Redbus.com — RedBus dropping point change

Address:Sholinganallur Chennai
Website:Redbus.com

I traveled by red bus and Sarai Travels on 21/02/24 my alighting point was mentioned as Athur Bus Stand so I chose Avrind and while traveling they didn't pick me up at Athur Bus Stand and dropped me midway at Athur Four Lane Bypass. My sister and her husband with her five days old baby girl were standing in the middle of the road then when I contacted the private four wheeler owner it was ten kilometers to reach there from his place and 10 kilometers to pick him up from Attur bus stand and back to his residence which was 25 kilometers total costing Rs. They asked me for 1500 and I told him that I will pay him 1300 rupees and for that he said yes, then he dropped my younger sister and her baby husband at Akur bus station and left. I request them to pay me 1000 rupees against those who gave me 300. I request them to take appropriate departmental and legal action against the concerned red bus.

வணக்கம் நான் சிவப்பு பேருந்தில் மற்றும் சாரை ட்ராவல்ஸ் 21/02/24 அன்று பயணம் செய்திருந்தேன் நான் இறங்கும் இடம் ஆத்தூர் பேருந்து நிலையம் என்று குறிப்பிடப்பட்டு இருந்தது ஆகையால் அவ்ரிந்தை தேர்வு செய்து பயணம் செய்திருந்தேன் பயணம் செய்யும் பொழுது என்னை ஆத்தூர் பேருந்து நிலையம் அழைத்துச் செல்லாமல் நடுவழியில் ஆத்தூர் நான்கு வழி புறவழிச் சாலையில் என்னை இறக்கி விட்டு சென்றார்கள் பிறகு எனது தங்கை மற்றும் அவரது கணவர் அவரது ஐந்து நாள் பெண் குழந்தை நடுவழியில் நின்று கொண்டிருந்தார்கள் பிறகு நான் தனியார் நான்கு சக்கரம் வாகன உரிமையாளரை தொடர்பு கொள்ளும் பொழுது அவர் இருக்கும் இடத்தில் இருந்து அங்கு வருவதற்கு பத்து கிலோமீட்டர் மற்றும் அவரை அழைத்து ஆத்தூர் பேருந்து நிலையத்தில் விட்டு மீண்டும் அவரது இல்லத்திற்கு செல்வதற்கு 10 கிலோமீட்டர் மொத்தம் 25 கிலோமீட்டர் ஆகும் அதற்கு ரூபாய் 1500 என்னிடம் கேட்டார்கள் அதற்கு நான் அவரிடம் ரூபாய் 1300 கொடுக்கிறேன் என்று கூறினேன் அதற்காக அவர் சரி என்று வந்தார்கள் பிறகு அவர் என் தங்கை மற்றும் அவரது குழந்தை கணவரை ஆக்கூர் பேருந்து நிலையத்தில் இறக்கி விட்டு சென்று விட்டார்கள் ரெட் பஸ்சில் என்னை சரியாக ஆத்தூர் பேருந்து நிலையத்தில் இறக்கி விட்டிருந்தால் எனக்கு இந்த வீண் செலவு வந்திருக்காது ஆகையால் டெட்போசியிடம் நான் முறையிட்டேன் அவர்கள் எனக்கு 300 கொடுத்தார்கள் மீது ஆயிரம் ரூபாய் தரும்படி கேட்டுக்கொள்கிறேன் சம்மந்தப்பட்ட சிவப்பு பஸ் மீது துறை ரீதியாகவும் சட்ட ரீதியாகவும் தகுந்த நடவடிக்கை எடுக்குமாறு கேட்டுக்கொள்கிறேன்
+1 photos
Was this information helpful?
No (0)
Yes (0)
Red Bus customer support has been notified about the posted complaint.
Mar 04, 2024
Updated by [email protected]
My full amount refund
Complaint comments 

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Red Bus
    customer care contact
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    67%
    Complaints
    3899
    Pending
    278
    Resolved
    2490
    Red Bus Address
    Domlur Layout, Karnataka, Bangalore, Karnataka, India - 560071
    View all Red Bus contact information