[Resolved] TVS Motor Company — not providing rc by dealer

 
1 Review
 avinava on Jan 3, 2018
I was purchased my tvs apache 160 more than one and half year ago and dealer did not provide me rc till now. Ever time i went to them they provide vauge information. (More than 10 times). They also misbehave many times. I am in great mental pain and monitory loss because i have to submit my rc where i work for petrol allowances. It causes me great inconvenience.
Complaint marked as Resolved Feb 5, 2018

Complaint Status


[Jan 03, 2018] TVS Motor Company customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
TVS Motor Company Customer Care's response, Jan 05, 2018
Dear Avinava,
Our team is looking into your case. Kindly allow us some time and be rest assured your concern will be addressed to your satisfaction.
Warm Regards,
TVS Motor Company
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0Share0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    15%
    Complaints
    2231
    Pending
    0
    Resolved
    333
    phone
    +91 44 2827 2233 [Regd. Office]
    location
    Jayalakshmi Estates 5, Floor 8, Haddows Road, Chennai, Tamil Nadu, India - 600006
    TVS Motor Company - not providing rc by dealer