[Resolved] Shopclues.com — Refund (Not Received)-Order id 18350587

 
12 Reviews
Bangalore, Bangalore District, Karnataka, India
 mskumar1984
I have ordered a 1TBharddisk in shopclues. My order id[protected]. My complaint number-1013469. I have paid the amount through credit card. The order has been cancelled in an hour. When i spoke to their customer care guys, they said they would initiate the process in 2-4 days and the amount would be refunded in 15days directly to my account. But still i am not getting a proper response from them. Everytime when i call them they say the same dialogue. Its been 6days already. Still i have not received the payment refund details. If they still delay the refund then i have to demand them to refund with the interest for the delayed period. I guess they are delaying the refunds for many people so that they can get some interest amount out of it. Hope they will respond ASAP. Im regular customer of shopclues and because of this experience i dont think i would prefer shopclues in future.
Complaint marked as Resolved May 31, 2016
Resolved
Updated by mskumar1984, Aug 19, 2014
Hi Shopclues Support,
I believe you would have initiated the refund process already. Please send me the payment details(reference number/transaction number) to my mail. I would really appreciate your quick response on this.
Complaint comments  11 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Dear Customer,

We are very sorry for the experience you had. We are getting this checked & refunding the same right away. Please expect the credit within 2 weeks in your bank account.


Regards,
ShopClues Support!
Thank you so much for your prompt response. I would really appreciate that. I will update here after i get my refund in 2weeks. I hope i will get the refund amount by this month, Aug2014 end.
Hello there..I am still waiting for the payment details. Have you started the refund process or not? or still waiting for the auspicious time to initiate the process? Appreciate if you can act faster and share the payment details ASAP.
Hello there..Still i am getting the same mail saying that "We apologize for the inconvenience. We would like to inform you that the refund for your order # 18350587 has been initiated 21 Aug 2014. The amount would reflect in your account in <7-9 business days for Debit Card/15 business days or in next billing statement for Credit card/ 4-5 business days for Net-banking>."

Y u guys are sending the same mail for the last 10days and you have just initiated yesterday. Its really annoying. Now noone is answering my calls too. I think u guys are answering by knowing the contact numbers. I expect the refund to my card in another one week. And send me the payment details(transaction reference number) to my mail. Act quicker and refund the amount ASAP.
Hello there..I have received my refund amount. Thanks for your support.

no information about ordered prouduct

i have already paid money but my product is not yet dispatched in website is there that usually dispatched in 2 days .but no info about it No :48335679 mail; [email protected] reg no :[protected]

WRONG COLOR AND DEFECTIVE PIECE OF MOBILE AND NOT TAKING BACK

I HAD PURCHASED A MOBILE FROM SHOPCLES.AND I ORDERED BLUE COLOR AND THEY SEND ME BLACK COLOR...AND THEY ARE NOT TAKING BACK AND JUST SAY SORRY...

frendz induction cooker

I have ordered a Frendz Induction Cooktop With Free Kadhai . My order has came but it was broken

product not received

I have order a pair of sandals on 18th Aug 2014. and received a mail with tracking no. DTDC courier as Z32187144 and order no. is 18773611 but so far I didn't received my consignment. But status is showing it is delivered on 8th Sept'2014.

no delivery no refund more than a month

the order 24474061 dated 24 oct 2014. has not been delivered. and no refund also. called so many times, no respose at all. they we will get back, not even one reply from them. what the hell is going on.

Jabra BT3030 Bluetooth Stereo Headset Street 2 OEM

Hi Team, I have Booked and paid the Amount Through Online in your website For Jabra BT3030 Bluetooth Stereo Headset Street 2 OEM. On 19th Nov 2014 Vide Order No 27192891. But Still Now i have not Received the courier.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    11%
    Complaints
    5045
    Pending
    436
    Resolved
    387
    phone
    +91 12 4441 4888 (Customer Support)
    +91 12 4466 9777 (Merchant Support)
    location
    Building No. 112, Sector – 44, Gurgaon, Haryana, India - 122 001
    Shopclues.com - Refund (Not Received)-Order id 18350587