[Resolved] Razorpay — amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received

 
2 Reviews
6th A Cross Keerthi Layout Hosur Main Road Chandapura Bangalore, Bangalore South, Karnataka, India
 Arun Dharwad on Mar 20, 2019
Myself arun dharwad,

I have placed the order through your gateway for your merchant of myyphone.com, to buy the below smartphone. Regarding order placed confirmation mail or sms not received from your merchant. Amount is credited to your account merchant. I tried my level best to contact your mechant but not used, because all the contact details are fraud. Now i need your help to get back my money back. Seeking your valuable support on this regards.

Plz help...

1) redmi note 7 pro
2) order ref. No; 12139
3) qty: 1 no
4) paid amt; rs.12890/-
5) net banking
6) transaction ref. No;[protected]

amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received
Complaint marked as Resolved Apr 21, 2019

Complaint Status


[Mar 20, 2019] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Razorpay Customer Care's response, Mar 21, 2019
Hey Arun,

We checked our logs and see that a refund rfnd_C9db2WQO9FRyC6 has been processed successfully from our end against this transaction. You can track the status of your refund here https://razorpay.com/support/#refund.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Complaint comments  1 Comment     Updated: Share0Tweet0

Comments

Same happened with me I have ordered one phone from Myyphone.com. This is a fake site who is charging amount from customers i have filed a legal complaint to mumbai police and in crime branch against razorpay and Afraz enterprises Raz* Redchilli mobile S/Mumbai India.

Transaction details below
Merchant name - RAZ*RedChilliphone, S/Mumbai In
Date of transaction -18/03/2019
Amount -27, 990
My Contact details - [protected]
Razorpay Customer Care's response, Mar 21, 2019
Verified Support

Hey Dilbagh,

We are getting this checked and will keep you posted over the mail thread with reference number 426598. Kindly follow the same for further updates.

Thanks & Regards,
Team Razorpay

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    95%
    Complaints
    633
    Pending
    20
    Resolved
    592
    location
    Ground & 1st Floor, SJR Cyber, Laskar Hosur Road, Bengaluru, Karnataka, India - 560030
    Razorpay - amount paid your merchant myy. phone.com consignment not received