[Resolved] Tata Sky — automatically emergency recharge through ivr
I
Irfan S Pathan it ggbbg
from Mumbai, Maharashtra
Address:
Mumbra thane, Thane, Maharashtra, 400612
3 दिन के एमरजेंसी रिचार्ज के बिना रिचार्ज नही किया जाता ये पता नही था और मेरा रिचार्ज खत्म होने पर मैन टाटा स्काई में हेल्पलाइन पर कॉल किया जाहा एक्जिक्यूट से ओर इमरजेंसी रिचार्ज के लिए 1 दबाईये मतलब 2 ऑप्शन के लिए 1 बटन दिया है और एक्सिक्यूट से बात करने पर उसने कहा आपको कॉल आ जायेगा अब 4 दिन हो चुके कॉल नही आया मेरा टीवी बैंड है ओर 3 दिन का एमरजेंसी रिचार्ज में मेरे काफी पैसे ठग लिके गए
Reg मोब [protected]
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Jan 25, 2020
Complaint marked as Resolved
Tata Sky customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Dec 22, 2019
Tata Sky Customer Care's response Hi, that's not how it should have been. We have raised a service request SR# 1SEMQAGI. Rest assured, you will hear from us soon.
Verified Support
Dec 23, 2019
Tata Sky Customer Care's response We hope your concern has been addressed! Let us know if you require further assistance, we will be glad to help!
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