Zoom Car — it's been more than 45 days I haven't received my refund

 
1 Review
India
 Yash Lala on Jun 20, 2019
I took a car on rent in Bangalore on 6 May 2019 booking id JPS6B8BWX. The booking was completed on time and the company initiated a refund on my debit card. And now it has been more than 45 days and I have not received my refund(Rs 3000/-) yet and the company is not replying to my emails and they are not providing me the UTR number which is required to track the transaction.

Complaint Status


[Jun 20, 2019] Zoom Car customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Zoom Car Customer Care's response, Jun 21, 2019
Hello Yash,

Greetings!

We are sorry if you have not received the refund. Upon checking, we see that the refund has been successfully settled in the account. Hence, you will have to check with the bank.

If you have not received the refund, we request you to share the bank statements through the contact us page, we will have it checked.

Regards,
Ramya. S
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    82%
    Complaints
    2264
    Pending
    121
    Resolved
    1811
    phone
    +91 80 6748 1200
    location
    #308, 1st to 3rd Floor, 100 Feet Main Road, Indiranagar, 1st Stage, Bangalore North, Karnataka, India - 560038
    Zoom Car - it's been more than 45 days I haven't received my refund