Claimed

Red Bus Complaints & Reviews

3.4
Last updated Sep 15, 2023
Complaints 3837
Resolved
2479
Unresolved
1358
Quick Links
Statistics
Share
Contacts

File a complaint to Red Bus

Having problems with Red Bus?

File a complaint and get it resolved by Red Bus customer care. Itโ€™s quick effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT
Red Bus
Customer Service Contacts

Red Bus Phone Numbers

Mobile
+91 80 3941 2345
507
356

Red Bus Website

Red Bus Head Office Address

Domlur Layout, Karnataka
Bangalore
Bangalore District
Karnataka
India
560071

Red Bus reviews & complaints page 15

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
P
Patil85
Oct 3, 2022
Oct 11, 2022
This thread was updated on Oct 11, 2022
Resolved
The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
Report
Copy
Resolved
The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

Address:Vite sangli dist maharashtra

Dear redbus,

I had booked titcket to travel from karad to bangalore on 23.09.2022 at 11:45 pm through redbus. I had waited for bus upto 1:45 am 24.09.2022 and contacted redbus hlepdesk on which your executive made me waited to update deatils and informed me that operator is unable to contact and asked me to arrange for alternative and complete journey. Upon on which i took alternative and around 2.25 am 24.09.2022 received phone call from operator for boarding bus, but by then as directed by red bus executive taken alternative .
And also like to put that i have not received any information regarding delay of the bus.
I had received calls from red bus and same had been conveyed to them.But till now no refund has been received .
Please do needful.

Thanks & regards
Patil Lakshmi Narasimha reddy
[protected]
Nov 13, 2022
Complaint marked as Resolved 
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 11, 2022
Red Bus Customer Care's response
Hi,

Greetings from redBus Team!

We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

Please allow us some time.

Thank you
Team redBus!

Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
Helpful
Be the first one to find this review helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    H
    haimoorthee
    from Delhi, Delhi
    Oct 3, 2022
    Oct 11, 2022
    This thread was updated on Oct 11, 2022
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
    Report
    Copy
    Resolved
    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

    Yesterday I booked a ticket from bhimavaram to hyderabad in BSR travels, bus No : NL07B0501. I am travelling with a kid in a sleeper coach. Suddenly in the mid journey police stopped the bus due to no permit, and forced to got down all the passengers. No alternate arrangement done at the mid night. Hope it will be addressed in a properway, otherwise I will sue on redbus.
    Nov 12, 2022
    Complaint marked as Resolved 
    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
    Verified Support
    Oct 11, 2022
    Red Bus Customer Care's response
    Hi,

    Greetings from redBus Team!

    We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

    You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

    With regards,
    Team redBus

    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
    Helpful
    Be the first one to find this review helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      C
      Chaitanya Morey
      Oct 2, 2022
      Oct 11, 2022
      This thread was updated on Oct 11, 2022
      Resolved
      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
      Report
      Copy
      Resolved
      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

      I had booked a bus through the redbus app which was scheduled on 23rd September. Ticket ID is TRA[protected]. It was from Pune to Nagpur. I initially wanted to reschedule but they didn't provide me that option as there was apparently no bus of the same operator on 23rd October, the date I wanted. I was left with the only option of cancellation with only 50% refund. So I cancelled it on 18th September. The app is showing that the refund has been completed since that day only. Still I waited till now but I haven't received the refund on 2nd October too
      Nov 11, 2022
      Complaint marked as Resolved 
      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
      Verified Support
      Oct 11, 2022
      Red Bus Customer Care's response
      Hi,

      Greetings from redBus Team!

      We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

      Please allow us some time.

      Thank you
      Team redBus!

      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
      Helpful
      Be the first one to find this review helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        R
        raviteja udumudi
        from Lakshettipet, Telangana
        Sep 30, 2022
        Oct 13, 2022
        This thread was updated on Oct 13, 2022
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
        Report
        Copy
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

        Non refund of amount to bank account by redbus management

        Sir/Madam Ticket booked from redbus app with ticket no. TRAB52648329 journey date 28.09.2022, with passengers of 4, out of 4 one passenger wished to cancel the seat 11 due to some issue on 28.09.2022 and tried for partial cancellation from 16:10 hrs on 28.09.2022 but due to redbus app error as something went wrong, try after some, the error continued upto 1 hr. On parallel I have been contacting help desk regarding the issue. They assured...
        +2 photos
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy
        V
        Vinu7579
        from Bengaluru, Karnataka
        Sep 30, 2022
        Oct 11, 2022
        This thread was updated on Oct 11, 2022
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
        Report
        Copy
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

        Irresponsible service

        I seriously pity on you guys never Expirenced such a disaster.

        I had booked a bus from ERODE to Bangalore on Bharathi travels where the seat no was L3 and L2

        But without intimation the seats got swapped, is this way u guys run your company

        This is the message I have got after 40 mins of booking

        Shifted Ticket - Dear Passenger your Ticket Number: 1909802 for the journey on 30/09/2022...
        +1 photos
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy
        A
        anuradha maan
        Sep 27, 2022
        Sep 30, 2022
        This thread was updated on Sep 30, 2022
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
        Report
        Copy
        Resolved
        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

        Bus route GL 91 shivaji stadium red bus
        DLIPC 3238
        Jo es bus m conductor mahila h use people se baat karne ki tamij nhi h attitude bhut h or bhut arguments kar rhi ti bhut kisi ki job pr bhut hi bad behaviour h es bus canductor mhila ka plz ek mihila pr jald se jald baat karky ese phale to ache se baat karna k tarika bataye m asha karti hu ki aap meri es choti se baat pr gor karege dhanyavad
        Nov 3, 2022
        Complaint marked as Resolved 
        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
        Verified Support
        Sep 30, 2022
        Red Bus Customer Care's response
        Hi,

        Greetings from redBus Team!

        We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

        You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

        With regards,
        Team redBus

        Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
        Helpful
        Be the first one to find this review helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          G
          Gomathi Sankara
          Sep 26, 2022
          Sep 30, 2022
          This thread was updated on Sep 30, 2022
          Resolved
          The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
          Report
          Copy
          Resolved
          The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

          I was tried to book a ticket from Sankarankovil to Chennai.
          The ticket booked twice without entering UPI password.
          I have booked the ticket third time thru my friend.
          Now Red bus customer care says the will refund one payment and other one 50% cancellation charge.
          It is not my mistake to book the ticket twice.
          Still I didn't receive ticket from Red bus for ticket booking.
          Red bus customer care said that will call back with in one hour -12 noon.[protected]. Still I am expecting call from them.
          Please refund my payment.
          +1 photos
          Nov 3, 2022
          Complaint marked as Resolved 
          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
          Verified Support
          Sep 30, 2022
          Red Bus Customer Care's response
          Hi,

          Greetings from redBus Team!

          We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

          Please allow us some time.

          Thank you
          Team redBus!

          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
          Helpful
          Be the first one to find this review helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            D
            Dckot
            Sep 25, 2022
            Sep 30, 2022
            This thread was updated on Sep 30, 2022
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
            Report
            Copy
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

            Very poor quality service and very high charges

            Address:shrinath travel udaipur. 0294-2487282, 9829938811

            Dear team,
            I have booked a bus ticket from udaipur to ahemdabad journey on 24 th September by Shreenath Tour and Travels ISO[protected] NON A/C Sleeper (2+1). I booked two slipper seat no 15 and 16 for which you charged rs 2612 but the quality of bus is very poor. The seats are torn and wet with bed smelled. The windo mirror were also jammed and not closed during whole journey. The traveller who is pateint of back pain due to disc...
            Helpful
            Be the first one to find this review helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy
            H
            hadirani Boy jitu 801
            Sep 25, 2022
            Sep 30, 2022
            This thread was updated on Sep 30, 2022
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
            Report
            Copy
            Resolved
            The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

            Address:HADIRANI MAHILA BBATTALIAN, NARELI AJMER

            On 21st September 2022 from Ajmer to Mathura I had booked two sleeper tickets through Red Bus App whose boarding station was mentioned as Ajmer RPSC Parking and I reached the boarding station RPSC Parking Ajmer at 8:15 PM at the stated time but there was no bus. not found.
            I talked on the helpline number and was told that there is no bus from Ajmer, I will get a bus from Jaipur, for the inconvenience caused to me, I canceled the ticket but the ticket was also not canceled, so I request you to cancel my ticket for that day, to return my money. Please, I have not done any journey on the above date, it can be investigated or else I will have to make a police complaint.
            +1 photos
            Nov 3, 2022
            Complaint marked as Resolved 
            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
            Verified Support
            Sep 30, 2022
            Red Bus Customer Care's response
            Hi,

            Greetings from redBus Team!

            We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

            Please allow us some time.

            Thank you
            Team redBus!

            Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
            Helpful
            1 other people found this review helpful
            1 found this helpful
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              A
              Amarnadh Narayanasetty
              Sep 24, 2022
              Sep 30, 2022
              This thread was updated on Sep 30, 2022
              Resolved
              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
              Report
              Copy
              Resolved
              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

              I received a refund initiation mail on 9th september 2022 and didn't receive the refund amount. Whenever I call customer care, they say that I get a callback and that never happened. But I used to receive a mail saying that refund got initiated and gets credited to my account in 5-7 working days. Enclosing the screenshot of the mail.
              +1 photos
              Oct 31, 2022
              Complaint marked as Resolved 
              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
              Verified Support
              Sep 30, 2022
              Red Bus Customer Care's response
              Hi,

              Greetings from redBus Team!

              We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

              Please allow us some time.

              Thank you
              Team redBus!

              Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
              Helpful
              Be the first one to find this review helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                K
                Karthikeyan Shanmugam1
                Sep 22, 2022
                Sep 24, 2022
                This thread was updated on Sep 24, 2022
                Report
                Copy

                Due to some personal emergency I was not able to travel on a rescheduled ticket from Chennai to Coimbatore. When I rescheduled the ticket, there was no mention in the redbus that I cannot cancel after rescheduling. Also in the ticket booking policy there is no mention on this type of rule.
                When asked Redbus, I got an answer that this policy is from the operator and not from them. When I checked with the operator, they clearly mentioned that if I book through their website, they can refund deducting the cancellation charges at time. They clearly mention that is it redbus hidden policy.
                Beware of this redbus. I will never book any ticket in my life on redbus. online fraud.
                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                Hi,

                Greetings from redBus Team!

                We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                With regards,
                Team redBus

                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                Helpful
                Be the first one to find this review helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  sreejai raja
                  Sep 18, 2022
                  Sep 24, 2022
                  This thread was updated on Sep 24, 2022
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                  Report
                  Copy
                  Resolved
                  The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                  Ticket No - TRAE62021508
                  PNR - TS[protected]SBQN/20848/TVM TO CLT
                  Galaxy Bus not come. I was standing on Vytila junction From 11:30 to morning 4:30.
                  Need to reimburse the amount with dues.
                  Nov 11, 2022
                  Complaint marked as Resolved 
                  Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Sep 24, 2022
                  Red Bus Customer Care's response
                  Hi,

                  Greetings from redBus Team!

                  We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                  Please allow us some time.

                  Thank you
                  Team redBus!

                  Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                  Helpful
                  Be the first one to find this review helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    L
                    Latha Shri
                    Sep 17, 2022
                    Oct 1, 2022
                    This thread was updated on Oct 1, 2022
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                    Report
                    Copy
                    Resolved
                    The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                    4 tickets booked and cancelled for the journey date 17th Sep 2022 on 16th Sep 2022 evening. The cancellation amount rs.2121 has not been refunded yet.
                    +1 photos
                    Nov 1, 2022
                    Complaint marked as Resolved 
                    Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                    Verified Support
                    Sep 24, 2022
                    Red Bus Customer Care's response
                    Hi,

                    Greetings from redBus Team!

                    We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                    Please allow us some time.

                    Thank you
                    Team redBus!

                    Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                    Verified Support
                    Oct 01, 2022
                    Red Bus Customer Care's response
                    Dear Latha,

                    Greetings from redBus Team!

                    Thank you for reaching out regarding your ticket number TRAD38166696.

                    We can imagine how troublesome the experience must have been due to the unexpected cancellation of the bus.

                    We are happy to share that Sri Renganathan Travels has agreed to refund the entire ticket amount back to the source account.

                    As per the standard banking procedure, the amount will be refunded within 5 to 7 bank working days in the name of IBIBO Group Pvt/redBus.

                    Below are the refund details:
                    Refunded Amount: Rs. 2121.8/-
                    Initiated on: 16/09/2022
                    Source: Original mode of payment
                    If you do not receive this amount within the expected time, please reach out to the bank customer care team.

                    Stay safe, stay healthy!
                    Your redBuddy
                    Helpful
                    Be the first one to find this review helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      K
                      Ksspkrao
                      from PITHAPURAM, Andhra Pradesh
                      Sep 17, 2022
                      Sep 24, 2022
                      This thread was updated on Sep 24, 2022
                      Resolved
                      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                      Report
                      Copy
                      Resolved
                      The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                      Deficit Fraudulent irresponsible and negligent service

                      Address:HYDERABAD

                      On 14th of September 2022, I booked a bus ticket in Redbus with KVR travels, HYDERABAD to travel from Hyderabad to Pithapuram with a fare of RSs 2, 300/- .I reached Pickup Point Erragadda Metro Station Pillar No .953 at 8:50 PM to board the bus at scheduled arrival time at 9:30 PM with almost 40 minutes in advance.

                      I waited for almost 1.5 hours .When I called Bus driver at 10 PM, he said he already crossed the point and asked...
                      Helpful
                      Be the first one to find this review helpful
                      Found this helpful?
                      Write a comment
                      Report
                      Copy
                      N
                      Nikhilkulhari
                      from Jhunjhunu, Rajasthan
                      Sep 16, 2022
                      Sep 24, 2022
                      This thread was updated on Sep 24, 2022
                      Report
                      Copy

                      Website:Redbus

                      So bad experience in this bus ๐Ÿ™I started my journey from Bhopal in M R travels first of all condition of this bus is so bad another bus stop at May places to take passengers other than booking they stop bus for 15 people they are workers and this bus is night bus and these people are shouting so loudly I canโ€™t even sleep for 1 hour ๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™๐Ÿ™
                      Really so bad experience i advice not to use this and Redbus at least try to solve these kind of problems
                      Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                      Hi,

                      Greetings from redBus Team!

                      We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                      You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                      With regards,
                      Team redBus

                      Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                      Helpful
                      Be the first one to find this review helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        V
                        vasanthSKM
                        from Chennai, Tamil Nadu
                        Sep 16, 2022
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                        Report
                        Copy
                        Resolved
                        The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                        Address:Chennai

                        Hi team i have booked bus ticket through your app, due to the some issues with the bus operator i was forced to cancel the ticked before boarding and i was cancelled the ticket charged Rs.3553 and i booked another ticket last moment with high fare and i got refund rs.1518 and balance amont of Rs.2035 still not received and i have raised disbute through chat support and i have submitted all the proof but still full amount was not yet recived i have contacted you support executive but no support yet.
                        Due to this issue i was unable to go to destination on time.
                        +2 photos
                        Sep 22, 2022
                        Complaint marked as Resolved 
                        Refund received
                        Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Be the first one to find this review helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          Karthika bala Rajendran
                          Sep 13, 2022
                          Sep 16, 2022
                          This thread was updated on Sep 16, 2022
                          Report
                          Copy

                          On sep 4th we booked 2 bus ticket in redbus at National travels madurai .We reached bus stand earlier at boarding point .they call me and say bus will be arrived late we are wating for bus untill 11.30 .after we called and asked driver they already crossed our boarding point they even not informed us . Driver give manager number for next bus but he has not the pick up the call and blocked my numer .I need full refund of Rs.1, 677 .we suffer lot from this service me and brother alone in busstand at night time.
                          Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                          Hi,

                          Greetings from redBus Team!

                          We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                          You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                          With regards,
                          Team redBus

                          Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                          Helpful
                          Be the first one to find this review helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            Karthika bala Rajendran
                            Sep 13, 2022
                            Sep 16, 2022
                            This thread was updated on Sep 16, 2022
                            Report
                            Copy

                            On sep 4th we booked 2 bus ticket in redbus at National travels madurai .We reached bus stand earlier at boarding point .they call me and say bus will be arrived late we are wating for bus untill 11.30 .after we called and asked driver they already crossed our boarding point they even not informed us . Driver give manager number for next bus but he has not the pick up the call and blocked my numer .I need full refund .we suffer lot from this service me and brother alone in busstand at night 1.00 a.m .
                            Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                            Hi,

                            Greetings from redBus Team!

                            We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                            You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                            With regards,
                            Team redBus

                            Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                            Helpful
                            Be the first one to find this review helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              S
                              Skylarkarl
                              from Indore, Madhya Pradesh
                              Sep 13, 2022
                              Sep 18, 2022
                              This thread was updated on Sep 18, 2022
                              Resolved
                              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.
                              Report
                              Copy
                              Resolved
                              The complaint is marked as resolved when a company has responded to the complainant, addressed his or her dissatisfaction, and came to an agreement where both parties agreed that the complaint is indeed resolved. However, a complaint can be automatically marked as resolved if a complainant isn't responding or updating a complaint for 30 days after the company has tried to reach the complainant.

                              Hi i didn't received tax invoice on booking of ticket from indore to pune khradi
                              Name - Rohit Solanki
                              Ticket No. - TR9K99986961
                              PNR No.[protected]
                              mobile booked with - [protected]
                              Please provide ASAP
                              Oct 24, 2022
                              Complaint marked as Resolved 
                              Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                              Verified Support
                              Sep 16, 2022
                              Red Bus Customer Care's response
                              Hi,

                              Greetings from redBus Team!

                              We are checking on your concern and we will get back to you soon with updates.

                              Please allow us some time.

                              Thank you
                              Team redBus!

                              Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                              Verified Support
                              Sep 18, 2022
                              Red Bus Customer Care's response
                              Dear Rohit,

                              Greetings from redBus Team!

                              Thank you for reaching out regarding your ticket number TR9K99986961. I am Thokchom and I am here to assist you.

                              As per your request, we have sent the GST invoice in your registered email ID.

                              We made two attempts to speak to you on 79XXXXXXX5 regarding your query.

                              Stay safe, stay healthy!
                              Your redBuddy
                              Helpful
                              Be the first one to find this review helpful
                              Found this helpful?
                              Write a comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                A
                                Ann16112
                                Sep 12, 2022
                                Sep 16, 2022
                                This thread was updated on Sep 16, 2022
                                Report
                                Copy

                                Booking the bus from Singapore - Malaysia and need to reschedule since I have family issues. I try to call Redbus immediately but cannot reach them. The line is always dropped. So I need to book the new ticket after the previous ticket 2 hours.

                                I just can reach Redbus via call when I arrive KL. After checking, they said that if I want to reschedule I need to do so before 12 HOURS and if I would like to cancel the ticket I need to do that 3 HOURS before the journey.

                                Itโ€™s ridiculous as I attempted to find the assist from them when I cancelled the ticket on the app. Also, how I cannot reschedule 1 hours before the journey if I have unexpected problem like that? We always need to plan everything before 3 HOURS based on this ridiculous policy??? Even I tried to explain for the agent in the CS line that I have unexpected issues but she still insisted that we need to follow the Redbus policy.

                                The worst CS I ever had. Thanks Redbus for creating this policy.
                                Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
                                Hi,

                                Greetings from redBus Team!

                                We definitely understand your disappointment. We would request you to share the registered email ID/ ticket ID with us to contact you.

                                You can also write to us at [protected]@redbus.in with the registered email ID/ticket ID details.

                                With regards,
                                Team redBus

                                Note:-We never ask for UPI PIN or Account details over the phone. Please do not share the same.
                                Helpful
                                Be the first one to find this review helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit