ADVERTISEMENT

[Resolved]  Reserve Bank Of India [RBI] — Bank is not giving our payment

प्रार्थी का बैंक ऑफ बड़ौदा कैलाशपुरी ब्रांच आगरा में एक बचत खाता है प्रार्थी की उम्र लगभग 80 वर्ष है और उनको लकवा का अटैक आया है अतः वह हस्ताक्षर करने और बैंक तक जाने में असमर्थ हैं
शाखा प्रबंधक रिजर्व बैंक ऑफ इंडिया की गाइड लाइन के अनुसार वरिष्ठ नागरिक अथवा बुजुर्ग को घर पर दी जाने वाली बैंकिंग सुविधा को देने से मना कर रहा है कृपया तत्काल इस शिकायत पर कार्रवाई करते हुए बैंक ब्रांच द्वारा प्रार्थी के घर पर बैंकिंग सुविधा प्रदान की जाए
Was this information helpful?
No (2)
Yes (5)
Sep 2, 2021
Complaint marked as Resolved 
Call me 7017089631
Reserve Bank of India [RBI] customer support has been notified about the posted complaint.
Complaint comments 
Share
Tweet

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Reserve Bank of India [RBI]
    Customer Care Service
    Customer satisfaction rating Customer satisfaction rating is a complex algorithm that helps our users determine how good a company is at responding and resolving complaints by granting from 1 to 5 stars for each complaint and then ultimately combining them all for an overall score.
    Read more
    15%
    Complaints
    4413
    Pending
    0
    Resolved
    640
    Reserve Bank of India [RBI] Phone
    +91 22 2266 0500
    +91 22 2260 1500
    Reserve Bank of India [RBI] Address
    21st Floor, Central Office Building, Shahid Bhagat Singh Marg, Fort, Mumbai, Maharashtra, India - 400001
    View Full Information
    ADVERTISEMENT