ADVERTISEMENT

[Resolved]  Shadowfax — Complaint about Payments

I have paid the money for my COD Shipment SF[protected]FK via UPI on their Shadowfax Payment Portal. After completing the payment they did not update the payment status and still given COD. After raising multiple calls and emails there was no response from their side. It is disgusting. Extremely dissatisfied! Why do you guys don't have any proper customer service? What do you think of peoples' money? Worst company for delivery
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Aug 15, 2022
Complaint marked as Resolved 
Shadowfax customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Jul 08, 2022
Shadowfax Customer Care's response
Dear Sir/Madam,

Greetings from Shadowfax!

We deeply regret what you had to endure. Please be assured that your concern has been escalated to our team and we will get this resolved at the earliest.

Regards,
Team Shadowfax
Complaint comments 
Share
Tweet

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Shadowfax
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    37%
    Complaints
    1185
    Pending
    200
    Resolved
    381
    Shadowfax Address
    1st floor, Appek Building, 93/A, 4th B Cross Rd, 5th Block, Koramangala, Bengaluru, Karnataka, India - 560095
    View all Shadowfax contact information
    ADVERTISEMENT