[Resolved] Ask Me Bazaar — service | |||
सरजी हम ने askmebazar से online हेलमेट मगाया था बो हमारे पास पहुच चुका है जब हमने हेलमेट खोलके देखा तो तब हमे पता चला कि जो हमने हेलमेट बुकिंग किया था बो हेलमेट नही आया है ओर दूसरा हेलमेट हमारे पास पहुँचा है इस लिए पास से नम्र निबेदन है कि हमारा 580 रुपए रिफन्ड किये जाये मोबाइल नंबर [protected] Order id[protected]P5421302 खाता नंबर-[protected] बैंक पता -आर्मी कैम्प centonmet अहमदाबाद स्टेट- गुजरात Was this information helpful? | |||
Jul 31, 2016 Complaint marked as Resolved Ask Me Bazaar customer support has been notified about the posted complaint. Verified Support Jun 29, 2016 Ask Me Bazaar Customer Care's response Dear Kaushalendra,
Apologies for the inconvenience caused you.Please raise a ticket using this link: http://support.askmebazaar.com/ and mention all the required details so that we can get the better insight of your query and assist you accordingly.
Regards,
Vikas
-Team AskmeBazaar
| |||
1 Comment | |||
Comments
69%
Complaints
4638
Pending
2
Resolved
3185
+91 44 4444 4444
1205, 12th Floor, New Delhi House, Barakhambha Road, New Delhi, Delhi, India - 110001
View all Ask Me Bazaar contact information
खाता नंबर [protected]
शाखा आर्मी centonmet अहमदाबाद