Peachmode — for returning alluring casual crepe kurti

 
3 Reviews
 Prakash Chandra Giri on Sep 25, 2018
Dear sir/mam,

I received the material of allurin casual crepe kurties having order no.[protected]. But the material is total different as shown in the add. I want to return the material. Kindly confirm me the procedure of returning material in details.

Regards

Prakash chandra giri
New market
Near omkarnath temple
Jajpur road
Jajpur-755019
[protected]
[protected]

Complaint Status


[Sep 25, 2018] Peachmode customer support has been notified about the posted complaint.
Updated by Prakash Chandra Giri, Sep 25, 2018
Dear Sir/Mam,
Plz return the mentioned material as soon as possible.

Regards
Prakash Chandra Giri
Verified Support
Peachmode Customer Care's response, Sep 26, 2018
Dear customer,

We are sorry to see that you were unsatisfied with the delivered product. However, the product that you ordered was on sale at the time and as per our returns and cancellation policy : https://peachmode.com/help/#refund we cannot process your return request.

Thank you for your patience. We hope to serve you better in the future.

Regards,
Shahnawaj Shaikh
Complaint comments  2 Comments     Updated: Share0Tweet0Share0

Comments

Iam unable to use the wallet money which i have got by returning the product2
I ordered the first pic material and they dispatched me second pic material. am not satisfied with dat product, i need to return as soon as possible

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    48%
    Complaints
    175
    Pending
    11
    Resolved
    82
    phone
    +91 22 3077 0244
    location
    C-134, Ground Floor, Defence Colony, New Delhi, Delhi, India - 110024
    Peachmode - for returning alluring casual crepe kurti