Follow us
Log in        Register
     
 

Paytm.com - transaction failed but amount not received

 
2 Reviews
User
  pawan.kumawat90 on Dec 18, 2012
dear sir,
i used the online recharge service of paytm.com , i was recharge my mobile from 110 rs (7737563670 tata docomo) on dated 12 nov-2012 but transition was failed and amount was deducted from my bank account, there was an option that transfer to bank, i was just clik them and message appear that the amount wll be reflected in your back account within 21 days.
but sir, right now i have not receive my amount on my bank account, i have have already complaints this in their (paytm.com) cutomer care via mail, but they do not give any satisfactory reply , i have give some mail transitions .
details off transition are follow:-

login ID in paytm - 7737563670
mobile no- 7737563670 (tatadocomo)
order no. -- 55926886
Date: -- 12-Nov-12



mail transition between me and paytm care are-



Pawan Kumawat, Dec 17 12:31 (IST):
dear sir,
the time period of 21 days is over but i have not receive my amount Rs 110 in my account.i have already talk with branch abut this, but they don't have any information abut this matter plz provide me help as soon as possible regarding my problem already discussed with you, once again details are followed :-login ID in paytm - 7737563670
order no. -- 55926886
Date: -- 12-Nov-12
amount : -- 110 
thanks & regards pawan kumawat7737563670

From: Paytm Care <care@paytm.com>
Sent: Mon, 10 Dec 2012 16:43:26
To: Pawan Kumawat <pawan.kumawat90@rediffmail.com>
Subject: Request received for: [Paytm Care] recharge fail (ticket #100488683) (ticket #100513671)

We care, because you matter.





Ticket #100513671: Re: [Paytm Care] recharge fail (ticket #100488683)









Hi Pawan Kumawat,We have received your request, thanks for writing in. As of now we are looking into your concern and as soon as we're done, we'll be sure to reply.Ticket number is 100513671.If you want to add anything further, you can do so by replying to this e-mail.We care!
Team Paytm
Pawan Kumawat, Dec 10 16:43 (IST): Dear Rachit,
my self pawan kumawat & i am registered with 7737563670 in you paytm services.
on 12 nov i had recharge with 110 rs my mobile no 7737563670 (Tata docomo GSM) but it was fail due to technical reason . and website ask me transfer to bank amount. i was clikl on transfer to bank button but right know i haven't receive any amount in my bank account please help ...because time period of 21 days is over......
details are follows :
login ID in paytm - 7737563670
order no. -- 55926886
Date: -- 12-Nov-12
Thanks & Regards Pawan Kumawat
7737563670 ************************** From: "Pawan Kumawat"<pawan.kumawat90@rediffmail.com>
Sent: Mon, 10 Dec 2012 16:42:02
To: "Paytm Care "<care@paytm.com>
Subject: Re: [Paytm Care] recharge fail (ticket #100488683) Rachit, Dec 03 12:19 (IST):
Hi Pawan, I’m Rachit and I’m gonna do my best to work with you to solve this. I understand that your money still hasn’t reflected in your bank account and I’m really sorry to hear that. As per our records, we have initiated the transfer of Rs. 110 to your bank account. The refund process for each bank varies and it could take up to 21 days to reflect in your account. You can check with your bank with refund reference number 112111237407434.. I hope this information was helpful, otherwise simply hit that reply button and tell me what more can I do to help. I care,
Rachit Pawan Kumawat, Dec 03 09:14 (IST):
dear sir,
the time period of 21 days is over but i have not receive my amount Rs 110 in my account. i have already talk with branch abut this, but they don't have any information abut this matter plz provide me help as soon as possible regarding my problem already discussed with you, once again details are followed :- login ID in paytm - 7737563670
order no. -- 55926886
Date: -- 12-Nov-12
amount : -- 110 Rs. please help me .....
Thanks & Regards Pawan Kumawat
7737563670 Rachit, Nov 19 15:42 (IST):
Hi Pawan, We have already initiated refund from our end. Now, it's a bank procedure to reflect the amount into your bank account. A bank may take upto a maximum of 21 days to reflect the amount into your bank account. Your bank with refund reference number 112111237407434.. I care,
Rachit Pawan Kumawat, Nov 19 15:22 (IST):
dear sir,
i am not receive my amount rs 110 on my account . please check and revert me as soon as possible. i think there is a problem. Thanks & Regards Pawan Kumawat
7737563670 Rachit, Nov 15 13:52 (IST):
Hi Pawan, I’m Rachit and I’m gonna do my best to work with you to solve this. I understand that your money still hasn’t reflected in your bank account and I’m really sorry to hear that. As per our records, we have initiated the transfer of Rs. 110 to your bank account. The refund process for each bank varies and it could take up to 21 days to reflect in your account. You can check with your bank with refund reference number 112111237407434.. I hope this information was helpful, otherwise simply hit that reply button and tell me what more can I do to help. I care,
Rachit Pawan Kumawat, Nov 15 10:01 (IST):
Dear Rachit,
my self pawan kumawat & i am registered with 7737563670 in you paytm services. on 12 nov i had recharge with 110 rs my mobile no 7737563670 (Tata docomo GSM) but it was fail due to technical reason . and website ask me transfer to bank amount. i was clikl on transfer to bank button but right know i haven't receive any amount in my bank account please help ...because time period of 21 days is over...... details are follows : login ID in paytm - 7737563670 order no. -- 55926886 Date: -- 12-Nov-12 Thanks & Regards Pawan Kumawat
7737563670 From: Paytm Care <care@paytm.com>
Sent: Mon, 03 Dec 2012 12:19:59
To: Pawan Kumawat <pawan.kumawat90@rediffmail.com>
Subject: [Paytm Care] recharge fail (ticket #100488683) We care, because you matter !! Ticket #100488683: recharge fail Rachit, Dec 03 12:19 (IST):
Hi Pawan, I’m Rachit and I’m gonna do my best to work with you to solve this. I understand that your money still hasn’t reflected in your bank account and I’m really sorry to hear that. As per our records, we have initiated the transfer of Rs. 110 to your bank account. The refund process for each bank varies and it could take up to 21 days to reflect in your account. You can check with your bank with refund reference number 112111237407434.. I hope this information was helpful, otherwise simply hit that reply button and tell me what more can I do to help. I care,
Rachit Pawan Kumawat, Dec 03 09:14 (IST):
dear sir,
the time period of 21 days is over but i have not receive my amount Rs 110 in my account. i have already talk with branch abut this, but they don't have any information abut this matter plz provide me help as soon as possible regarding my problem already discussed with you, once again details are followed :- login ID in paytm - 7737563670
order no. -- 55926886
Date: -- 12-Nov-12
amount : -- 110 Rs. please help me .....
Thanks & Regards Pawan Kumawat
7737563670 Rachit, Nov 19 15:42 (IST):
Hi Pawan, We have already initiated refund from our end. Now, it's a bank procedure to reflect the amount into your bank account. A bank may take upto a maximum of 21 days to reflect the amount into your bank account. Your bank with refund reference number 112111237407434.. I care,
Rachit Pawan Kumawat, Nov 19 15:22 (IST):
dear sir,
i am not receive my amount rs 110 on my account . please check and revert me as soon as possible. i think there is a problem. Thanks & Regards Pawan Kumawat
7737563670 Rachit, Nov 15 13:52 (IST):
Hi Pawan, I’m Rachit and I’m gonna do my best to work with you to solve this. I understand that your money still hasn’t reflected in your bank account and I’m really sorry to hear that. As per our records, we have initiated the transfer of Rs. 110 to your bank account. The refund process for each bank varies and it could take up to 21 days to reflect in your account. You can check with your bank with refund reference number 112111237407434.. I hope this information was helpful, otherwise simply hit that reply button and tell me what more can I do to help. I care,
Rachit Pawan Kumawat, Nov 15 10:01 (IST):
Dear sir/Madam
my self pawan kumawat & i am registered with 7737563670 in you paytm services. on 12 nov i had recharge with 110 rs my mobile no 7737563670 (Tata docomo GSM) but it was fail due to technical reason . and website ask me transfer to bank amount. i was clikl on transfer to bank button but right know i haven't receive any amount in my bank account please check it and reply me soon.... details are follows : login ID in paytm - 7737563670 order no. -- 55926886 Date: -- 12-Nov-12 amount : -- 110 Now status in my paytm account : -- Transferred to Bank
Thanks & Regards Pawan Kumawat
7737563670 Catch India as it happens with the Rediff News App . To download it for FREE, click here This email is a service from Paytm Care Message-Id:AQ54PN92_50bc4b95d661a_636f14a227452295b7_sprut Catch India as it happens with the Rediff News App . To download it for FREE, click here Catch India as it happens with the Rediff News App . To download it for FREE, click here


please help me......

thanks and regards
Pawan kumawat
Complaint comments 1 Comment     Updated:
Resolve this Complaint  

Comments

N May 11, 2011 by
User
vischu TataDoCoMo GSM  - Salem, Salem, Tamil Nadu, India
 

my online recharge failed,but money from my account taken for the recharge. - tatadocomo gsm

my cell no. 7418217726 was recharged online for Rs 95 / - on first week of may. my the number was not charged for that amount . But the amount Rs 95 / - was sent from my account. Please see that my topup is done . Thanking You ,

VISWANATHAN.S. 7418217726

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    Your Rating (1 star is bad, 5 stars is good) No Rating
    code
    Paytm.com - transaction failed but amount not received