Claimed

Catwalk Complaints & Reviews

1.7
Updated: Sep 29, 2026
Complaints 85
Resolved
29
Unresolved
56
Contacts

File a complaint to Catwalk

Having problems with Catwalk?

File a complaint and get it resolved by Catwalk customer care. It’s quick, effective and absolutely free!

SUBMIT A COMPLAINT

Catwalk reviews & complaints page 2

Newest
  • Newest
  • Most Helpful
  • Most Popular
  • Resolved
  • Contains Photos or Videos
  • Oldest
R
rit07
Sep 26, 2021
Report
Copy

I have ordered a pair of catwalk sandals form myntra. The size of the product doesn't fit, so I requested for exchange for it. The delivery man came and rejected the product even though the product was not even used. After that they have not contacted. I wanted to return or exchange the product.
Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
Helpful
Found this helpful?
Write a comment
Report
Copy

Post your Comment

    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
    code
    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
    Submit
    Y
    Yukti Bhadra tiwari
    from Hubli, Karnataka
    Sep 19, 2021
    Report
    Copy

    Address: flat no 204 arvind gharonda appartment padmarao nagar secunderbad hyderabad telangana 500025

    I have purchased a women footwear the sole is came out within two month
    Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
    Helpful
    Found this helpful?
    Write a comment
    Report
    Copy

    Post your Comment

      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
      code
      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
      Submit
      R
      R!shu
      Sep 18, 2021
      Report
      Copy

      Hello
      I have order catwalk shoes from Amazon but within one month shoes torn kindly provide me the replacement as its under warranty...thanking you
      Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
      Sep 27, 2021
      Updated by R!shu
      Since 10days to my complaint but havent reced any repl from catwallk what action they are taking and when they are taking it.
      Helpful
      Found this helpful?
      Write a comment
      Report
      Copy

      Post your Comment

        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
        code
        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
        Submit
        A
        Ashokgayatri
        Sep 5, 2021
        Report
        Copy

        Address: Bheem D 502 NL COMPLEX ANAND NAGAR DAHISAR EAST

        Dear sir/ madam last month 2 july I was
        Purchase by myntra the catwalk sandal
        But its low quality after 1 month removes sole and crack the leather part.
        Plz resolve my problem as soon
        Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
        Sep 05, 2021
        Updated by Ashokgayatri
        Dear sir/ madam last month 2 july I was
        Purchase by myntra the catwalk sandal
        But its low quality after 1 month removes sole and crack the leather part.
        Plz resolve my problem as soon

        Helpful
        1 other people found this review helpful
        1 found this helpful
        Write a comment
        Report
        Copy

        Post your Comment

          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
          code
          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
          Submit
          A
          Areiba Arif
          Aug 21, 2021
          Report
          Copy

          I purchased this product on Aug 5, 2021 but the sole came out just after one use. Please let me know how it can be resolved asap
          Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
          Helpful
          Found this helpful?
          Write a comment
          Report
          Copy

          Post your Comment

            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
            code
            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
            Submit
            R
            Ravya rao
            Aug 15, 2021
            Report
            Copy

            I bought catwalk denim wedges from myntra before lockdown. I wore them yesterday for the first time. The sole broke the moment i step in the restaurant even though i have hardly walked twenty steps till then. It was so embarrassing and difficult to walk with a broken sole. Totally disappointed with catwalk. Attaching the photos.
            Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
            Helpful
            Found this helpful?
            Write a comment
            Report
            Copy

            Post your Comment

              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
              code
              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
              Submit
              M
              medicgirl
              Jul 9, 2021
              Report
              Copy

              Kindly restock the product i’m looking for! Catwalk cooper heels
              Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
              Helpful
              Found this helpful?
              Write a comment
              Report
              Copy

              Post your Comment

                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                code
                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                Submit
                A
                Alfiya39
                Jun 3, 2021
                Report
                Copy

                Hello

                I have purchased a pair of Metallic Women's Sandals from your online store on Amazon.

                The purchase was done on 11th April 2021, which is less than 2 months from today.

                I have only used it on a few days and it broke today simply while walking.

                This is highly devastating as you are a renowned brand and I have recommended your products.

                I request you to either replace the product or provide compensation for the same.

                Thanks,
                Regards
                Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                Hello, it's been more than 15 days and I have not yet received a reply for my complaint. Nobody has even acknowledged it. Highly disappointing of Catwalk.
                Helpful
                Found this helpful?
                1 Comment
                Report
                Copy

                Post your Comment

                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                  code
                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                  Submit
                  S
                  May 31, 2021
                  Resolved
                  Report
                  Copy
                  Resolved

                  Address: 1C-404 AWHO Township Sector CHI-1 Greater Noida, Opposite Sahedeo Hospital

                  Hi, I purchased Catwalk sandals Feb 21, few days ago I found that the sole of the sandals was cracked completely. I have barely used the sandals few times. I request you to please arrange replacement of the sandals or arrange to repair the broken sole. Such poor quality products are not expected from a renowned company like Catwalk.
                  Regards
                  Shilpi Pandey
                  Aug 7, 2021
                  Complaint marked as Resolved 
                  Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                  Verified Support
                  Jun 02, 2021
                  Catwalk Customer Care's response
                  This is definately not the experience Catwalk would want you to have!

                  Kindly email us your billing details (if bought online, Screen shot of the order page showing the price purchased in and date of purchase should work too!) on [protected]@catwalkworldwide.com (no spaces in between) and our Team should revert to you within 24 hours!

                  Apologies for the inconvinience caused to you :(

                  Thanks & Regards
                  Helpful
                  Found this helpful?
                  Write a comment
                  Report
                  Copy

                  Post your Comment

                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                    code
                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                    Submit
                    A
                    Abhijat sinha
                    Apr 17, 2021
                    Report
                    Copy

                    I buy footwear from centre point aligarh. Shop keeper sold 2product with tag of catwalk but product was of lower category and not of catwalk.
                    Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                    Helpful
                    Found this helpful?
                    Write a comment
                    Report
                    Copy

                    Post your Comment

                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                      code
                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                      Submit
                      J
                      Jabe
                      from Rājahmundry, Andhra Pradesh
                      Mar 2, 2021
                      Resolved
                      Report
                      Copy
                      Resolved

                      I purchased catwalk wedges from myntra and only after a single use the wedges traps and leather torn off it is coming out for such a expensive cost and good brand quality should be maintained please have a look
                      Mar 2, 2021
                      Complaint marked as Resolved 
                      Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                      Dear Jabe,

                      This is definately not the experience Catwalk would want you to have!

                      Kindly email us your billing details (Since bought from Myntra- Screen shot of the order page showing the price purchased in and date of purchase should work too!) on h e l p l i n [protected]@catwalkworldwide.com (no spaces in between) and our Team should revert to you within 24 hours!

                      Apologies for the inconvinience caused to you Jabe:(

                      Thanks & Regards
                      Team Catwalk Help
                      Jabe's [Complaint's author] reply, Mar 2, 2021
                      Please send correct mail id in format
                      Helpful
                      Found this helpful?
                      1 Comment
                      Report
                      Copy

                      Post your Comment

                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                        code
                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                        Submit
                        J
                        Jabe
                        from Rājahmundry, Andhra Pradesh
                        Mar 2, 2021
                        Resolved
                        Report
                        Copy
                        Resolved

                        I purchased catwalk wedges from myntra and for single use only stripes (belts) of footwear is coming out and torn off
                        Mar 2, 2021
                        Complaint marked as Resolved 
                        Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                        Helpful
                        Found this helpful?
                        Write a comment
                        Report
                        Copy

                        Post your Comment

                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                          code
                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                          Submit
                          C
                          Chetna Patil
                          from Panvel, Maharashtra
                          Feb 18, 2021
                          Resolved
                          Report
                          Copy
                          Resolved

                          Address: Shopper Stop, Vashi, Navi Mumbai

                          Bought it from Shopper stop 2 weeks back. Used it like twice and the heel broke. request you to get it replaced. Super disappointed.
                          Aug 6, 2021
                          Complaint marked as Resolved 
                          Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                          Dear Chetna,

                          This is definately not the experience Catwalk would want you to have!

                          Kindly email us your billing details (if bought online, Screen shot of the order page showing the price purchased in and date of purchase should work too!) on [protected]@catwalkworldwide.com (no spaces in between) and our Team should revert to you within 24 hours!

                          Apologies for the inconvinience caused to you Dharmendra :(

                          Thanks & Regards
                          Team Catwalk Help
                          Helpful
                          Found this helpful?
                          1 Comment
                          Report
                          Copy

                          Post your Comment

                            I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                            code
                            By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                            Submit
                            K
                            Kavita Kumari Anshu
                            Feb 12, 2021
                            Resolved
                            Report
                            Copy
                            Resolved

                            I ordered catwalk heels from myntra golden glitters one with kitten heels and got broken.
                            Aug 6, 2021
                            Complaint marked as Resolved 
                            Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                            Dear Kavita,

                            This is definately not the experience Catwalk would want you to have!

                            Kindly email us your billing details (Screen shot of the order page showing the price purchased in and date of purchase should work too!) on h e l p l i n e @ c a t w a l k wo r l d w i d e . c o m (no spaces in between) and our Team should revert to you within 24 hours!

                            Apologies for the inconvinience caused to you Kavita :(

                            Thanks & Regards
                            Team Catwalk Help
                            Helpful
                            Found this helpful?
                            1 Comment
                            Report
                            Copy

                            Post your Comment

                              I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                              code
                              By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                              Submit
                              D
                              Dharmendra Goel
                              from Kashipur, Uttarakhand
                              Jan 21, 2021
                              Resolved
                              Report
                              Copy
                              Resolved

                              Address: 5/275 Viraj Khand-5 Gomtinagar Lucknow

                              Your products pasting is very poor
                              Aug 6, 2021
                              Complaint marked as Resolved 
                              Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                              Dear Mr Dharmendra,

                              This is definately not the experience Catwalk would want you to have!

                              Kindly email us your billing details (if bought online, Screen shot of the order page showing the price purchased in and date of purchase should work too!) on h e l p l i n e @ c a t w a l k wo r l d w i d e . c o m (no spaces in between) and our Team should revert to you within 24 hours!

                              Apologies for the inconvinience caused to you Dharmendra :(

                              Thanks & Regards
                              Team Catwalk Help
                              Helpful
                              Found this helpful?
                              1 Comment
                              Report
                              Copy

                              Post your Comment

                                I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                code
                                By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                Submit
                                V
                                Vinni.T
                                from Ghumarwin, Himachal Pradesh
                                Jan 15, 2021
                                Report
                                Copy

                                Address: Nykaa fashions

                                Few days back i bought a catwalk sandal from nykaa fashion shopping portal and after first wear "only single first time wear" side pattern of sole peeling off, so embarrasing and dissappointing it was worst quality product...buying your product was as if i thrown my money into some trash cann ...this kind of poor standard will surely bring your reputation down...I haven't expected a brand name like CATWALK is such cheap...you got to give some resolve to this
                                Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                                Verified Support
                                Jan 15, 2021
                                Catwalk Customer Care's response
                                Dear Ms.Vinni,

                                We deeply apologise for the in-convinience caused to you! This is definately not the experience we would want you to have. Requesting you to please share all the billing details & images on [protected]@catwalkworldwide.com
                                Jan 15, 2021
                                Updated by Vinni.T
                                Order no.-NYK[protected] CATWALK Beige solid wedges ( EURO 37 ) ordered on 28 dec 2020 and delivered on 5 jan 2021...I wore it yesterday at a function for first time and its sole's side pattern started peeling off ...HIGHLY EMBARRASING FOR ME...Please come up with some solution or it will be a big shame on brand's reputation and also you will loose whole lot of customers like this.

                                Jan 15, 2021
                                Updated by Vinni.T
                                It was delivered on 2nd jan 2021

                                Verified Support
                                Feb 15, 2021
                                Catwalk Customer Care's response
                                Dear Ms Vinni,

                                We are following up for the complaint on this thread. Hope you have recieved your refund from Nykaa
                                Feb 16, 2021
                                Updated by Vinni.T
                                Haven't got any refund from Nykaa
                                Feb 16, 2021
                                Updated by Vinni.T
                                Nykaa denied refund as product used by the customer though it was one time wearing.
                                Order no.-NYK[protected] CATWALK Beige solid wedges ( EURO 37 ) ordered on 28 dec 2020 and delivered on 5 jan 2021...I wore it yesterday at a function for first time and its sole's side pattern started peeling off ...HIGHLY EMBARRASING FOR ME...Please come up with some solution or it will be a big shame on brand's reputation and also you will loose whole lot of customers like this.
                                No I Nykaa denied the exchange or refund as product been used though it was one time wearing, So haven't got the money back...thats why i wrote my complaint here so that you guys will rectify this.
                                Helpful
                                Found this helpful?
                                2 Comments
                                Report
                                Copy

                                Post your Comment

                                  I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                  code
                                  By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                  Submit
                                  R
                                  Ravneet bhullar
                                  from Delhi, Delhi
                                  Jan 1, 2021
                                  Report
                                  Copy

                                  I brought mukes from catwalk and they delivered me used footwear.
                                  Logo was faded off from both mules as in someone wore them for while.
                                  Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                                  Helpful
                                  Found this helpful?
                                  Write a comment
                                  Report
                                  Copy

                                  Post your Comment

                                    I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                    code
                                    By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                    Submit
                                    E
                                    Esha Sangwan
                                    from Delhi, Delhi
                                    Dec 25, 2020
                                    Report
                                    Copy

                                    Address: Magneto mall, reliance footwear, 2nd floor

                                    I bought this heel from reliance footwear situated in magneto mall bilaspur Chhattisgarh 495001 on 23rd December 2020. The Transparent heel of left leg was tilted and it went loose. There was black patches on the floor of the heel and it is clearly visible. I want to exchange the sandal because I just wore it once on 24th December and I am complaining on 25th. Kindly contact as soon as possible soon as possible.
                                    Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                                    Helpful
                                    Found this helpful?
                                    Write a comment
                                    Report
                                    Copy

                                    Post your Comment

                                      I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                      code
                                      By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                      Submit
                                      M
                                      Marlin Saju
                                      Dec 20, 2020
                                      Report
                                      Copy

                                      Address: 8893575199

                                      The joining part of two sandals broke.
                                      Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                                      Helpful
                                      Found this helpful?
                                      Write a comment
                                      Report
                                      Copy

                                      Post your Comment

                                        I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                        code
                                        By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                        Submit
                                        A
                                        Archita Raj
                                        Dec 2, 2020
                                        Resolved
                                        Report
                                        Copy
                                        Resolved

                                        Address: Reliance trends, Bilaspur (C.G.)

                                        I purchased catwalk shoes from reliance trends Bilaspur C.G. in February 2020 then there was a lockdown due to covid-19.
                                        The first time I had used it in November 2020 and it's sole is completely ravaged from the bottom.
                                        Aug 6, 2021
                                        Complaint marked as Resolved 
                                        Catwalk customer support has been notified about the posted complaint.
                                        Dear Ms. Archita,

                                        This is not the experience we want our customer to face. Please email us on [protected]@catwalkworldwide.com and our customer care team will assist you within 24 hours !

                                        Thanks & Regards
                                        Team Catwalk Help
                                        Helpful
                                        Found this helpful?
                                        1 Comment
                                        Report
                                        Copy

                                        Post your Comment

                                          I want to submit Complaint Positive Review Neutral Comment
                                          code
                                          By clicking Submit you agree to our Terms of Use
                                          Submit