[Resolved] Homeshop18 — instant geyser

 
2 Reviews
Agra, Agra District, Uttar Pradesh, India
 adgad on Jan 12, 2019
I have purchage a instant gyser after delivered this product is defected he is not ok, for this i have registered a complaian no. Hs[protected] against order no.[protected], many times i have asking your concerning department when you have resolve this complain but he give only newdate so please you resolve this matter urgently otherwise i will go to consumer forum.
Complaint marked as Resolved Mar 10, 2019

Complaint Status


[Jan 12, 2019] HomeShop18 customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
HomeShop18 Customer Care's response, Feb 01, 2019
Hi, Please accept our sincere apology for the issue you had to face related to the refund. We would like to inform you that your product refund already refunded with transaction id[protected] on dated 30 jan, 2019. Please wait 3-4 working days to reflecting amount on your respective bank account. For further query you may choose to call us on[protected] between 10:00 AM to 06:00 PM.

Team Homeshop18
Shagufta khan
Complaint comments  1 Comment     Updated: Share0Tweet0

Comments

Dear sir

I ordered Beauty combo with sling bag in your Homeshop 18.. but there is no manufacturing and expiry date on your products .. y did u send that kind of products to customers... I am very disppointed about your delivery...and receiving fraud calls ...plz resolve as soon as possible
Kotagiri Laxmi's reply, Jan 10, 2019
We ordered so many times but only 2 times we received the products... There is no durability... Waste of time and money..

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    39%
    Complaints
    2712
    Pending
    1144
    Resolved
    757
    location
    7th floor, FC-24, Sector-16A, Filmcity, Noida, Uttar Pradesh, India - 201301
    Homeshop18 - instant geyser