[Resolved] Oneassist Consumer Solutions — deducted money from my axis account

 
1 Review
 Alisha Rafeek on Jan 3, 2018
I received a call from axis bank regarding some debit card security on 02 jan 2018 and then i got a message that rs 1899 has been debited from my account. I request you to cancel this one assist plan. It is activated on 02 jan 2018 and an amount of rs. 1899 has been deducted without my permission. I am not interested in this services. So i request you to cancel this plan and refund my money very soon. I tried to contact customer care but i got no response.

Date of incident: 02 jan 2018
Relationship no: 3499611
Complaint marked as Resolved Mar 1, 2018

Complaint Status


[Jan 03, 2018] OneAssist Consumer Solutions customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, Jan 04, 2018
Dear Customer

Greetings from OneAssist...!

We deeply regret the inconvenience cause to you. As per your request, we have cancelled your plan vide service request No. 2734350 & the refund will get processed in 7 working days.

Should you require any further assistance, please reach us at happytoassist@oneassist.in or[protected].

Regards

Sagar

(Team OneAssist)
Updated by Alisha Rafeek, Jan 19, 2018
Hello
Its been more than 7 working days and I haven't yet received my money. Please refund it ASAP.
Thanks.
Verified Support
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, Jan 24, 2018
Dear Alisha,

Greetings from OneAssist..!

We are very sorry to hear about your experience and regret the inconvenience caused to you.

We have forwarded your details to our team and they shall update you with the current development on your case.

We appreciate your patience in the interim.

Regards

Brijesh

Team OneAssist
Verified Support
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, Jan 24, 2018
Dear Alisha, As per the telephonic conversation, we request you to email us the NEFT details to happytoassist@oneassist.in. Regards, Brijesh, Team OneAssist.
Updated by Alisha Rafeek, Jan 29, 2018
Hi,

I have sent an email to happytoassist@oneassist.in attaching a copy of scanned document of cancelled cheque. Pls do the needful and refund the money.

Thanks.
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0Share0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    80%
    Complaints
    2529
    Pending
    115
    Resolved
    1992
    phone
    +91 80 8033 3333 [Customer Service]
    +91 22 4298 3000 [Corp Office]
    location
    707-708-709, Acme Plaza, Andheri – Kurla Road, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, India - 400059
    Oneassist Consumer Solutions - deducted money from my axis account