kurla Complex, Bandra (East), Mumbai, Maharashtra, India - 400051
    National Payments Corporation Of India [Npci] - my amount debited but not credited to beneficiary account