[Resolved] Zoom Car — zoom car not providing my refund

 
1 Review
Madurai, Tamil Nadu, India
 Jeyamurugan Sp on Feb 27, 2020
Booked the car in december 15 2019 booking id : jps66yopj.
I booked the car from 7 am to 7 pm. Tried calling customer care numerous times, there is no response. Dropped email’s but there is no reply.in app it says refund pending. It is one of the worst customer experiences. I will never recommend zoom to anyone. Please refrain from zoom. It has been more than 2 months now still it shows as pending for refund. Even if they had to take a 2 week time to refund this is way beyond that time. Seeing the number of complaints online i feel this company is scamming the customers. Plz spread the word and dont let anyone else get scammed by these scammers

zoom car not providing my refund
Complaint marked as Resolved Mar 29, 2020

Complaint Status


[Feb 27, 2020] Zoom Car customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Zoom Car Customer Care's response, Feb 27, 2020
Hello Jeyamurugan,

Greetings!

We are sorry as you have not received the refund. Upon checking, we see that the refund was not released due to a technical glitch. We have rectified the same and released the amount through IMPS.

You can initiate the refund by selecting the option " Get refund" in the mobile application under the respective booking ID post 24 working hours.

Regards,
Appachu
Zoomcar
Complaint comments  Add a Comment     Updated: Share0Tweet0

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    84%
    Complaints
    2690
    Pending
    142
    Resolved
    2212
    phone
    +91 80 6748 1200
    location
    #308, 1st to 3rd Floor, 100 Feet Main Road, Indiranagar, 1st Stage, Bangalore North, Karnataka, India - 560038
    Zoom Car - zoom car not providing my refund