[Resolved] Peachmode — very very very bad product.

 
5 Reviews
India
 manishassm2017 on May 27, 2019
Friends es ghatiya or bakwass website k chhakr me kv nii pdna. Ye sirf bewkoof bna rhe easy return k nam par. Mai v eski sikar ho chuki hu. So plz aaplog sambhal jaobhot loota enlogo ne. Or jhuth to rom rom me bssi h enki... Aese website pe to jbrjst action lena chahiy friends... Mai to soch rhi es website pe consumer form me fir kr du.. Bhot chutiya bnaya h enlogo ne easy return k nam pe.. Smjhte kya h khud ko

Complaint marked as Resolved Jun 29, 2019

Complaint Status


[May 27, 2019] Peachmode customer support has been notified about the posted complaint.
Verified Support
Peachmode Customer Care's response, May 29, 2019
Hi

We are sorry to see that you were unsatisfied with the delivered product. However, the product that you ordered was on sale at the time and as per our returns and cancellation policy : https://peachmode.com/help/#refund we cannot process your return request.
Complaint comments  4 Comments     Updated: Share0Tweet0

Comments

I ordered 4 chudithar material. But 2 is good. Another 2 material is not good. Please collect the material ànd refund my amount.

This peachmode site is world's no.1 cheated site gyuess don't buy anything from this site ye sirf bewakuf Bana rhe h logo Ko km dam ka kapda jyada damo me bech kr khud to kama rhe h or hm consumers Ko lut rhe h itne ghatiya quality ka product de rhe jisko sirf do kaudi hi kaha ja skta h or return v nhi krte ghatiya policy banaya hua h jaise hmne kv kisi or site se shopping ki hi nhi kv plz guess they were making fool to the consumers so don't buy anything from here maine v order Kiya or ab pachta rhi hu.
Pls. give money back, I m not satisfy the Product.I purchase online shopping suit but the color is different from picture.
I have not received my order till now.
I ordered it on 22may.
There were showing the delivery to be done with in 7days and now its more than 15days and i have not received my order.
Deliver it ASAP.

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good)
    code
    Customer satisfaction rating
    64%
    Complaints
    295
    Pending
    11
    Resolved
    186
    phone
    +91 22 3077 0244
    location
    C-134, Ground Floor, Defence Colony, New Delhi, Delhi, India - 110024
    Peachmode - very very very bad product.