[Resolved] Oneassist Consumer Solutions — unrepaired handset not delivered after 1 month of claim rejection

 
4 Reviews
 hansrajjat on Oct 1, 2017
Hello sir/madam my registered mobile no is [protected] and my claim rejected on 6 september and your fraud company not delivered my unrepaired mobile after 1 month today... So please tell me what you want from me... I give last warning to your company if you not delivered my unrepaired mobile within next 4 day's i will file a fir in police station... Fake company... Fake service... Fake promise... Pta nhi kisne allow kr diya en fake company ko india me... Or jo bhi mere friends ye complain dekh rhe hai... Please life me kabhi bhi oneassist se insurance mt krwana ye bilkul fake or fraud company hai...

Complaint marked as Resolved Nov 4, 2017

Complaint Status


[Oct 01, 2017] OneAssist Consumer Solutions customer support has been notified about the posted complaint.
Gaurav varahney's response, Sep 30, 2017
One assist company fraud with me
Verified Support
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, Oct 03, 2017
Dear Hansraj,

Greetings from OneAssist..!

We are very sorry to hear about your experience and regret the inconvenience caused to you.

We have forwarded your details to our team and they shall update you with the current development on your case.

We appreciate your patience in the interim.

Regards

Brijesh

Team OneAssist.
Verified Support
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, Oct 04, 2017
Dear Hansraj,

As conveyed to you, we tried to deliver the handset but you rejected it.

The reaons for the claim rejection has also been conveyed to you.

Regards

Brijesh

Team OneAssist.
Complaint comments  3 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

One assist company fraud with me and 1299rs plan activate without my permission...please my plan deactivate nd refund money...my relationship num 2671147 nd plan - power individual
Mobile num-[protected]

I recieved a letter from one assist company for renewal of wallet assist (enhanced WA privilege single plan) few days ago. Now I don't need to renew my relationship with one assist further. Plz. Cancel my plan with relationship No. 1339153. The plan is not helpful for me for last one year. I don't need this type of plan or any other in future.
Please Cancel the my one assist plan of M- Wallet with relationship No. 1339153 (enhanced WA Privilege single plan) and don't renew this plan again. I don't need to take this plan any more.
OneAssist Consumer Solutions Customer Care's response, Oct 3, 2017
Verified Support

Dear Arpita,

Greetings from OneAssist...!

We deeply regret for the inconvenience caused to you.

As per your request, plan has been cancelled vide Service Request number 2027970 and the refund has been initiated. It will be credited to your bank/card account in 7 working days.

Should you require any further assistance, please reach us at happytoassist@oneassist.in or 1800-123-3330.

Regards,

Brijesh

Team OneAssist.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    80%
    Complaints
    2613
    Pending
    107
    Resolved
    2070
    phone
    +91 80 8033 3333 [Customer Service]
    +91 22 4298 3000 [Corp Office]
    location
    707-708-709, Acme Plaza, Andheri – Kurla Road, Andheri (E), Mumbai, Maharashtra, India - 400059
    Oneassist Consumer Solutions - unrepaired handset not delivered after 1 month of claim rejection