मैं फरवरी 2016 (मॉडल कैनवास amaz Q395) पर एक नया हैंडसेट खरीदा है। जिसमें बैटरी की प्रोब्लम एवं यू.एस.बी. की भी प्रोब्लम है। अपने हेण्डसेट को मैंने दिनांक[protected] को रिपेरिंग हेतु M/s R V Mobile Service Center Damoh में दिया था जिसका Jobsheet/IMEI No N[protected] है परन्तु अभी तक मेरा हेण्ड सेट सुधार होकर वापस नहीं आया है क्योकि एक माह से अधिक का समय हो चुका है मैं विनती करता हूँ आप जल्द से जल्द हेण्डसेट सुधार कर वापिस भेजे
विवरण
नाम: दिलीप सैनी
पता पक्का सिंधी केम्प
सिविल वाड न 9 दमोह म.प्र.
मोबाइल नं [protected]
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May 11, 2017
Complaint marked as Resolved
Micromax Informatics customer support has been notified about the posted complaint.
Sep 03, 2016
Updated by sainidileep हेण्डसेट का बिल एवं जॉब सीट submit कर दिये है
Verified Support
Sep 05, 2016
Micromax Informatics Customer Care's response Hi,
Sorry to hear about your experience. Please share your concern at http://micare.micromaxinfo.com.
Regards,
Team Micromax
Sep 13, 2016
Updated by sainidileep new replace Q395 mobile is not supported memory card slot. please change memory card slot.
Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good
a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each
complaint and then ultimately combining them all for an overall score. Read more
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