[Resolved] Yepme.com — 21 days and refund yet to be processed

 
12 Reviews
Delhi, New Delhi District, Delhi, India
 aakansha24
To my bad luck I purchased two kurti at a buy one get one free scheme and paid 800 bucks for it. One of the overpriced article was oversized. The order no was Order Id : 13180407 .I tried to get it exchanged and followed the instructions on the follow up sheet sent by yepme in case of yepme returns or refunds. I logged a complained online.I send the package the very next day to ensure fast processing. The new kurti order no. was order no 13233586. When I called them to share with them the courier details. They told me I cannot exchanged it for any other product other than the one I purchased in a smaller size. I asked them why not and the customer care lady said it is their policy. I was dissapointed and she scheduled a refund for me.This was April 27. It is May 16 and I call up every 2 days and still to see a refund. Where is the delay?? How long before the quality checks?? April 23 ordered for the first item and it it has been dragged for a month now. Musibat ho gyi hai yepme se samaan kharred lengey. If you cannot refund then exchange atleast. ANy sign??? No word!! It has been a month!!! High time!!!
Complaint marked as Resolved 
after 3 months hasles.. yepme finally returned my money bt i never received the coupons for the shipping n ab th umeed bhi nhi h..Now I dont want coupons since would never be buying from yepme ever again!!

Complaint Status


[May 16, 2015] Yepme.com customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments  11 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

Dear Aakansha Bhatnagar,

We apologies for the inconvenience caused to you with your order.

This is to inform you that we have processed your request for refund. A full refund has been initiated from our end on 21/05/2015.

Once initiated it takes 10-12 business days to credit your account from the initial date.

In case of any further assistance or feedback, please feel free to contact us at[protected].

Assuring you of our best services always!

Warm Regards,
Yepme.com
It has been a month already and over 7 days since 21st and I am yet to recieve any refund. What is wrong with you people??
It has been more than 14 days and more than a month.r u evr gonna refund me my money?

Yepme.com — women footwear

I bought 6pair of footwear. Among them 3 pair are not fit in size So I want to replace these footwear according to my size.

Yepme.com — i have ordered for buy 1 get 1 free product i got only one pair

i have ordered for buy 1 get 1 free product of footware but i got one pair what do for this.plz check the order and kindly inform me

my order not deliver to me

Dear Sri. ... I ordered a yepme neal sports shoes blue size of 8.but I had not received product in which I had ordered so kindly say information about my order as soon as possible Thank you... Regarding Raghu. S

purchase order not get in my address

i purchased 2 products in yepme online expected delivery date is over i cant get the orderd items my order No, 11823781, 11918127

improper delivery,false promises

hai friends i have ordered a product at january 9th.still now i have not yet received the product.THE PROMISE MADE HERE ARE FALSE PROMISE .its better to get product from FLIP KART and SNAP DEAL as the response are good.

cancellation of my order

i have placed an order by mistake. the order no. is 11869159 dated on 28th jan. i request you to cancle that order.

Cancel my order

By mistake i order wrong size Yepme brick sport shoe white and green on 31 dec 2014. I want to cancel order. My order no11392396

item not delivered

I ordered two shoes from yepme about two month back but those people didn't send me the item I mailed and even called them so many times but never heard from them. They didn't even send the refund

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    48%
    Complaints
    1969
    Pending
    295
    Resolved
    868
    phone
    +91 11 6637 2424 (Customer Care)
    +91 124 6637 2424 (Customer Care)
    location
    Orchid Centre, 2nd Floor, Right Wing, DLF Golf Course Rd, Sector 53, Gurgaon, Haryana, India - 122002
    Yepme.com - 21 days and refund yet to be processed