Redbus — due to some bus issue bus operator left us on road

 
1 Review
Chirag travels, paldi cross road, Ahmedabad, Gandhinagar,, India
 mk05 on Aug 28, 2019
I booked ticket from ahmedabad-pune at 1300 rs in chirag travels from red bus
The bus have some issue so on road at early morning bus leave us on road and asked us to shift on any bus coming from back
So we are shiftd to falguni travels and in which we are not even provided seats and we are seating in the gallery area

On asking refund on red bus help chat it says that it can't help you with that

Complaint Status


[Aug 28, 2019] Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Red Bus Customer Care's response, Sep 06, 2019
Hi!

Thank you for reaching out to us! I’m Danny and I have been working on your case.

In order to resolve your query, request you to share the following details:

Registered Email ID
Mobile No.
TIN etc.

Once we receive these details, we will work on the resolution.

In case, we do not receive the details in the next 24 hours, the system will automatically close your case.

However, do not worry. When you find the time to respond to our email, your case will automatically open in our system and will be acted upon, promptly.

Look forward to your response.

Danny
redBuddy
Updated by mk05, Sep 06, 2019
Registered Email ID: [protected]@gmail.com
Mobile No. [protected]
TIN : TN9N90889110
PNR:99464320
Verified Support
Red Bus Customer Care's response, Sep 20, 2019
Hi Mehul,

Greetings from redBus!

We tried reaching you multiple times with no luck. We have shared your complaint very strongly with the bus operator to ensure such inconveniences do not occur in the future. Thanks for bringing this up. Please reach out to us at [protected]@redbus.in for any further help. Thank you!

Regards,
Team redBus.
Updated by mk05, Sep 21, 2019
One more fake and dramatic lie on this platform they tried reaching me
When i didnt receive a single call from Redbus

If you really want to reach me you can directly reach me at[protected] or [protected]@gmail.com
But neither i received call nor i receive any mail

Also,

"Please reach out to us at [protected]@redbus.in for any further help.""

Where is your mail id "Protected " and if it is protected how can i reach to you
Red bus cant even provide proper service to communicate with them what they will provide service to me for my journey

RIP REDBUS
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    62%
    Complaints
    2300
    Pending
    39
    Resolved
    1399
    location
    Domlur Layout, Karnataka, Bangalore, Karnataka, India - 560071
    Redbus - due to some bus issue bus operator left us on road