[Resolved] Razorpay — money got deducted but irctc app shows transaction failure

 
2 Reviews
India
 ShettyTusharV on Mar 11, 2019
While booking ticket from irctc app i opted for razor pay option for transaction. Money got deducted from razor pay but irctc shows transaction failure "no response from bank". I waited for 10 - 15 minutes thinking response might be slow but then i booked my ticket through debit card.

Also, i have attached my transaction details.

Please, refund the money which got deducted through razor pay.

money got deducted but irctc app shows transaction failure
Complaint marked as Resolved Apr 14, 2019

Complaint Status


[Mar 11, 2019] Razorpay customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Razorpay Customer Care's response, Mar 12, 2019
Hey,

We checked the transaction [protected] and confirm that this is an unsuccessful transaction. The amount for the same will be refunded to your account within 7-10 working days. You can track the status of the refund here https://razorpay.com/support/#refund.

Thanks & Regards,
Team Razorpay
Complaint comments  1 Comment     Updated: Share0Tweet0

Comments

Sir I was made DTH recharge thro airtel app.. Rs.305 debited from my SIB account ..but airtel DTH not recharged.. Kindly check and credit that amount.. Of 305

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    96%
    Complaints
    707
    Pending
    8
    Resolved
    678
    location
    Ground & 1st Floor, SJR Cyber, Laskar Hosur Road, Bengaluru, Karnataka, India - 560030
    Razorpay - money got deducted but irctc app shows transaction failure