[Resolved]  Micromax — service centre

Address:Chandigarh, Punjab

dear sir i have given my canvas a110 to your service centre in sector 22 chandigarh AKS TELECOM to replace the broken touch screen. he didnot give me the job sheet and told me that as the fone was out of warranty period no jobsheet will be given. he told me that the touch screen will be replaced within 4 working days but my fone was given to me after 14 days. hen i checked up my phone touch screen was ok but the proximity sensor was not working. i went to service centre again he told me that its a matter of half an hour . i sat their for two hours but no joy. he told me to deposit the mobile again and will be give in two working days, when i called him after three days he is saying it will again take 7 days more. what kind of service center you are operating their is nothing for your valued customers and harrassing us mentally. the staff their is not at all cordial in nature my jobsheet number is which he gave me after insisting is N[protected] . pathetic service i must say
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Aug 14, 2020
Complaint marked as Resolved 
Micromax Informatics customer support has been notified about the posted complaint.
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Hi,

Sorry to hear about your experience. Please write to us at [protected]@micromaxinfo.com with following details:

1. Contact Number
2. Your Location
3. Job-Sheet Number
4. Device Model

We will have someone from the team connect with you. Please mention your name on subject and add your contact in the email.

Do include the complaint link in order to speed up the process.

Regards,
Team Micromax
i give my canvas l today but i had seen at lajpat nager customers not satisfied with service they give me 7 days time you should action on that
कृपया अपने मेल दिनांक 02 Dec 2014 का सन्दर्भ लें, आपके मांग पर मैं Receipt, सर्विस Job sheet दिनांक 29/102014 व 28 /11/2014 scan copy attach कर रहा हूँ, यहाँ यह भी अवगत कराना है कि मुझे अभी तक मेरा मोबाइल सर्विस सेंटर द्वारा वापस नहीं किया गया है मेरे मांगने पर वह किसी पार्ट के मंगाने का हवाला देकर समय और देने की बात कहते हैं I सर्विस सेंटर द्वारा मेरे मोबाइल को इस हाल में पहुंचा दिया गया है कि अब Micromax मोबाइल से ही विश्वास डगमगाने लगा है जबकि मैंने अपने घर में तीन ( 3 ) व दोस्त को एक (1 ) Mobile जुलाई से अभी तक दिलाया है और सभी लगभग 6000/- से ऊपर की कीमत के हैं I
मैंने आपको पूर्व में आपकी मांग के अनुसार आपको सर्विस सेंटर द्वारा दी गयी जॉब शीट की स्कैन कॉपी भेजी थी जिसमें मोबाइल सेट के सर्विस सेंटर द्वारा जमा होने की बात कही गयी है और मैं बार बार लिख रहा हूँ कि मुझे अभी तक मेरा मोबाइल बदल कर अथवा ठीक कर मुझे न तो वापस किया गया है और न ही सर्विस सेंटर द्वारा कोई संतोषजनक उत्तर ही दिया जा रहा है ऐसी स्थिति में मैं बिना मोबाइल फ़ोन के किस प्रकार अपना कार्य निपटाऊं I जबकि 29 अक्टूबर से मेरा मोबाइल सेट सर्विस सेंटर की लापरवाही और गैर जानकार ( अनाड़ी, अनट्रेंड ) मैकेनिक अथवा इंजीनियर की लापरवाही के कारण मेरा मोबाइल बार बार खराब होता रहा और अब 27 नबम्बर से सर्विस सेंटर के पास पड़ा है जिसे वह Micromax कंपनी की लापरवाही अथवा सर्विस का दोष बताकर मुझे अनावश्यक परेशान कर रहा है जबकि मैंने उक्त set व अपने परिवार के लिए तीन सेट इस जानकारी के आधार पर खरीदा था कि Micromax कंपनी की सर्विसिंग बहुत अच्छी है लेकिन अब निराशा ही हाथ लग रही है I
कृप्या मुझे ऐसी स्थिति में नया सेट देने की व्यवस्था करें क्योंकि मेरा सेट मात्र 4 महीने ही पुराना था, और आपके सर्विस सेंटर द्वारा उसके साथ काफी छेड़छाड़ की जा चुकी है I
No an remarks.
Very poor after sale service .
my complain no, is - n[protected] and micromax messages me that your phone is repaired please collect it from service centre and now local centre told me that their is another problem occur in mobile so it takes morre time and they have taken about more than 3 months so what i do...i need replacement or do useful action
sir, my phone micromax canvas knight cameo is at service centre in indore from last 30 days...i have submitted my phone to them because of charging promblems.They told me to wait for a week and then to call.When i call them first of all the phone is engaged or buisy or not reachable, even i dont understand what kind of phones they are using with such a poor network and secondly when they pick the phonecalls they just make a excuse.I am very disappointed with this kind of behaviour and i didnt expected this from micromax coz i trusted this company.There are 4 micromax phones in my family and we are looking forward to take few more but i cannot tolerate this kind of behaviour for service centre.I requested you to please cheack my complaint

no[protected]
name Piyush Goutam
Problem - charging

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