Claimed

Bank Of India Complaints & Reviews

1
Updated: Oct 8, 2026
Complaints 2381
Resolved
292
Unresolved
2089
Contacts

File a complaint to Bank Of India

Having problems with Bank Of India?

File a complaint and get it resolved by Bank Of India customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Bank Of India reviews & complaints page 72

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
B
Bithi Mondal
from Gurgaon, Haryana
Aug 4, 2018
Report
Copy

Address: New Delhi, Delhi

On updating my sb account pass book i noticed that a sum of rs.10000/- has been withdrawn from my account on 30.07.2018. On further enquiry, i was told by the bank that the amount has been withdrawn from atm.
But the fact is that i did not withdrawn the sum and even did not operate any atm on that date. The atm card is with me only. Also i did not receive any message through my mobile phone about the withdrawal.
Also the bank branch is unable to locate the atm concern.
Requested to please reverse the pass book entry.

Subir mondal
Customer id[protected]
Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
We mad a purchase in amazon.in on 19.7.18 for Rs.2499/- through debit
card, but the transaction was failed and amount was debited. We made this
complaint to our branch, but till now we did not get refund
Bank of india ref No. MEDR/AMAZONSELLE/841752 Dt.19.7.18
Helpful
Found this helpful?
1 Comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    I
    ismail bariya
    from Surat, Gujarat
    Aug 3, 2018
    Report
    Copy

    Address: Surat, Gujarat, 394210
    Website: amazon

    I am customer of bankof india i ordered redminote 5pro mobile on[protected] rs.23500 from amazon online i paid amount by debit card above date but i returned it on[protected] amazon send me refno.#752608281710208117474507 auth #545382 but bank not credited amount rs.23500 about 45 day yet. I try customer care contact but bank customer care not work properly. I also contact my bank branch udhna, surat two times but they are not respons.
    Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      K
      Krishna Kanta Karfa
      from Kolkata, West Bengal
      Aug 3, 2018
      Report
      Copy

      Address: 713101

      Respected sir i have already lodge a complaint for lost of atm card at purba burdwan police station. But sir from that bank of india atm ₹43700 has been withdrawn by someone. That transaction done by 9times o[censored]se on 27 & 28 of july 2018.
      That transaction are mentioned below with atm id followed by time & date.
      1. ₹2000/-atmid:00048035 on 27.07.2018 at 07.42 pm.
      2.₹10000/-atmid:00048035 on 27.07.2018 at 07.44 pm.
      3.₹10000/- atmid:00048035 on 27.07.2018 at 07.44 pm.
      4.₹2000/- atmid:lwcw1481 on 27.07.2018 at 10.22pm.
      5.₹4000/- atmid:awb8001on
      28.07.2018 at 01.58 am.
      6.₹4000/- atmid:awb8001 on 28.07.2018 at 1.58 am.
      7.₹4000/- atmid:awb8001 on 28.07.2018 at 1.58 am.
      8.₹4000/- atmid:awb8001 on 28.07.2018 at 1.58 am.
      9.₹3700/- atmid:awb8001 on 28.07.2018 at 1.58 am.
      Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        S
        s p singh saini
        from Kotkapura, Punjab
        Aug 3, 2018
        Report
        Copy

        I applied a online passport application on dated[protected] and its fee was paid by boi net banking id stubp 65632445 the amount of rs 1500 was deducted from my account [protected] mithapur branch jalandhar but it was not credited to sbi account of ministry of external affairs account and status of payment was showed failed. So i paid fee again by id stubp 65650801 which was accepted sbi
        Till now, i have sent two mails to boi. Neither given reply nor given refund to me
        So please solve my complaint.
        Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
        Aug 06, 2018
        Updated by s p singh saini
        Nothing solution has been done till now
        Aug 08, 2018
        Updated by s p singh saini
        Approximately, one month has gone, I complained to Bank Of India through Email and lodge my complaint to

        Consumer Complaints on dated[protected], but till now nothing has been done
        Helpful
        Found this helpful?
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          R
          RKA JAY JAGDAMBA GROUP
          from Palghar, Maharashtra
          Jul 31, 2018
          Report
          Copy

          Address: Raigad, Maharashtra, 410203

          I have summited kyc form alongwith address change aplication, adharcard for address proof dated on 06/07/2018 in bank of india,
          Khopoli, dist. Raigad, maharashtra branch.
          Branch code no is 001209
          I have given many reminders calls in branch.
          Inspite of taking all efforts they have not changed the address.
          As i have to request for chequebook so it is neccesary to change the exist address.
          Kindly advise what should i do so that branch staff can pity me and make changes in address.
          Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
          Amazon shopping store refund my amount in my account date 19/6/18 but still not resved in my account so please confirm me, what happen exactly

          Refund Reference # 74332748171817047789019

          My account no.[protected]
          Helpful
          Found this helpful?
          1 Comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            A
            Aniket2109
            from Ranchi, Jharkhand
            Jul 30, 2018
            Report
            Copy

            Website: www.bankofindia.com

            Ac no. [protected]
            Aniket kumar

            Amount of Rs . 417 has been transferred to me by flipkart as refund but its not credited to my ac yet
            Its been 14 days.
            Transaction detail sent by flipkart

            Refund reference number: 662131
            Refund date and time: 16 Jul 18, 12:29 PM
            Authorisation code: 744686

            Please help as no one is taking care as customer care of bank of india is not even receiving call and they are not even replying mails . I dont know how much money of we public just get looted this way.
            Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
            I opened Sukanya sammridhi Yojana account on dated 23 July 2018 .they told me printer is not working come another day I visited there after 4 days ie on dated 27 July 2018 but again they told printer is not working come another day they also told passbook will be ready when customer will present
            Helpful
            Found this helpful?
            1 Comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              pratik742002
              from Pune, Maharashtra
              Jul 28, 2018
              Resolved
              Report
              Copy
              Resolved

              Address: Kolhapur, Maharashtra, 416205

              Dear sir/ma'am,
              I was doing an online transaction and its information are :
              Refund date : 26/07/2018
              Amount sent date :18/07/2018
              Refund amount : 6299/-
              Transaction no :#75260828201021505518161
              Account number : [protected]
              Phone number :[protected]
              The problem is that the refund is not send in my account.

              Sir almost ten days has passed since this incident and i haven't got the refund yet.
              Feb 5, 2020
              Complaint marked as Resolved 
              Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
              Kindly inform you that my name Reshav jaiswal and my account number is [protected] i have user id and password but star token apps not accepting my user id, so please solve my problem
              Helpful
              Found this helpful?
              1 Comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                P
                pandurang9724
                from Mumbai, Maharashtra
                Jul 28, 2018
                Report
                Copy

                Address: Kolhapur, Maharashtra, 416205

                Dear sir/ma'am,
                I was doing an online transaction and its information are :
                Amount refund date: 18/07/2018
                Transaction date : 26/07/2018
                Transaction amount : 6, 299/-
                Transaction no :#75260828201021505518161
                Account number : [protected]
                Phone no: [protected]
                The problem is that the refund amount not sent in my account, but the transaction number sent.

                Sir almost ten days has passed since this incident and i haven't got the refund yet.
                Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                Jul 28, 2018
                Updated by pandurang9724
                Dear sir/ma'am,
                I was doing an online transaction and its information are :
                Amount refund date: 18/07/2018
                Transaction date : 26/07/2018
                Transaction amount : 6, 299/-
                Transaction no :#75260828201021505518161
                Account number : [protected]
                Phone no: [protected]
                The problem is that the refund amount not sent in my account, but the transaction number sent.

                Sir almost ten days has passed since this incident and i haven't got the refund yet.
                Adhar atm se transaction decline hua but amount refund nhi hua
                Date=02/07/2018
                Name=Rahana Khatoon
                Account number=[protected]
                Ifsc code=BKID0004663
                customer id=[protected]
                Amount=3000
                Sir please solve imediately
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  P
                  Provat Roy Karmakar
                  from Bahula, West Bengal
                  Jul 27, 2018
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: Dakshin Dinajpur, West Bengal, 733101

                  Transaction details:
                  Id: p1807161558073445831275
                  Date of transaction : 16: 07 :2018
                  Bank of india has confirmed that rs.16843.46 has been credited back to your account. The refunded amount will get reflected on 25/jul/2018.

                  Please contact your bank with this reference number if the amount has not been credited to your account. Bank reference number (Arn) = 75503728198021437189937

                  But refund ammount not credited to my bank account.
                  Jul 30, 2018
                  Complaint marked as Resolved 
                  Money sucessfully deposited to my account after 14days.
                  Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    ک
                    کتو کومار
                    from Lalganj, Bihar
                    Jul 25, 2018
                    Report
                    Copy

                    Address: Ranchi, Jharkhand, 864005

                    Amazon.in provide money refund references no. 024892 and transaction id.- 2s3g0r5qt6n of rupees 719 for return of order and
                    He was already refund initiated on dated 17.07.2018 but it not credited into my bank a. C
                    Then i have contacted the amazon.in for my refund he provide said reference no. And transaction id and say plz contact your bank for refund.
                    I was contacted by bank, bank of india but he not response.
                    Plz help to solve my problem.
                    Barun kumar
                    [protected]
                    Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      H
                      hurricane7
                      from Mumbai, Maharashtra
                      Jul 25, 2018
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      Address: Allahabad, Uttar Pradesh, 211015

                      Dear dheeraj,

                      Thank you for contacting phonepe!

                      With regard to your refund related query, as per ticket no.:17889805, we would like to inform you that the refund of inr 663.02 for this transaction:p1807032357430263545833 is successfully credited to your card.

                      The arn number for your reference 74056638198819711728766. Request you to check your latest bank statement to confirm credit of the refund amount.

                      Please note: if you received any promotional campaign amount (Cashback) on failed payments, the cashback amount will be deducted from the refund amount. Cashbacks are applicable only on successful payments.

                      Hope this helps. Please feel free to contact us if you need further clarification.

                      Sincerely,
                      Phonepe support
                      Jul 26, 2018
                      Complaint marked as Resolved 
                      i dont understand why they dont take action before seeing complaint here...jabtak kisike khilaf legal action na lo tab tak sunte he nhi hi proved...
                      Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                      Jul 26, 2018
                      Updated by hurricane7
                      thank you comsumer complaint forum . huge respect for you.
                      I have given my ARN number to the bank to check the refund status of a particular amount given by a onlinr shopping site but still now no response.
                      Bank ARN no[protected]
                      Refund Amount- 574 only
                      Many acc no- [protected]
                      Name of the acc- Debopriyo Saha
                      Savings acc.
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        S
                        sanghasmita kar
                        from Bhubaneshwar, Odisha
                        Jul 24, 2018
                        Report
                        Copy

                        Address: Khordha, Odisha, 751016

                        Dear Sir/Madam,

                        I am an account holder bearing account no:[protected]. I have paid Utility Bill Rs.1528/- on Dated: 31/05/2018 through my debit card. The said amount debited from my account. After 15 days when I get my next utility Bill came to know that the amount didn't paid. I have visited to the Electricity office the stated me didn't received my payment and suggested me to rush to bank. I have visited the bank. The banker told me the amount will be auto credited to my account. After waiting of 15 days when I went to bank the another banker told me I have to submit a refund request form. I have done the same. (Ref no: 300618DATA6581). And get a promise I will get my money within 15 days. I have lodged the said complain on 30.06.2018, till I didn't received my money.

                        Please do the needful ASAP.

                        Waiting for a positive response.

                        Thanking You
                        Kind Regards
                        Sanghasmita kar
                        Mob:[protected]
                        Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          K
                          Kundan karan
                          from Bhopal, Madhya Pradesh
                          Jul 23, 2018
                          Report
                          Copy

                          Account no - i want to inform that my account deducted the amount of rs 466.8 for shoping in paytm on dated 13.07.2018. Which amount refund by paytm on date 13.07.2018 but the amount not showing in my account. Refund amount ref no are 75503728195021359677813. Please cheak whats problem in my account and credited the amount in my account as soon as possible. Thanks...
                          Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                          Jul 23, 2018
                          Updated by Kundan karan
                          Account no -[protected] -I want to inform that my account deducted the amount of Rs 466.8 for shoping in Paytm on dated 13.07 .2018.which amount refund by paytm on date 13.07.2018 but the amount not showing in my account. Refund amount ref no are 75503728195021359677813.please cheak whats problem in my account and credited the amount in my account as soon as possible. Thanks...
                          Amazon refund reference no 093435 not aded refund monny my account i am pay mastar debit card thorue 0551 plz. Help me.
                          Online banking login site not working.
                          My online banking id us[protected]
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          2 Comments
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            A
                            Aman0786
                            from Lucknow, Uttar Pradesh
                            Jul 23, 2018
                            Report
                            Copy

                            Address: Shahjahanpur, Uttar Pradesh, 242001
                            Website: Google

                            Hello sir, i am 78yrs old and disabled, i have went to bank for several times my atm card no ([protected]) was expired in may 2018. My account no ([protected]) in bank of india shahjahanpur (U. P). I was told it will regenerated in 15 days but after 2 months it is still not regenerated. I was not given any satisfactory answer by staff by telling me to contact customer care. Plz help me with this issue.
                            Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                            I have returned a dress in amazone and they send my money in refund but in doest reached in my bank account.
                            Please send my money as soon as. Its a refund problem.
                            Sohini Seal's reply, Jul 20, 2018
                            Send my money in my account
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              A
                              Ajmat Ali Khan
                              from Coimbatore, Tamil Nadu
                              Jul 23, 2018
                              Report
                              Copy

                              Address: Jajpur, Odisha, 755001

                              My account no. [protected]
                              I want to inform that my account deducted the amount of rs 874.10 for shoping in amazon on dated 23.06.8018. Which amount refund by amazon on date 08.07.2018 but the amount not showing in my account. Refund amount ref no-75260828190021254092189. Please cheak whats problem in my account and credited the amount in my account as soon as possible. Thanks.
                              Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                              Pl ref to DFM SCRLy. Nanded L. No. APN/NED/0337 of 15.05.2018. As per revised PPO in my favor already issued by [censored]AO Secunderabad on 07.05.1912, @ Rs. 6010/- from 01.06.2010, as per 7th CPC fixation the same has been revised from the moth of June 2018. However, the arrears of the above still to be received by me, the same not done so far.
                              Devkaran Bundela's reply, Jul 18, 2018
                              So requested to have a look in to the matter to please pass my arrears of Pension for the period from June 2010 to June 2018 for 96 months as per my revised PPO issued by F&CAO S C Rly. Secunderabad. under reference APN/NED/0337 of 17.05.2012.
                              Thanks a lot.
                              Devkaran Bundela's reply, Jul 18, 2018
                              as above please.
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vikraman Nair
                                from Alwaye, Kerala
                                Jul 23, 2018
                                Report
                                Copy

                                I am m. Vikraman nair. A transaction effected by me through pg instamajo.com on 14 had failed. The service provider informed that is the failure due to banks server failure. On making a formal complaint, the bank put the blame on service provider by informing me that the amount had been transferred to the service providers account, and it is the responsibility of the service provider to provide the service. After a number of emails, the instamajo.com informed that a refund for the failed transaction had been initiated at the pg end on 18th july and the reference no for the refund was given as[protected]. But the refund is yet to be credited to my account till this time of making this complaint.
                                Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                                Dear sir, yesterday I want withdraw money spice money eeps .I tried 4 times traction through biometric, but error massage show 'time out' but after some time I see rs 3000 debited from my account .and see spice money portal, but there are no money added.so sir pls refund my money
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                1 Comment
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  D
                                  Daityari Baliyarsingh
                                  from Kuchaiburi, Odisha
                                  Jul 22, 2018
                                  Report
                                  Copy

                                  Address: Puri, Odisha, 752002

                                  Dear sir,
                                  I bought a product from amazon at the cost of rs 2999.00 on 4.06.2018. Through debit card of bank of india, puri. I returned that product to amazon on 20.06.2018 due to defective. They had returned the cost to me on 29.06.2018. According to version of amazon the said amount should be credited to my subject a/c but it has not been credited to my a/c.
                                  Therefore i request you to be good and kind enough to please enquire about the issue and credit the amount to my a/c.
                                  Yours faithfully
                                  Govinda chandra sutar
                                  Phone no [protected]
                                  The refund reference number # 75260828181021036631701
                                  —
                                  Amazon.in
                                  Jul 3
                                  To me
                                  Hello,

                                  This is to confirm that refund for amount 2999 has been successfully processed on 6/29/2018 and the amount should reflect in your account by now.

                                  Refund reference # 75260828181021036631701
                                  —
                                  Amazon send the mail to me
                                  Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                                  I have paid 5663 rs for road tax for truck no jho2at6871. though official website vahan. but by the mean time it shows transation failed. but money is deducted. tx id jh180712t9814436. and tx no jhy[protected]. dated 12 july. cyber recipt no of boi is medr/egrasjharkh/988486.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  1 Comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    A
                                    Anubhav346
                                    from Rajkot, Gujarat
                                    Jul 22, 2018
                                    Report
                                    Copy

                                    Sir/Mam,
                                    I Anubhav Gupta want to say that I had ordered two product from Amazon.in, but due to some reason I have returned the product to Amazon but as it was an online payment I had already paid for it using my mastercard and as I have successfully returned the product they had already initiated refund of rs.409 and rs.3030 for both the product on 6th july and 7th july respectively and said that my refund amount will be deposited to bank account on or before 12/07/2018 but it has not been deposited yet and when i informed amazon regarding this they told me to call my bank customer care and asked them to case " charge file dispute " to process my transaction using refund reference number i.e., 566259 (provided by amazon). But it is very harsh to inform you that i have got no response from my bank regarding my issues they are simply ignoring it.
                                    So, i kindly request you to please help me in resolving my issue asap.
                                    Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      D
                                      Devkaran Bundela
                                      from Barmer, Rajasthan
                                      Jul 20, 2018
                                      Report
                                      Copy

                                      Kindly connect my PPO No. WCR/2/605/2012/0863 of 15.05.2013, issued by the FA & CAO Jabalpur West Central Railway.My basic Pension is fixed to Rs.5825/- and commutation Amount is Rs.2330/-. Pension starts from 14th December 2012. On 31.01.2014, while passing arrears of Pension for the period from 14th of December 2012 to 30th of September 2013, Rs. 60, 271/- only paid to me. However, Actually I was eligible to get Rs. 78, 631/-. Rs. 18360/- less amount paid.
                                      In this connection I lodged my appeal to the Manager of the branch at Mundi Distt. Khandwa (MP) on 29.06.2018, since then, no action is heard from their side and no commutation has been done so far.
                                      Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Jul 20, 2018
                                      Updated by Devkaran Bundela
                                      Further, It is added that, in my appeal to Branch Manager on 29.06.2018, I prepared the Drawn and Dues particulars of my actual Pension to enable to be verified the same by your honor.
                                      So, therefore requested to have a look in to the matter to accord your sanction to pass and pay my arrears of Pension as mentioned above please.
                                      An earliest action in this regards is highly solicited, thanking you in an anticipation.
                                      Jul 20, 2018
                                      Updated by Devkaran Bundela
                                      As above please.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        K
                                        Karamjit Das
                                        from Lala, Assam
                                        Jul 20, 2018
                                        Report
                                        Copy

                                        Address: Kamrup Metropolitan, Assam
                                        Website: [email protected]

                                        I HAVE gone to your bank branch and connect to yor coustomer service but the have not help me.

                                        i have an account of bank of india i have use my debet card to shop on amazon. i ruturn to the item to them for a refund and they have conformed that refund the ammount of rupes 900 on back to my card on 9 july 2018.

                                        they have shere the transation id 74332748191819044947984 on 16 july 2018 .

                                        however it has been 9 days since refund was issued and i still have not recive on my card.

                                        i request to you to look into this and help me with my refund

                                        KARAMJIT DAS

                                        BANK ACCOUNT NO

                                        [protected]
                                        Bank Of India customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Jul 20, 2018
                                        Updated by Karamjit Das
                                        I HAVE gone to your bank branch and connect to yor coustomer service but the have not help me.

                                          i have an account of bank of india i have use my debet card to shop on amazon. i ruturn to the item to them for a refund and they have conformed that refund the ammount of rupes 900 on back to my card on 9 july 2018.

                                        they have shere the transation id 74332748191819044947984 on 16 july 2018 .

                                        however it has been 9 days since refund was issued and i still have not recive on my card.

                                        i request to you to look into this and help me with my refund

                                        KARAMJIT DAS 

                                        BANK ACCOUNT NO

                                        [protected]
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        Write a comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit