Tata Sky — monthly bills not delivered after 2 months over
A
Ashirwaad
from Jabalpur, Madhya Pradesh
जैसा कि पू्र्व में भी मैनें शिकायत की थी कि नये ब्राॅडकास्स्टिंग टैरिफ के लागू होने के बाद से टाटा स्काई द्वारा मुझे मेरे डीटीएच मासिक बिल जनरेट करके नहीं भेजे जा रहे हैं। पिछली शिकायत के लंबे समय के निराकरण के पश्चात फिर से मासिक बिल्स का जनरेट नहीं करना और उसे मुझे नहीं भेजा जाना बदस्तूर जारी है। मेरा दिल.14.08.2019 से 12.09.2019 तथा दि.13.09.2019 से 12.10.2019 के मासिक बिल्स ना तो जनरेट किये गये हैं और ना ही मुझे भेजे गये हैं अर्थात मुझे अभी तक प्राप्त नहीं हुए हैं। मैनें इसके बारे में टाटा स्काई को दि.07.102019 को ई-मेल किया और 13.10.2019 को प्रथम रिमाइंडर भी भेजा लेकिन आज दिनांक तक मुझे मेरे पैसों का लेखा जोखा प्राप्त नहीं हुआ है जो कि एक गंभीर विषय है। मैं जानना चाहता हूं कि यदि ग्राहक कंपनी को नहीं बतलावे तो क्या नियमों के उल्लंघन का प्रकरण कंपनी के खिलाफ बनकर कंपनी के खिलाफ कर्यवाही नहीं होनी चाहिए...!!!?? ट्राई की, कंपनियों के खिलाफ नियमों के उल्लंघन पर कठोर कार्यवाही करना मात्र एक बयान जारी करने जैसा लगने लगा है। क्यूंकि यदि कठोर कार्यवाही हुई होती तो समस्याओं का दोहराया जाना बंद हो चुका होता। सहयोग और कंपनी के खिलाफ कठोर कार्यवाही की अपेक्षा में।
शिकायतकर्ता - गिरीश चौधरी
+1 photos
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Tata Sky customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Oct 19, 2019
Tata Sky Customer Care's response Hi, we understand your concern. We have raised a service request. Rest assured, you will hear from us soon.
Verified Support
Oct 19, 2019
Tata Sky Customer Care's response We hope your concern has been addressed! Let us know if you require further assistance, we will be glad to help!
Oct 19, 2019
Updated by Ashirwaad I didn't receive my said Mly bills yet. Till time even.. Do authority (Trai) know Tata sky's technical issue reg not generating Mly bills since last 2 months as Tata sky call today conveyed me. It means Tata sky's million of subscribers ate not getting their Mly dth bills, but tata sky are accepting regular pkg recharges from customers. Where is money being liquidated in bank reconciliation...!!!?? Hiding their no. of subcerbers and avoiding pay proper taxes to government. May be listen a big scam by Tata sky in future soon...
Oct 23, 2019
Updated by Ashirwaad Didn't received my monthly statements, neither generated, till wating ... My complaint ID 2486614 dt:18/10/2019 is outstanding notjing change in my complaint status.. Tata sky ki Haramkhori badadtoor jaari hai. ... Authority ke naak ke niche. ...
Oct 26, 2019
Updated by Ashirwaad मेरी कम्पलेंट आई डी 2486614 दि:18/10/2019 का अभी भी निराकरण नहीं किया गया है । अभी भी मेरे सभी मासिक बिल्स मुझे प्राप्त नहीं हुए हैं।
Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good
a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each
complaint and then ultimately combining them all for an overall score. Read more
Post your Comment