Reliance Communications — BILLS GENERATED AFTER TERMINATION OF THE CONNECTION | |||
I have requested for termination of the Reliance netconnect broadband connection([protected]) on 11th Sept-2014. The customer care representative acknowledged that the connection will get terminated by 18th Sept. Following the request i have received bill in the month of October for the period[protected] to[protected]bill attached). But, from Jan-2015 onwards i have been receiving bills with due amount to be paid. I have complained to customer care to solve the issue many times... nothing is happening. Request for solving the issue at the earliest. Was this information helpful? | |||
Reliance Communications customer support has been notified about the posted complaint. | |||
5 Comments | |||
Comments
Dear Customer,
As per your telephonic conversation with our customer service associate, we wish to affirm that the aforesaid concern has been discussed and resolved to your satisfaction.
Cheers,
Reliance Communications
As per your telephonic conversation with our customer service associate, we wish to affirm that the aforesaid concern has been discussed and resolved to your satisfaction.
Cheers,
Reliance Communications
Dear Support staff,
I didn't get any confirmation of termination of the connection and elimination of outstanding amount. Even today i have received reminder message to pay bill. Request you to kindly attend the same.
With Regards,
L. Balaji
I didn't get any confirmation of termination of the connection and elimination of outstanding amount. Even today i have received reminder message to pay bill. Request you to kindly attend the same.
With Regards,
L. Balaji
Dear Support Staff,
Inspite of repetitively informing your customer care department. I am recurrently receiving the demand notice from your company.
I request you to kindly sort out the issue. There is complete mis-coordination at your end.
Please find one of the demand notice mail which i have received. This is too bad...
With Regards,
Balaji
பொருள் : தங்களது ரிலையன்ஸ் HSD எண்: [protected], கணக்கு எண்:[protected] நிலுவைத் தொகை ரூ.859/-
தாங்கள் மேற்கண்ட ரிலையன்ஸ் HSD சேவையை பயன்படுத்திய வகையில் ரூ.859/- னை
எங்கள் நிறுவனத்திற்கு செலுத்த வேண்டி உள்ளது என்பதை தாங்கள் அறிவீர்கள்
இதனை செலுத்துமாறு பலமுறை நேரிலும் கேட்பு கடிதம் எழுதியும் தாங்கள்
இதுநாள் வரை இத்தொகையினை செலுத்தவில்லை தங்களின் இச்செயல் எங்களிடம்
ஏற்படுத்திக்கொண்ட ஒப்பந்தத்திற்கு விரோதமானது என்பதை அறிவீர்கள் எனினும்
வாடிகையலர்களின் நன்மதிப்பை பெரும் வகையில் நாங்கள் இது வரை எவ்வித சிவில்
நடவடிக்கையோ அல்லது இந்திய தண்டனைச் சட்டப்படி எவ்வித நடவடிக்கையும்
எடுக்கவில்லை.
தங்களுக்கு இறுதியாக ஒரு வாய்ப்பினை ஏற்படுத்தித் தரும் பொருட்டு தாங்கள் எங்கள் ரிலையன்ஸ் கம்யுனிகேஷன்ஸ் லிமிடெட் அலுவலகத்திற்கு இன்றிலிருந்து 3 நாட்களுக்குள் காலை 10.00 மணி முதல் மாலை 5.00 மணி வரை நேரில் வந்து சந்தித்து தங்களுடைய குறைகளை தெரிவித்தால் அதுவும் நிவர்த்தி செய்து தரப்படும் என்பதை அறியவும் மேலும் தாங்கள் உபயோகித்த HSD இணைப்பிற்கு உண்டான பணத்தை அன்றைய தினமே செலுத்தி இச்சந்தர்ப்பத்தை பயன்படுத்தி கொள்ளவும்.
தவறும் பட்சத்தில் தங்கள் மீது நிலுவைத் தொகையினை வசுலிப்பதற்கான சிவில் நடவடிக்கையும் இந்திய தண்டனைச் சட்டத்தின்படி குற்றமுறு நம்பிக்கை மோசடி செய்ததற்காகவும் மேலும் ஏமாற்றும் நோக்கத்தோடு HSD சேவையை பெற்றதற்காக உரிய நீதிமன்றத்தில் தக்க பரிகாரம் வேண்டி சட்ட நடவடிக்கை மேற்கொள்ளப்படும் அவ்வழக்கிற்கு உண்டான செலவுகளும் தங்களிடமே கோரப்படும் மேலும் இந்த அறிவிப்பை நீதிமன்ற நடவடிக்கைகளுக்கு தேவைபடி பயன்படுத்தி கொள்ளப்படும் என்பதையும் அறியவும் எனவே இந்த இறுதி வாய்ப்பினை தவறாது பயன்படுத்திக் கொள்ளவும்.
Inspite of repetitively informing your customer care department. I am recurrently receiving the demand notice from your company.
I request you to kindly sort out the issue. There is complete mis-coordination at your end.
Please find one of the demand notice mail which i have received. This is too bad...
With Regards,
Balaji
பொருள் : தங்களது ரிலையன்ஸ் HSD எண்: [protected], கணக்கு எண்:[protected] நிலுவைத் தொகை ரூ.859/-
தாங்கள் மேற்கண்ட ரிலையன்ஸ் HSD சேவையை பயன்படுத்திய வகையில் ரூ.859/- னை
எங்கள் நிறுவனத்திற்கு செலுத்த வேண்டி உள்ளது என்பதை தாங்கள் அறிவீர்கள்
இதனை செலுத்துமாறு பலமுறை நேரிலும் கேட்பு கடிதம் எழுதியும் தாங்கள்
இதுநாள் வரை இத்தொகையினை செலுத்தவில்லை தங்களின் இச்செயல் எங்களிடம்
ஏற்படுத்திக்கொண்ட ஒப்பந்தத்திற்கு விரோதமானது என்பதை அறிவீர்கள் எனினும்
வாடிகையலர்களின் நன்மதிப்பை பெரும் வகையில் நாங்கள் இது வரை எவ்வித சிவில்
நடவடிக்கையோ அல்லது இந்திய தண்டனைச் சட்டப்படி எவ்வித நடவடிக்கையும்
எடுக்கவில்லை.
தங்களுக்கு இறுதியாக ஒரு வாய்ப்பினை ஏற்படுத்தித் தரும் பொருட்டு தாங்கள் எங்கள் ரிலையன்ஸ் கம்யுனிகேஷன்ஸ் லிமிடெட் அலுவலகத்திற்கு இன்றிலிருந்து 3 நாட்களுக்குள் காலை 10.00 மணி முதல் மாலை 5.00 மணி வரை நேரில் வந்து சந்தித்து தங்களுடைய குறைகளை தெரிவித்தால் அதுவும் நிவர்த்தி செய்து தரப்படும் என்பதை அறியவும் மேலும் தாங்கள் உபயோகித்த HSD இணைப்பிற்கு உண்டான பணத்தை அன்றைய தினமே செலுத்தி இச்சந்தர்ப்பத்தை பயன்படுத்தி கொள்ளவும்.
தவறும் பட்சத்தில் தங்கள் மீது நிலுவைத் தொகையினை வசுலிப்பதற்கான சிவில் நடவடிக்கையும் இந்திய தண்டனைச் சட்டத்தின்படி குற்றமுறு நம்பிக்கை மோசடி செய்ததற்காகவும் மேலும் ஏமாற்றும் நோக்கத்தோடு HSD சேவையை பெற்றதற்காக உரிய நீதிமன்றத்தில் தக்க பரிகாரம் வேண்டி சட்ட நடவடிக்கை மேற்கொள்ளப்படும் அவ்வழக்கிற்கு உண்டான செலவுகளும் தங்களிடமே கோரப்படும் மேலும் இந்த அறிவிப்பை நீதிமன்ற நடவடிக்கைகளுக்கு தேவைபடி பயன்படுத்தி கொள்ளப்படும் என்பதையும் அறியவும் எனவே இந்த இறுதி வாய்ப்பினை தவறாது பயன்படுத்திக் கொள்ளவும்.
59%
Complaints
22889
Pending
370
Resolved
12596
+91 22 3037 3333
+91 22 3038 3333
+91 22 3033 3333
A Block, Dhirubhai Ambani Knowledge City, Kopar Khairane, Navi Mumbai, Maharashtra, India - 400709
We have noted your complaint and the same has been forwarded to our customer service team. They will get in touch with you directly to resolve your concerns. However, request you to provide us with an alternate number so that we can successfully contact you.
Regards,
Reliance Communications