Payment Deducted Rs 798
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Urvashi Saree
Thu, Dec 5, 2019, 6:28 PM
to helpdesk
Ø Device ID number / Registered Mobile number: [protected]/[protected]
Ø Alternate contact number: [protected]
Ø Best time to contact - 01:00PM
उपरोक्त डिवाइस पर दिनांक ०२/१२/२०१९ को २०००/- का transaction किया था
मेरे अकॉउंट में मुझे सिर्फ १२०१ रूपए प्राप्त हुए
ये रकम रेंट की कटी गई है परन्तु मेरे तरफ आपका कोई रेंट बकाया नहीं था
कृपया जो भो अमाउंट आपने कटा है मेरे अकाउंट में जमा करे
या फिर अपनी मशीन वापस करके मेरा अमाउंट वापस करे
आप ऐसा नहीं करते है तो फिर मैं उपभोक्ता फोरम आपके खिलाफ शिकायत करुँगा
धन्यवाद
आशीष प्रजापत
Mswipe Helpdesk
Thu, Dec 5, 2019, 6:29 PM
to me
Dear Merchant,
Thank you for writing to us.
This is a system generated response to acknowledge receipt of your e-mail.
Your feedback is important to us and we are committed to provide a satisfactory solution within 24 hrs.
Please share your registered mobile no. or device serial no to resolve your query, please ignore if already shared.
Note: Do not reply on [protected]@mswipe.com.
In case of any urgent query, please feel free to contact us on[protected]
Assuring you of our best services.
Thanks and regards
Helpdesk Response Team
Urvashi Saree
Mon, Dec 16, 2019, 1:16 PM
to Mswipe
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