[Resolved] JustRechargeIt — recharge - transaction is not going through

 
2 Reviews
Chikkaballapur, Karnataka, India
 IndiraPM on May 27, 2019
Today i recharge for the amount 348 rs (Docomo service) for the number [protected]
Which is unlimited pack. Plans choosen from just recharge it browse plans
Order number ms[protected]

Issues i frequently face:
Never works recharge on prepaid
I lost my amount - infact amount was not added back for all my failed transactions
Unable reach all toll free numbers
None of the below numbers are working which are available in just recharge it
Link : https://tollfreecontactnumber.blogspot.com/2017/04/justrechargeit-customer-care-...
[protected].[protected],
[protected], [protected]
[protected], [protected]
Either the numbers are switched off, no coverage area
Complaint marked as Resolved 2019-06-30 22:59:08

Complaint Status


[May 27, 2019] JustRechargeIt customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
JustRechargeIt Customer Care's response May 27, 2019
Dear Indira,

Thank you for using JustRechargeIt.com

We have checked the given Order number and found that your transaction was declined by the service provider because of the “Technical Error”. The issue has been rectified now and you can recharge at your convenient time.

Money charged to your account is safe in your JRI Card. You can utilize this money to recharge again. Please check the valid top-up/recharge amount with your service provider and recharge again.

If you wish to get the money refunded into your bank account, please visit the JRI Card panel into your My Account section and click on Refund to Bank option. Rest assured the amount would reflect into your account as per the bank's procedure within 5-7 business working days.

If you require any further assistance, please Contact Us or visit our HelpDesk section. We appreciate the opportunity to assist you.

With Warm Regards,
Customer Support Team
JustRechargeIt.com
Complaint comments  1 Comment     Updated: Share0Tweet0

Comments

Date of recharge 28.09.18
Transaction ID : VS[protected]
V.C.No. : [protected]
Amount : 8376
Status :unsuccessful recharge
please refund or recharge

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    58%
    Complaints
    143
    Pending
    24
    Resolved
    76
    location
    Ground Level, Varun Amin Villa, Dattatraya Road, Santa Cruz (W), Mumbai, Maharashtra, India - 400054
    JustRechargeIt - recharge - transaction is not going through